___

190 11 3
                                    

Sabah gözlerinizi biraz araladiginizda karşınızda Jungkookun suratini görüyorsunuz.
Siz"Ne güzel bir rüya "diyor ellerinizle Jungkookun yüzüne dokunuyorsunuz.Jungkook gülümseyerek size bakıyor.Sizde gulumsuyorsunuz ve "Özledim seni "diyorsunuz.Jungkookta karşılık verip saçlarınızı oksuyor sonrada dudaginizdan öpüyor.Gozyaslarinizi tutamiyorsunuz"Seni arayamam soramam seni kaybetmek istemiyorum 'diyorsunuz.Jungkook elinizi tutuyor"Ben  buna izin vermem"diyor.Siz"Nasıl ?"diyorsunuz.Siz"Rüya çok gercekci"diyorsunuz.Jungkook"Hadi uyan Yunheenin annesi çok güzel bir kahvaltı hazirlamis"diyor.

Jungkook"Hadi uyan Yunheenin annesi çok güzel bir kahvaltı hazirlamis"diyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz kendinizi biraz toparlayıp gözlerinizi daha net açıyorsunuz.Yun hee odaya daliyor"Uyan artık bak görmek istediğin kisi geldi"diyor ve gülümsüyor.Siz aniden kalkıp "Burada ne yapıyorsun ?"diyorsunuz.Jungkook"Bunu gerçekten soruyor musun?"diyor ve size sarılıyor.Yun heenin annesi uyarmak maksadıyla yüksek sesle öksürüyor.Jungkook uzaklaşıyor ve yüzünüze bakıp gülümsüyor.Siz jungkooku kendinize çekip sımsıkı sariliyorsunuz.Yun hee "İnanmıyorum "diyor ve gülüyor.Yun heenin annesi şok olmuş ağzı açık sizi izliyor.Bir süre sonra ayrılıp salona geçiyorsunuz.Yun heenin annesi jungkooka soruyor"Daha iyi misin ?"diyor.Jungkook"Ben iyiyim sadece {Adiniz}olmadan nefes alamıyorum"diyor.Sizin bogaziniza yemek kaçıyor oksuruyorsunuz.Yun heenin annesi "Çok açık sözlüsün"diyor bir kaşını kaldırıyor,suyundan bir yudum alıyor.Siz onsuz yapamıyorsunuz.Uzakta duramiyorsunuz.Jungkook"Yurda dönelim"diyor.Yun hee"Olmaz onu gözümün önünden asla ayirmam"diyor.Jungkook"Okulun güvenliği çok iyi sağlanıyor.Dekan bu olaydan sonra güvenliği daha cok artttirdi"diyor.Siz"Ben okulu donduracagim"diyorsunuz.Jungkook"Bunu neden yanlizken konuşmuyoruz"diyor.Siz"Artık ne seni nede çevremdeki diğer kişileri tehlikeye sokamam"diyorsunuz.Jungkook"Seni ben korurum"diyor.Siz hızlı bir şekilde ayağa kalkip"Nasıl koruyacaksin? Ölerek mi?"diyorsunuz.Salon buz kesiyor.Jungkook ayağa kalkıyor"Seni koruyamadigim için o kamp alanında neler yaşadım biliyor musun?"diyor.Siz"Beni koruma artık"diyorsunuz.Yun hee"Arkadaşlar lütfen sakinlesin ve oturun.Bu şekilde sadece kendinizi üzüyorsunuz"diyor.Siz derin bir nefes alıp oturuyorsunuz.Jungkook"Seni alıp evime götürmek istiyorum.Kabul etmeyeceğini bildiğinden yurdumuza dönelim istiyorum"diyor.Yun heenin annesi"Onun buradan ayrılması için çok erken.Onun toparlanması için yanında olmalıyız.Bir süre daha burada kalması daha uygun olur"diyor.Siz Yun heenin annesine kendisini anladığı için gözleriyle teşekkür eder gibi bakıyorsunuz.Jungkook"Tamam burada bir süre daha kal ama okulu bırakmana izin veremem.Bu tek senin değil vefat eden aileninde istegiydi.Eger okulu bırakırsan korktugunu ve kendini çektiğini düşünecek ve hedefinede ulaşacak"diyor.Siz içinizden hakta veriyorsunuz Jungkooka.Yun hee"Artık daha temkinli olacağız.Ona zarar vermesine izin vermeyeceğiz.Benjm arkadaşımı nasıl tek sanir.Onun bir aileside benim"diyor gelip size sarılıyor.Jungkook ve siz sakinlesmeye başlıyorsunuz.Yun heenin annesi Jungkooku kapıya kadar uğurlarken Jungkooka"Lütfen biraz alttan almaya çalış.Biliyorum onu korumak kollamak istiyorsun ama o sanada bir seyler olmasından korkuyor ve endişeleniyor.Bu konular çok derin ve hassas o ailesini kaybetti.Simdide seni kaybetmek istemiyor."diyor.Jungkook anlar gibi başını egiyor ve eğilip ayakkabılarını giyiyor.Sizde kalkıp onu uğurlamak için geliyorsunuz.Siz vedalaşmak icin Yun heenin annesine bakıyorsunuz.Yun heenin annesi anlayınca içeri gidiyor.Siz Jungkooka sımsıkı sariliyor"Seni seviyorum"diyorsunuz.Jungkoota"Bende seni seviyorum"diyor.Salano doğru bakıp kimsenin koridorda olmadığını görünce dudaginiza öpücük konduruyor.Siz hiç umursamadan jungkookun dudağına yapisiyorsunuz.Yun hee"Yeter bu kadar!"diyor ve kıkırdıyor.Siz ayrılıyor ve gülüşüyorsunuz.Jungkook gidince Yun heenin odasında yatağa oturuyorsunuz.Yun hee"Jungkook çok haklı okulu bırakırsan katili sevindirirsin.Onu en yakın zamanda yakalayıp adalete teslim edeceğiz."diyor.Sizde öyle olmasını umuyor ve yatağa uzaniyorsunuz.O sırada Dohyun evdeki heryeri aradıktan sonra elleri boş koltuğa uzanıyor.O kilitli dolapta ne olduğunu o kadar çok merak ediyorki stresten tırnaklarını yemeye basliyor.Abisi eve girmek için kilit şifresini girdiğini duyunca hiç bir şey olmamis gibi kalkıyor televizyon izliyormuş gibi yapıyor.Abisi içeri girip"Ne yapiyorsun?"diyor gülümsüyor.Dohyun"Televizyon izliyordum"diyor ve kafasını abisinin çantasına çeviriyor.Abisi"Ben duşa giriyorum"diyor ve çantasını mutfak masasina bırakıp duşa giriyor.Dohyun fırsat bu fırsat diyerek çantaya yaklaşıyor.Kulagiyla duş suyunun açıldığını duyunca çantayı karıştırmaya başlıyor.Her cebine bakıyor ama bulamıyor.Sinirlenip tezgah masasına vurmasiyla mutfak dolabının alt çekmecesi açılıyor.Dohyun bu dolabı hiç görmediğinden eğilip bakıyor.Kucuk çekmeceyi açtığında bir kadın tokasi,kadın cüzdanı ve bir anahtar buluyor.Dohyun anahtarı bulduğunu düşünüp sevinirken yanındaki kadın eşyalarının ne olduğuna anlam veremiyor.Su sesi kesilince Dohyun aceleyle dolabı kapıyor ve koltuğa dönüp eline kumandayı alıyor.Abisi duştan kafasında havluyla cikip"Ne soyleyelim?"diyor.Dohyun"Tavuk"diyor.Abisi gülümsüyor ve odasına gidiyor.Tavugun yanında bira söylüyorlar.

Masaya geçerken Dohyun"Kafan nasıl oldu ?"diyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masaya geçerken Dohyun"Kafan nasıl oldu ?"diyor.Abisi"Daha iyi"diyor gülümsüyor.Abisi"{Adınız} nasıl oldu?"diyor.Dohyun abisinin sizinle bu kadar ilgilenmesine anlam veremiyor.Suphelerinde haklı çıkarsa neler olacağını kestiremiyor.Abisi"neden sustun?"diyor.Dohyun"O iyi Jungkookla beraberler"diyor.Abisi gülümseyerek"İyi "diyor.Birlikte yemek yedikten sonra Abisi"Göz atmam gereken dava dosyaları  var"diyor.Odasina ilerliyor ama kapisi çok az aralik bir şekilde kalıyor.Birasini eline alan Dohyun yürürken kapının aralık oldugunu fark edip içeri baktığında abisinin sinirli bir şekilde çantasını yere attığını görüyor.Dohyun geri çekilip tvyi kapatıp odasına ilerliyor.Odasinda yatağına oturup abisinin bu işte parmağı olup olmayacagini düşünüp yarın sabahın olmasını ve o dolapta neyin saklı olduğunu öğrenmek icin sabirsizlaniyor.Jungkook evine çoktan ulaşmış ailesiyle yemek yemiş ama onlarla hiç konusmamisti.Jungkookun annesi"Yine o kızı görmeye gitti kesin"diyor.Babasi"Bence gençlerin işine biz karismayalim"diyor.Annesi babasına burun kıvırıyor.
Sabah oluyor.

Siz kalkıp mis gibi kokan omlete kavuşmak için hızlıca duş alıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz kalkıp mis gibi kokan omlete kavuşmak için hızlıca duş alıyorsunuz.Yun hee çoktan uyanıp duşunu almış ev ödevlerini yapıyor bir yandan eski sevgilisiyle olan fotolarına bakıyor.Siz duştan çıkıp Yun heenin telefon ekranına bakiyorsunuz.Siz"Ondan neden ayrıldın?"diyorsunuz.Yun hee"Çünkü ilgi göstermiyordu"diyor ve ekrana son kez bakıp ekranı kapatıyor.Siz yaşadıklarımız yüzünden onun zor zamanlarında yanında olamadiginiz için içiniz buruk hissediyorsunuz.Sabah kahvaltisindada gerçektende Jungkookun dediği gibi yurda dönmeniz gerektigini düşünüyorsunuz.İnsanlari daha fazla endiselendirmeden ve rahatsız etmeden yaşamak istiyorsunuz.Sabah Dohyun için pekte kolay olmuyor.Kalkiyor ve abisinin gidip gitmediğini kontrol etmek için abisinin kapısını tıklatıyor.Ses gelmeyince dalıyor odaya.Dolaba yaklaşıyor ve cebindeki anahtarı çıkarıyor.Kilide anahtarı takınca gerçektende bu dolabın anahtarı  olduğunu düşünüyor.Dolabı sonuna kadar açıyor.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin