# nimic nu-i mai important decît ceea ce-i înăuntrul tău

21 4 4
                                    


  Nimic nu-i mai important decît ce-i înăuntrul tău. Nimic nu contează mai mult decît gîndul că ești și vrei să fii un om corect, cu toate că nu ți s-a răspuns întotdeauna cu aceeași monedă. Faptul de a ști să prețuiești ceea ce ai, să te bucuri de puținul pe care l-ai primit nu poate fi egalat cu nimic.

  Dincolo de ploi sau ninsori, de vorbe goale, de oameni care te rănesc, este atît de important să-ți cîștigi pacea din suflet. Să fii conștient că nimic nu vine de-a gata, iar daca s-a întîmplat să vină este pentru că s-a rătăcit. Deși, întîmplările ajung să-ți schimbe viața. Într-un mod miraculos sau de coșmar. Alegerea însă nu ne aparține în totalitate.

  E atît de important să faci loc răului să treacă, iar de e încăpățînat să-l dai afară ca pe-un oaspete care și-a pierdut politețea. Și cît de benefic este nu doar să vezi binele, ci și să-l primești la timp în viața ta.

  Nu lăsa grijile după ușă, că se vor întoarce mult prea repede. Mai bine dă-le afără, că unui suflet frumos nu-i stă bine în straie de amărăciune. Iubește ce e de iubit, iar ce e de urît, s-o facă alții, căci tu nu ai timp și nici loc pentru asta. Fii alături de cei care merită, mîngîie-i cu o vorbă bună, c-o îmbrățișare strînsă, dar cere și tu ceva la schimb. Nu te vrei gol, lipsit de tot ce dă viață spiritului tău. Plîngi cînd te simți răvășit și ia-o de la capăt ca și cum așa este firesc. Prinde puteri și mișcă munții din loc. Sau măcar lumea ta mică și prețioasă.

Gânduri, mentalitate și puțin din toateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum