Siz o an kendinize ailenizin katilini bulmaya yemin ediyorsunuz.Aklınızdan intihar planini siliyorsunuz.
Polis memurunun gözünün icine bakip"Ben evimizden bir kac cadde ilerisinde bir markette partime calisiyordum.Annem aradi ve aksam eve erken gelmemi soyledi"diyorsunuz.Polis memuru"Neden seni erkenden cagirdi ?"diye soru soruyor.Siz"Üniversite kazandigim icin kutlama yapacaktık"diyorsunuz ve evdeki masa ustundeki pasta ve koltuktaki hediyeli hatirliyor ve aglamaya basliyorsunuz.Polis memurlari size uzulerek bakıyorlar.Devam edin diyorlar.Siz"Eve dönerken biri beni takip ediyordu"diyorsunuz.Polis memuru"kim oldugunu gordunuz mu?"diyor.Siz"Ben arkamı hic donmeden evime koştum ve caddemize geldigimde komsumuzla karsilastim.Bize tatli yapip bir tabak getirmis zili calmis ama aileme ulasamamis"diyorsunuz.Polisler size devam et der gibi bakiyorlar.Siz"Bende zili caldim ama ailem kapiyi acmadi.Bende anahtarimla iceri girdim.Benim ailem hic bir zaman disari ciktiginda tüm ışıkları kapatıp çıkmazdı"diyorsunuz ve sessiz sessiz gozyaslariniz akiyor yanaklarinizdan.Siz'"Karanlıkta tabagi yan sehbaya biraktim ve isigi acmak icin duvara yurudum ama takildim.kalkip isigi acip baktigimda...."diyor ve sesli agliyorsunuz.Polisler daha fazla sizi zorlamiyorlar.Size baska bir sey hatirlarsaniz onlari arayabileceginiz bir numara uzatiyorlar.Siz o adami gordugunuzu soylemiyorsunuz.Çünkü onu kendiniz bulmak,ailenize ve size cektirdigi bu aciyi siz ona misloyle cektirmek istiyorsunuz.Kapida yun heenin annesi sizi bekliyor.Cıkıyorsunuz.Yun heenin annnesi"Hadi bize gidelim"diyor.Siz"Hayir ben evime gidecegim"diyorsunuz.Yun heenin annesi"Olmaz orası cok tehlikeli!"diyor.Siz zaten o yuzden gitmek onun tekrar gelmesini diliyorsunuz.Yun heenin annesi"Tatlım artık o evde kalmamalısın.Bizimle gel polisler o evde islerini daha bitirmemis olmalilar"diyor.Siz daha fazla direnmeden arabaya biniyorsunuz ve bir kac ay Yun heelerde kalıyorsunuz.Her gecen gün güç topluyor ama geceler boyu gözyaslariniz yanaklarinizda islak uyuyorsunuz.Rüyalarinizda annenizi babanızı goruyor ve o korkunc siyah sapkali ve maskeli adami goruyorsunuz.Acılarinız sizi güçlendiriyor.Yun hee"Artık okul kayıtları basladı.Seninle bugun gitmeliyiz"diyor.Siz anneniz ve babanizin sizin okumanizi ne cok istedigini hatirliyorsunuz.Yun heeye kafa salliyor ve odaya gecip ustunuzu degistiriyorsunuz.Birlikte kodae yollarina dusuyorsunuz.
Yun hee heyecanlansada sizin buz gibi suratinizi gorunce pekte belli etmiyor duygularini.Birlikte kayit odasina girdiginizde Dohyunu goruyorsunuz.Yun hee"Senin ne isin var burada?"diyor.Dohyun size bakıp"Kararimi degistirdim artık kodae ögrenciyim"diyor.Artık yıllarca sevdiğiniz adamın bile sevgisini hissetmiyorsunuz.Siz"Yun hee kaydimizi yaptirmaya gidelim"diyorsunuz.Do hyun siz giderken elinizi tutuyor.Siz dönüp bakıyorsunuzDohyun"Sevinmedin mi?"diyor.Siz dohyunun gozlerine bakıp"Buraya benim icin geldiysen boşa gelmissin."diyor elinizi cekiyorsunuz.Yun hee sizinle yururken sirtiniza vurup"Afferin kizim"diyor.Birlikte kaydinizi yaptiriyorsunuz.Disari ciktiginizda kaydiniza annenizle birlikte gelmek istediginizi dusunuyor ve gozyaslariniz akiyor.Sizi uzaktan izleyen dohyun yaniniza gelmek istesede bunun dogru olmayacagini dusunuyor.Yun hee ile eve donuyorsunuz.Siz aksam yemegindeyken yun heenin annesi"Tatlim seni baska bir eve tasimaliyiz"diyor.Siz"Ben yurt icin basvuruda bulundum"diyorsunuz.Yun hee "Ama senin ailenin parasi var"derken annesi ayagina vuruyor.Siz"Ailemin bir kac degerli esyasini sizin deponuza getirebilir miyim?"diyorsunuz.Yun heenin annesi"Tabiki"diyor.Ertesi gün evin icindeki tum esyalari satiyorsunuz.
Mutfak kapisindaki boy cizelgesine bakıyor ve babanızın kucukken hep orada boyunuzu ölçtüğünü ve cizdigini hatirliyorsunuz.Bir dahaki ölcmeye kadar kosa kosa süt bardağınıza koştuğunuz gunleri hatirliyor ve gozlerinizi kapatip derince nefes alirken arkanizdan biri sirtiniza dokunuyor.Irkilip donuyorsunuz.Siz"Dohyun !"diyorsunuz.Dohyun"Seni merak ettim ve sana yardim icin geldim"diyor.Siz"Yardim edilecek bir sey kalmadi "diyor.Yanindan gecerken sirtinizdan tutup"Beni dinlemelisin"diyor.Siz dönüp bakıyorsunuz.Dohyun"Yun hee bana bir seylerden bahsetti.Senin benden hoş.."diyemeden sözünü kesiyorsunuz.Siz"Öyle bir şey yok! "diyorsunuz.Siz"Lütfen buradan git"diyorsunuz.Yun heenin boşbogazliligi yuzunden icten ice kiziyorsunuz.Dohyunun size acidigindan burada oldugunu biliyorsunuz.Böyle bir sevginin sonu boyle olacagini kim bilebilirdiki!.Siz ailenizin esyalarini kamyona yukletiyorsunuz.Evi satiliga veriyorsunuz.Bomboş evin içinde geziyorsunuz.Yun heenin annesi"Hadi tatlim gel buraya"diyor ve siz bahceye cikiyorsunuz.Son kez evin icine ve disina bakıyorsunuz.Katilin sizi takip edeceginden emin olduğunuz icin ve suanda sizi izledigini dusundugunuzden guclu duruyorsunuz.Aglamamak icin kendinizi sıkıyorsunuz.Arabaya biniyorsunuz.Arka koltuktan arka cama donup sizden uzaklasan evinize elveda ediyorsunuz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}
FanficHerşeyimi kaybetmişken, Beni yeniden dirilten tek çığlıktın sen! Şimdi susma zamanı, Oyun yeni başlıyor...!