___

548 32 2
                                    

Sabah uyandiginizda Jungkooku yatağında görmüyorsunuz.Siz "İyimi acaba?"derken saatin farkına varıp duşa giriyorsunuz.Oda kapısının açıldığını duyuyorsunuz.Siz dönüp kaliyorsunuz.Korkmaya basliyorsunuz.Dustan yavaşça çıkıyor lavabo kenarındaki süpürgenin sopasını elinize alıyorsunuz.Kitlediginiz kapının ardında bekliyorsunuz.Kapiyi elliyor birisi.Siz daha çok korkuyor ve kapı arkasına yaslanıp sessizce ağlayarak bekliyorsunuz.Jungkook"Ahh içerde misin pardon ben senin bu saatlerde derste olacağını düşünmüştüm"diyor siz içiniz rahatlamış bir şekilde havluyu üstünüze geçiriyor ve giyinmek için askiliga yoneliyorsunuz.Giyinip çıktığınızda jungkook okul çantasına kitaplarini koyuyor.Siz"Nasılsin?"diyorsunuz.Jungkook"Daha iyiyim corban iyi geldi"diyor.Sizde o iyi diye gülümsüyorsunuz.Jungkookla birlikte odadan çıkıyor ve asansöre biniyorsunuz.

Jungkookla birlikte odadan çıkıyor ve asansöre biniyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Asansorden iniyor okula doğru yürüyorsunuz.Dohyunun önünden geçiyorsunuz.Dohyun size ve jungkooka bakıyor.Sinirlenen dohyun hızlı adımlarla sınıfa yürüyor ve yanınızdan hızlıca geçiyor.Jungkook"Dün not tuttuğunu gördüm neden benimle paylasmiyorsun ?"diyor.Sizde defterinizi kopyalasin diye vereceğinizi söylüyorsunuz.Yun heenin aradığını görmüyorsunuz.Okul bahçesinde sizi beklerken bir adam Yun heeye yaklaşıp bir mektubu kucağına bırakıp kaçıyor.

Okul bahçesinde sizi beklerken bir adam Yun heeye yaklaşıp bir mektubu kucağına bırakıp kaçıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah şapkalı adamın yüzünde maske görünce kanı donuyor.Kagidin üzerinde adınızı görüyor ve alelacele sınıfa yöneliyor.Sizi Jungkookla konuşurken görünce yaniniza geliyor ve "Seninle konuşmamız gerek"diyor.Siz Jungkookla sonra görüşeceğinizi söylüyor Yun heeyle koridora  çıkıyorsunuz.Yun her elleri titreye titreye size mektubu uzatıyor.Siz kağıda bakiyorsunuz.Yun hee"Yanıma hızlıca biri geldi ve bunu bırakıp kaçtı "diyor.Siz"Maskelimiydi?"diyorsunuz.Yun heede kafasını onaylar gibi sallliyor.Eliniz ayaginiz korkudan tutmuyor ama kağıdı elinize alıyorsunuz.Hoca geliyor ve alelacele sınıfa giriyorsunuz.Kalan kısımdan kesitler soran hocayla pek ilgilenmiyor mektuba öylece bakıyorsunuz.Yavasca açıyorsunuz.İcinden çıkan kağıda bakmak isterken jungkook elinizden kağıdı aliyor.Siz şaşkın ifadeyle bakıyorsunuz.Jungkook"Bu nedir ?"diyor.Siz anlatmaktan kaciniyorsunuz ama ısrar ediyor.Siz "Katilin mektubu "diyorsunuz.Tum sınıf donupkaliyor ve size bakıyor.Siz gülmeye başlıyorsunuz.siniftakilerde olağan güne devam ediyor.Jungkook gözlerinizin içine bakıyor.Siz gözlerinizi kaciriyorsunuz.O an zil çalıyor çıkıyorsunuz.Mektubu çekiyor ve kadınlar lavabosuna yürüyorsunuz.Yun heede geliyor ve "Açmayacak misin ?"diyor.Siz hayır der gibi kafanızı salliyorsunuz.Lavaboda yüzünüzü yikiyorsunuz.Yun hee "Polise gidelim "diyor.Siz"Olmaz onu ilk ben bulacağım"diyorsunuz.Lavabodsn çıkıp sınıfa giriyor mektubuda çantanıza atıyorsunuz.Sizi gören jungkook o mektubun içindekileri çok merak ediyor.Siz ders çıkışı eşyalarınızı alıp okuldan çıkıyorsunuz.Hızlı adımlarla yurt odanıza geliyorsunuz.Ustunuzu değiştirdikten sonra masanıza oturuyor mektubu çantanızdan mektubu çıkarıyorsunuz.Derin bir nefes alıyorsunuz ama ellerinizin titremesini durduramiyorsunuz.Kisa bir nefes tuttuktan sonra mektubu tam açtığınızda içeri jungkook giriyor.Siz hızlıca mektubu çantanıza atiyorsunuz.Mektibu sakladiginizi gören Jungkook"Yorgun görünüyorsun"diyor.Siz"aa evet birazdan uyuyacağım akşam yemeğinden önce kalkmaliyim"diyip ortamın havasını dağıtıyor ve yatağınıza giriyorsunuz.Pek fazla bir şey düşünmeden uyumak istiyorsunuz.Jungkook duştan çıkıyor ve ıslak saçlarıyla aynasına bir bakiyor.Sizde gözlerinizi araliyorsunuz.Siz"woaa "diyorsunuz içinizden saçlarına değen havluyu gördükçe bir havlu olasınız gelmiyor değil.Aynadan sizi gören Jungkook gukumsuyor ve "Bu kadar mı buyulendin "diyor.Siz hızlıca gözlerinizi kapatıp uyuyormuş gibi yapıyorsunuz.Utancinizdan duramiyorsunuz.Jungkookta kitaplarını çıkarıp masasına oturuyor.Bir kaç saat geçiyor.Sizin uyudugunuzu gören Jungkook yemekhanedeki yemekleri paketlettiriyor.Masaniza bırakırken açık csntanizdaki mektubu görüyor.Alip almamak konusunda Tereddüt yasiyor.Size bakıyor uyuyup uyumadiginizi kontrol ediyor.Aklina sizin sınıfta katilden geldi demenizi düşünüyor.Sizin ilk gece ailenizle alakalı konuşmalarınızı hatırlayınca alıyor mektubu.Banyoya gidiyor.Banyidaki aynaya bakıyor.Kendine kızıyor.Jungkook"Bunu yapmamaliyim"diyor.Ama sonra duraksiyor ve mektubu açıyor.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin