Zápis Třicátý První

219 32 1
                                    

Brzy musel prudce zabrzdit, protože málem přeběhl hřbitov - naštěstí ale zastavil včas, takže ze sebe sundal Kyryho, postavil jej na zem, jako kdyby nic nevážil, a jednou rukou prudce otevřel starou, rozvrzanou bránu... A všiml si, že se hřbitovem vážně není něco v pořádku - byl takový... Zvláštně strnulý. Doteď pofukoval lehký, letní větřík a vzduchem létali všichni možní noční brouci a jiná havěť, ale tady bylo mrtvo... A to doslova. Upír otevřel pusu, aby prohlásil: „Hmm, něco mi tu neštymuje," - větu ale nestihl dokončit, protože se mu znenadání kolem kotníku obmotala rudá, kouřová chapadla, podrazila mu nohy a v následující sekundě už táhl démon Mavericka po zádech přes celý hřbitov, jako kdyby táhl sáně, a ne dospělého chlapa.

„Mavericku!" vyjekl zděšeně Kyry, přičemž sebou prudce trhl. Možná by i na chvíli zůstal v šoku stát před branou, ale strach o upíra jej vyburcoval k tomu, že se okamžitě vrhl na pozemek hřbitova, kličkuje mezi hroby, přeskakuje náhrobky, s cílem zachránit blonďáka z nebezpečí. Enormní dračí stín jej následoval, i když pořád ne moc viditelný, jelikož měsíční světlo nemělo takovou sílu... A Rosenwille momentálně nechtěl používat Vílí plamen, protože mu bylo dobře jasné, že s ním musí šetřit.

„Pusť mě, ty nadržená svině!" ječel upír, ale chapadla nevypadala, že by je to nějak zajímalo, a jen naschvál zatočila tak, že se upír praštil do hlavy o náhrobek... Což jej, naštěstí pro něj, naneštěstí pro démona, neomráčilo, takže stihl menstruační chobotnici ještě nazvat „zasraným kundihvízdem,", než konečně zastavili před polorozpadlou márnicí, kterou obklopoval rudý kouř, a zevnitř vycházelo slabé světlo svíček. Chapadla konečně pustila blonďákovy kotníky a místo toho jej zvedla na nohy a hrubě popostrčila, ať vejde dovnitř... Což by Maverick býval udělal tak jako tak, protože byl zvědavý, co se tam kurva děje - a navíc byl vděčný, že konečně může zase stát na svých dvou nohách, protože záda měl úplně sedřená, někde při té divoké jízdě ztratil plášť a triko měl zezadu roztrhané na cucky... Plus měl pocit, že si definitivně zlomil aspoň jedno žebro, ale to byl momentálně asi ten nejmenší problém.

Letěl jako vítr, navigován upírovým řevem a nadávkami. Cítil, jak se mu začíná špatně dýchat, jak se mu pletou nohy, ale stejně se dál nutil do běhu, protože skutečně se o blonďáka bál. „Mevericku! Mavericku!" ječel na celé kolo, doufaje, že se mu na jeho volání třeba dostane nějaké odpovědi, jež jej utvrdí, že upír na tom není tak špatně. V jeden moment ale zakopl o kořen plazící se mezi staře vypadajícími neudržovanými hroby a natáhl se jak široký, tak dlouhý, do trávy, přičemž si sedřel dlaně, lokty a kolena. Tiše zanadával, zatímco se sbíral zpátky na nohy, ale už zase rychle vyrazil, aby nenechával svého spolupracovníka na pospas rudým chapadlům.

Moc dobře Kyryho slyšel a chtěl na něj zaječet, že ho ta "zasraná červená dylina" zavlekla do márnice, ale sotva pusu otevřel, měl v ní v tu ránu nacpané chapadlo, jako kdyby se rázem octli v nějakém laciném hentai. „A teď... Bu-deš po... Slouch-at," ozval se hluboký hlas a dveře márnice se zabouchly tak, že tu muselo být slyšet snad ještě ve městě... Tudíž se Maverick modlil, aby Rosenwillovi došlo, odkud se ozvala ta rána, protože on sebou mohl kroutit, jak chtěl, ale s každým novým pohybem se mu kolem těla obepnulo jen další chapadlo, takže to po chvilce vzdal, protože nechtěl skončit s chapadlem i v prdeli.

Běžel dál pustým hřbitovem a nakonec byl vážně rád, že nad celým pozemkem vládlo ono hrobové ticho, jelikož tak alespoň mohl zaznamenat prásknutí dveří... Hned vzápětí mu tedy došlo, KDE že se vlastně démon společně s upírem nacházejí. Proto taky už za několik málo minut stál před dveřmi márnice, z níž malými postranními okýnky vyzařovalo mdlé světlo svíček. Okamžitě vedle dveří hodil na zem dva Vílí plameny, na každou stranu jeden, aby mohl perfektně zformovat svou skomírající stínovou příšeru, jež v další vteřině prudce vyrazila dveře. „Okamžitě pusť Mavericka!" byla jeho první slova, jakmile stanul na prahu.

Lovecké Kroniky: Z deníčku Duhy a Opalovacího KrémuKde žijí příběhy. Začni objevovat