Soluğu hastanede alıyorsunuz.Ameliyathane önünde bekleyen Yunhee'nin annesini görünce bir anlığına duraksiyorsunuz.Jungkookun annesinin tavrını hatırlıyorsunuz.Yun hee'nin annesi sizi görünce size yaklaşıyor.Tereddutunuz artıyor ve egiliyorsunuz"Çok üzgünüm.Yunhee'nin başına bunların gelmesini hiç istemedim.Onu kurtarmak için elimden geleni yaptım"derken annesi size sarılıyor"Geçti artık.O öldü.Artik canın yanmayacak."diyor.Siz şok oluyorsunuz.Sizin ne hissettiğinizi düşünen sizide önemseyen birinin olması sizi duygulandiriyor.Agliyorsunuz.Yunhee'nin annesi"Neden ağlıyorsun?Sende benim bir kizimsin.Yunhee güçlü bir kız o bize geri dönecek"diyor.Siz"Teşekkür ederim.Benide kızınız olarak gördüğünüz için teşekkür ederim"diyorsunuz.Birlikte Yunhee'nin ameliyathaneden çıkmasını bekliyorsunuz.Jungkook eve bir hışım giriyor.Evin korumaları Jungkookun annesini görünce egiliyorlar.Jungkookun babası"neden çocukları kendi hallerine bırakmıyorsun?"diyor.Annesi kaşlarını çatıp içeri giriyor.Jungkook odasına girip eline telefonunu alıp size mesaj atıyor"Nasılsın?Eve döndün mü?"yazıyor.Siz mesajın geldiğini görüyorsunuz.Okuyorsunuz.Sizi gören Yunhee'nin annesi"Jungkook sanırım"diyor.Yüzünüzün düştüğünü görünce"Bir şeyler yolunda gitmiyor değil mi?"diyor.Siz"Ailesi beni onaylamıyor"diyorsunuz.Yunhee'nin annesi sırtınızı sıvazlayip"Peki sen ne düşünüyorsun?"diyor.Siz"Ailenin varlığını en çok ben hissediyorum sanırım.Ailesinin beni istememesi beni üzüyor ama jungkooku ailesiyle karşı karşıya getirmek istemiyorum.Onu çok seviyorum.Onsuz olmak istemiyorum ama bu kötülüğü ona yapamam"diyorsunuz.Yunhee'nin annesi"Kalbinin sesini dinlerken mantığının daha baskın gelmesiyle böyle dusunmen çok normal.Neden sadece kendi hislerin üzerinden düşünüyorsun?Jungkookun hissettiklerini görmezden geliyorsun.O çok iyi bir çocuk.Seni de çok seviyor.Ben eminimki birazdaha cabalarsaniz bu sorunuda çözebilirsin iz"diyor ve elinizi okşuyor.Anne sevkatini hissettikce kalbinizde de zihniniz dede bir ferahlama hissediyorsunuz.Mesaja cevap olarak"Yunhee için hastanedeyim.O iyi olursa bende iyi olacağım"yazıyorsunuz.Jungkook mesajınıza gülümseyerek cevap veriyor"O çok güçlüdür.Eminim ki iyi olacak"yazıyor.Jungkookun oda kapısını annesi çalıyor.Jungkook"gelebilirsin"diyor.Annesi elindeki kurabiye tabağını çalışma masasına bırakıyor.Jungkooka yaklaşıp"Amerika'ya geri dönmemiz gerek"diyor.Jungkook gulumseyisini çabucak kaybediyor"Nasıl her konuştuğunda tüm keyfimi kaçırabiliyorsun?"diyor.Ayni ortamda kalmak istemiyor.Tam kapıdan çıkacakken"bana söz verdin"diyor.Jungkook"Söz verdiysem ne olmuş?"diyor.Annesi"Senin için başka bir adayım var"diyor.Jungkook sinirlenip kapıya yumruk atıyor.Annesi görünce şok oluyor.Jungkook"Sakin bana bunlarla gelme"diyor.Jungkook gün geçtikçe mutsuzlukla kaplanıyor.Yunhee ameliyattan çıkıyor ve odasına götürülüyor.Siz onun iyi olduğunu duyunca rahatliyorsunuz.Odasinda uyanmasını bekliyorsunuz.Yunhee'nin annesine Siz"Siz dinlenmeye gidebilirsiniz ben beklerim'diyorsunuz.Yunhee'nin annesi"Asıl senin gitmen gerek.Guzelce bizim evde dinlen"diyor.Siz"Yun hee uyanmadan gidemem"diyorsunuz.Annesi omzunuzu tutup gülümsüyor.Yun heenin annesine kantinden bir şeyler almaya giderken televizyona gözünüz ilisiyor.KATİL SAVCI ÖLDÜ başlığıyla sizleri kadraja alan kareleri görüyorsunuz.Gozyaslariniz akıyor.Annenizin babanızın resmini ekran yaninda açıp "KURBANLAR" yazılması yüreğinize hala batıyor.O şerefsizin öylece öldüğüne hala inanamiyorsunuz.Onunda ailenize yaşattığı gibi ölmesini istiyordunuz.Tam ilerlerken son dakika haberiyle"KATİL SAVCI YAŞIYOR"başlığı veriliyor.Siz şok olmuş ağız dolusu"Kaç canlısın şerefsiz!!!"diye bağırıp bir banka çöküyor ağlıyorsunuz.Acil servise getirilen katılın ağır derece yanığı oldugundan yoğun bakıma yatırılıyor.Haberleri gören jungkook sizi arıyor.Siz gorup açıyorsunuz.Jungkook"Haberleri gördün mü?"diyor.Siz ağlayarak"Ondan kurtulamiyorum o beni öldürmeden ölmeyecek"diyorsunuz.Yumrugunu sıkıyor.Olanlari kapıdan izleyen Jungkookun annesi aracını hazırlatıyor.Jungkookta soluğu sizin yaninizda alıyor.Jungkook hızlıca gelip size sarılıyor.Siz kendinizi çekiyorsunuz.Jungkook"Ağır yaralı ve yoğun bakımda"diyor.Konusmalarinizi duyan Yunhee'nin annesi"Jungkook merhaba"diyor.Jungkook saygı göstererek eğiliyor.Siz herşeyi Yunhee'nin annesine anlatıyorsunuz.Sinirleniyor.Kizina yaptıklarını hatirladikca onu boğmak istiyor.Bir anda hemşireler yoğun bakıma koşturuyor.Sizinde dikkatinizi çekiyor ama o anlarda Jungkookun annesini görüyorsunuz.Siz"Neden burada ki?"diyorsunuz kendi kendinize.Jungkooka telefon geliyor.Jungkook telefonu kapatıp size bakıyor.Siz"Bir sorun mu var?"diyorsunuz.Jungkook"O ölmüş"diyor.Siz"Ne?"diyorsunuz.Jungkook"O gerçekten ölmüş"diyor.Siz ağlayarak jungkooka sariliyorsunuz.Yunheenin annesinede haberi veriyorsunuz.Size sarılıyor "Geçti artık"diyor.O sırada yunhee'nin ameliyatınında iyi geçtiğini öğreniyorsunuz.Sevincinizden jungkooka tekrar sariliyorsunuz.Jungkookun telefonu çalıyor.Telefon ekranında annesinin aradığını görünce yüzü dusuyor.Siz"Annen mi?"diyorsunuz.Jungkook evet der gibi kafasını sallıyor.Siz jungkookun elini tutup"Annene gidebilirsin"diyip gulumsuyorsunuz.Jungkook"Seni aradığımda açacak misin?"diyor.Siz evet der gibi kafa salliyorsunuz.Jungkookun göz bebeğine bakıyorsunuz.Nasil hüzünlü olduğunu iliklerinize kadar hissediyorsunuz.Ona sımsıkı sariliyorsunuz.Yunhee'nin annesi size bakıyor.Jungkook"Seni seviyorum"diyor.Sizde"Bende seni seviyorum"diyorsunuz.Jungkooka giderken bakıyorsunuz.Sirtinizi sivazlayan Yunhee'nin annesi ile Yunhee'nin geleceği odada bekliyorsunuz.Jungkook eve vardığında odasındaki valizleri görüyor.Jungkook"Bu da ne?"diyor.Annesi"Yarın ülkeden ayrılıyoruz"diyor.Jungkook"Daha ne kadar hayatıma karisacaksin?"diyor.Annesi"Senin o kızla olmanı istemiyorum.Amerikada babanın sirketinin başinda duracaksın"diyor.Jungkook"Bunu bana neden yapıyorsun?"diyor.Annesi jungkookun omzuna dokunup odadan çıkıyor.Jungkook kendini yatağa bırakıyor.Telefonunu alıp sizinle olan resimlerine bakıyor.Ağlıyor.
Siz ise jungkooktan mesaj bekliyorsunuz sizi eve gidince aramamasini tuhaf buluyorsunuz.Siz lavaboya diyerek odadan cikiyorsunuz.Siz cesaret edip arıyorsunuz ama açmıyor.Siz mesaj yazmaya karar veriyorsunuz.Siz"Umarım orada herşey iyidir.Mesajimi görünce beni ara lütfen!"yazıyorsunuz.Yuzunuzu yikiyorsunuz.Aynada kendinize bakınca jungkooku özlediğinizi hissediyorsunuz.Siz odaya geri dönüp koltukta uyuyakalıyorsunuz.Sabah erken saatte yunheeyi yoğun bakımdan normal odaya getiriyorlar.Sizde onu görünce elini tutuyorsunuz.Hala gözlerini acmadigindan yanında kalmak istiyorsunuz.Birden telefonunuz çalıyor.Jungkookun aradığını görüyorsunuz.Hemen telefonu alıp hastane koridoruna çıkıyorsunuz.Siz"Nasılsın?"diyorsunuz.Jungkook"Ben gidiyorum."diyor.Siz nereye demek icin can atsanizda sadece"Anladım"diyorsunuz.Jungkook"Nereye demeyecek misin?"diyor.Siz uzun bir sessizliğe bürünüyorsunuz.Jungkook"Bugün uçağımız var"diyor.Siz uzun bir soluk alıp sadece susmayı tercih ediyorsunuz.Siz"Sana yeni yaşamında mutluluk diliyorum"diyor kapatiyorsunuz.Akan gozyaslarınızı silsenizde ağlamalarınız durmuyor.Gogsunuzdeki ağırlık yüzünden nefes alamıyor ve sesli bir şekilde ağlıyor kendinize"Neden ağlıyorsun?Bunun bir gün olacağını biliyordun"diyorsunuz.Yunhee'nin annesi konuşulanlara kulak misafiri olmasıyla Jungkooka ulaşıyor.Jungkooktan annesinin numarasını istiyor.Siz Yunhee'ye bakıyorsunuz.Akan gozyaslarinizla"O gidiyor"diyip ağlıyorsunuz.Siz"Neden herkes beni terk ediyor?"diyorsunuz.Yunheenin ellerini okşuyorsunuz.Onsuz geçecek tek bir saniyenin olmadığını biliyorsunuz.Siz"Ne yapacağım?Onsuz nasıl yasayacagim?"diyorsunuz.Yunhee'nin annesi eve ugrayip döneceğini söylüyor.Siz Yunhee'nin yanında jungkooku düşünüyorsunuz.Yunhee'nin annesi ile cafede buluşan Jungkookun annesi evhamlı konuşuyorlar.Yunhee'nin annesi"Onlar birbirini seviyor.Neden çocuklara zorluk cikariyorsunuz?"diyor.Jungkookun annesi"Benim oğluma uygun değil"diyor.Yunhee'nin annesi sırıtıp"Buna sizin karar vermeniz doğru mu?"diyor.Jungkookun annesi"Oğlumun o kıza bakıp aci duymasını istemiyorum"diyor.Yunhee'nin annesi"Onu tanımıyorsunuz bile.Nasil bu kadar emin konusuyorsunuz?"diyor.Jungkookun annesi"Lütfen sizde bu konuya karışmayın"diyor.Yunhee'nin annesi"{Adınız} çok iyi kalplidir.Cok zeki ve başarılıdır.Onun annesi benim kardeşim gibiydi.Onun yaşadığı kabusu ne siz anlayabilirsiniz nede ben.Onun bu hayatta tutunduğu tek kişi oğlunuz.Onu seviyor.Bu yaşadığı kabusun sorumlusu olarak onu suclamaniz çok kötü.O bunu yaşamayı ister miydi?"diyor.Jungkookun annesi kibrini gösteriyor"Bu konulari konuşmak için gelmedim.Lutfen söyleyin oğlumun peşini bıraksın.Oglum için zaten bir gelin adayim var"diyor.Ayaga kalkıyor.Son kez Yunhee'nin annesine bakıyor ve cafeden çıkıyor.Yunhee'nin annesi arkasından bakıyor.Jungkookun annesinin korumaları araba kapısını açıyor.Arabaya binip uzaklaşıyor.Siz ise hastane penceresinden manzaraya bakıp ağlıyorsunuz.Yunhee'nin annesi gelip sizi görüyor.Siz hemen gozyaslarınızı silmeye çalışıyorsunuz.Yunhee'nin annesi"Sorun değil.Benim yanımda duygularini saklama!"diyor.Siz"Canım yanıyor"diyorsunuz.Size sarılıyor"Ben buradayım"diyor.Sizi teselli etmesi bile annenizi hatırlatıyor ve daha içli ağlıyorsunuz.Yunhee'nin annesi"Saat 2'de uçak kalkıyor"diyor.Siz sinyali alıyorsunuz.Siz m"Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim"diyor.Esyalarinizi alıp hastaneden hızlıca çıkıyorsunuz.Bir taksiye biniyorsunuz.Taksiciye"Havaalanına gidelim lütfen!"diyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}
FanficHerşeyimi kaybetmişken, Beni yeniden dirilten tek çığlıktın sen! Şimdi susma zamanı, Oyun yeni başlıyor...!