___

662 35 1
                                    

Yurt işlemleri erken bittiginden yun heelerin evindeki son gecenizde birlikye yemek yedikten sonra yun heenin annesi size orada yiyebilmeniz icin bir seyler hazirliyor.Yun hee"Sana imreniyorum"diyor.Siz"Neden?"diyorsunuz.Yun hee"Herseye ragmen dimdik ayakta kaldigin icin bizimle kaldigin icin tesekkur ederim.Seni cok seviyorum"diyor ve sariliyor.O an yun heenin annesi geliyor"hadi ama kızlar"diyor ve oda gelip sarıliyor.Sabah valizinizle kahvaltidan sonra koridorda yun heenin annesiyle vedalasıyorsunuz.yun heenin annesi"Tatlim bende senin annen sayilirim beni her zaman arayabilirsin istedigin saatte cekinmeden ara"diyor ve endiseli size sariliyor.Siz"Ben hersey icin tesekkur ederim"diyorsunuz.Yun hee"Hadi gidelim"diyor.Yun heenin annesine el sallıyorsunuz.Birlikte cikiyorsunuz.Taksiyle yurt kapısına geliyorsunuz.Birlikte odaniza cikiyorsumuz.Kapiyı actiginizda kücük bir odayla karsilasiyorsunuz.

Kapiyı actiginizda kücük bir odayla karsilasiyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yum hee"Cidden bu oda nasil 2 kisilik olabilir"diyor.Siz oda arkadasinizida merak ediyorsunuz.Esyalarinizi dolaba yerlestiriyorsunuz.Yun hee gitmesine yakın"Burada 1 hafta yanlız kalabilecek misin?"diyor.Siz yun heenin ailesine yük olmak istemiyorsunuz.Siz"Tabiki kalabilirim.Güvenligi var,yemekte cıkıyor"diyorsunuz.Yun hee istemeye istemeye yaninizdan ayriliyor.Sizde camdan disari bakiyor yanlizliga itildiginiz bu yasama tutunmaya calisiyorsunuz.Bir kac gün içinde ortama ayak uyduruyor yurdu turluyor ve kendinize alan yaratmaya calisiyorsunuz.Odaniza geliyor.Masaniza oturuyor disariyi izliyorsunuz.Bir ürperti ile kolunuzu tutuyorsunuz ve agliyorsunuz.Şimdi annem ve babam olsaydi diye dusunuyor eski anılarınızı hatırlayıp gülümsüyorsunuz.Aksamları gece lambasi acik olmadan uyuyamıyor rüyalarınizda o siyah maskeli adamı goruyorsunuz.Her gordugunuzde size bir tık daha yakın oluyor.Koskoca 1 hafta geciyor.Okullar acılıyor.Yun hee o sabah sizi kahvaltiya cagirsada teklifi nezaketle red ediyorsunuz.Kimseye yük olmak istemiyorsunuz.Mezun olmak anneniz ve babanizin sizi izledigini bildiginizden onlari gururlandirmak istiyorsunuz.Hazirlaniyorsunuz.Güzel bir koyu kotun üstüne guzel bir gömlek giyiyorsunuz.Saclarinizi tariyor hafif bir ruj ve rimel sürüyorsunuz.Bugün okulun ilk günü kalabalık olacağından katilinde sizi gormek icin gelecegini bildiginizden çantanizda biber gazi ve bir çakı taşıyorsunuz.Sizlik olmayan işler ama onun harekete geçecegini biliyorsunuz.Yurdunuza girişi yapamayacagini bildiğinizden içiniz  rahat okul bahcesine yürüyorsunuz.Heryer öğrenci kayniyor.Okulun yakışıklı çocuklari size bakiyor.Aklınıza Dohyun geliyor ve kafanizi saga sola sallayip silkiniyorsunuz.Dohyun bir zamanlar kalbinizin merkeziyken simdi o kalbi haketmedigini dusuyor onu listenizde silmeyle ugrasmayip karaliyorsunuz adeta.

Dohyun bir zamanlar kalbinizin merkeziyken simdi o kalbi haketmedigini dusuyor onu listenizde silmeyle ugrasmayip karaliyorsunuz adeta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yun hee ile anlastiginiz yerde bulusuyorsunuz.Yun hee size sariliyor.Yun hee"Aaaa cok heyecanlı ve "diyorbir cocuga göz kırpıyor cocukta ona gülümsüyor.Siz"Ne ara yaptın"diyor gülümsüyosunuz.Yun hee sizi yine gülümserken görünce daha cok seviniyor.Bir anda tüm herkes okul önüne koşuyor.Kızlar çığlık atıyor.Siz ne olduğunu merak ediyor olsanızda umursamamaya calisiyorsunuz.Yun hee "aahh o geldi"diyor ve ayaga kalkip sizide cekiyor.büyük bir cemberin en basina surukleyen yun hee"Çok yakışıklı değil mi?"diyor.Siz ilk gördüğünüzde kalbinizde bir sıcaklık hissediyorsunuz ama "Abartma!"diyorsunuz.Çocuk yürürken size bakıp göz kırpıyor.

Siz şok oluyorsunuz ve etrafiniza bakiyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz şok oluyorsunuz ve etrafiniza bakiyorsunuz.Yun hee"ooooo senden mi etkilendi"diyor.Siz kizariyorsunuz ama belli etmemek icin"Sacmalama hadi gidelim dekan konusma yapacak"diyor ilerliyorsunuz.Okul koridorunda yürürken arkanızdan Dohyun dokunup"Merhaba"diyor.Siz hep görmek istediğiniz surati artik görmemek istediginizden"Lütfen çok yakınmışız gibi yanımda olmaktan vazgeç"diyor ve yanindan uzaklasiyorsunuz.Bunu gören Okulun popüler çocuğu yan gülüş atıp Dohyuna yaklasıyor.Dohyunla tanışıyor.Etrafiniza bakıyor.O katilin iłla sizi bulacagini bildiginizden temkinli bir sekilde bakinirken ayaginiz takiliyor ve dusuyorsunuz.Siz"Agh bacağım!"diyorsunuz.Diziniz kanıyor.Size elini uzayan çocuk"Sana yardim edebilir miyim?"diyor.Siz popüler çocugu gorunce"Gerek yok"diyorsunuz kalkmaya calisiyorsunuz ama olmuyor.Sizi belinizden kavriyor ve kucaklıyor.Siz nasil bu kadar güçlü olabilir derken sizi bekleme odasina bırakıyor.Size orada beklemenizi söylüyor ve gidiyor.Siz tuhaf hisler icerisinde kanayan dizinize bakıyorsunuz.Yun hee arıyor"Yaa neredesin konusma basladı sen yoksun"diyor.Siz tam düştüğünüzü soyelyecekken çocuk geliyor.Siz"Seni arayacagim simdi kapatmam gerek"diyor kapatıyorsunuz.Elinde ilkyardim cantasiyla yaklasan o muazzam hatlı adam yaklaştıkça ayak sesi kalbinize işliyor.Yırtılan pantolonunuzun iplerini kesiyor.Siz tedirgin ve utanc icinde can yakan siziyla bakiyorsunuz.Güzel bir pansuman yapiyor.Siz"Tesekkur ederim"diyorsunuz.Ayağa kalkıyor gülümseyip elini uzatiyor"Merhaba ben Jungkook"diyor.

O gülümserkenki yüzünü görünce zaman kavramı yok oluyor ve öylece yüzüne bakıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O gülümserkenki yüzünü görünce zaman kavramı yok oluyor ve öylece yüzüne bakıyorsunuz.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin