___

284 20 0
                                    

Siz"Sensiz ancak bukadar dayanabildim"diyorsunuz.Jungkook"Özür dilerim"diyor.Size daha çok sarılan jungkooku hissettikce sizde sıkı sarılıyorsunuz.Sarilmayi bitirip birbirinize bakip gulumsuyorsunuz.Jungkook"Çok güzel olmuşsun"diyor.Sizde gülümseyip bir leydi gibi egiliyorsunuz.Jungkook elinizi çekip öpüyor ve dışarıya kadar duyulan şarkıda dans etmeye başlıyorsunuz.Sizi uzaktan izleyen Dohyun anlamsızca size bakıyor.O arada Yun hee"Onlar birbirlerini ayrılamayacak kadar çok seviyor.Neden sende artık kendi yoluna bakmiyorsun ?"diyor ve Dohyunun omzuna dokunuyor.Dohyun sizi bir müddet izledikten sonra partiye geri dönüyor.Dans ettikten sonra Jungkook ile el ele tutuşuyor ve yurda dönüyorsunuz.Jungkook odaya girer girmez sizi öpüyor ve "Seni özledim "diyor.Sizde sasirsanizda karşılık veriyorsunuz.Birlikte birbirinize bakip sariliyorsunuz.İlerleyen saatlerde parti bitiyor ve Dohyun evine dönüyor.
Dohyunun morali bozuk kanepeye kendini birakiyor.Dohyunun abisi kapı seslerini duyup salona iniyor.Dohyumun surat ifadesini goruyor"Sanırım parti iyi gitmedi "diyor.Dohyun"Neden beni seven birini geç fark ettim ki !"diyor.Sizden bahsettiğini anlayan abisi "Hala onlar beraber mi ?"diyor.Dohyunun "Sen nereden biliyorsun ?"diyor.Dohyunun abisi"Sosyal medyasında birlikte fotoğraflarını görüyorum"diyor.Dohyun anlar gibi yapıp "Ben uyumaya gidiyorum"diyor ve üzüntülü olduğu için yürüyüşü bile yorgun gibi  ilerliyor.Sabah oluyor.Jungkookun yatağında sıcacık kollarda uyumak size huzur veriyor.Siz uyanıyor ve jungkooka öpücük veriyorsunuz.Kalkip banyoya gidiyorsunuz.Bir anda telefonunuz çalıyor.Sizi arayan Dohyun olduğunu goruyorsunuz.Ona yaptiginizin doğru olduğunu dusunmuyorsunuz.Acip açmamak konusunda tereddütlü olsanizda aciyorsunuz.Siz"Efendim?"diyorsunuz.Dohyun"Okul kapısına gelmen gerekiyor"diyor.Siz"Sessizce giyinip neler olduğunu düşünerek sessizce odadan ayriliyorsunuz.Kapıya geldiğinizde şoku yasiyorsunuz.Jumgkook ve sizin isminizi yazıp üstüne kırmızı spreyle çarpı atıldığını görüyorsunuz.Siz bir geriye gidiyorsunuz.Dohyun sizi tutup"iyi misin?"diyor.Siz"İyiyim sadece bir anlik dengemi kaybettim"diyor sahte bir gülüş sergiliyorsunuz.Siz"Odama donmeliyim"diyor hızlı adımlarla korkudan elleriniz titreye titreye yurt asansörüne biniyorsunuz.Arkanizdan size bakan Dohyun yumruğunu sıkıyor.Odaya geldiğinizde kapı sesine uyanan Jungkook"Nereye gittin ?"diyor.

Odaya geldiğinizde kapı sesine uyanan Jungkook"Nereye gittin ?"diyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz yatağınıza oturup düşüncelere daliyorsunuz.Jungkook"Sorun nedir ? "diyor.Siz"O senin ve benim adımı okul demir kapısına yazıp üstüne kırmızı çarpı atmış "diyorsunuz.Jungkook kalkıp camdan okul kapısına bakıyor.Kalabaligin yoğunlaştığını görüyor.Jungkook yanınıza gelip elinizi tutuyor.Terleyen ve titreyen elinizi okşamaya başlıyor.Rahatliyorsunuz.Jungkook"Sakinles ve rahat nefes al! Ben varken kimse sana bir şey yapamaz"diyor.Siz"Onu yakalayacagiz değil mi ?"diyorsunuz.Jungkook"Onu yakalayacagiz ve adalet karşısında hesap verecek "diyor.Siz Jungkooka sarılıp "Seni seviyorum"diyorsunuz.Jungkookta size sarılırken tedirginlilikle dusuncelere dalıyor.Birlikte hazırlanıp okula ilerlerken rektör yardımcısı sizi goruyor"
Siz ikiniz odama gelin "diyor.Siz Jungkookla birlikte bakisip Rektör yardımcısını takip ediyorsunuz.Rektor yardımcısı masasına oturup sizin üstünüze gözlerini dikiyor ve "Şimdi anlatın demir kapının üstüne siz mi isminizi yazdınız ?"diyor.Siz"Hayır biz yapmadik"diyorsunuz.Rektor yardimcisi"Peki kim yaptı ?"diyor.Jungkook tam ağzını acacaktiki siz ondan önce davranip"Bilmiyoruz sanırım okulda pek sevilmiyoruz"diyorsunuz.Bu konunun kapanması icin"Biz kapı üstündeki spreyi silecegiz"diyorsunuz.Jungkook size bakıyor.Rektor malzeme odasından malzemeleri alabileceğinizi söylüyor.Tesekkur edip odadan çıkıyorsunuz.Jungkook bileğinizi tutup "Neden öyle söyledin ?"diyor.Siz"Eğer ona anlatsaydim eminim tüm okul benim peşimde bir katilin oldugunu ogrenecekti"diyorsunuz.Jungkook elinizi tutuyor.

Birlikre bakisip malzeme odasına ilerliyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birlikre bakisip malzeme odasına ilerliyorsunuz.Dohyun sınıfa gelip size bakıyor.Yun heeyi görüyor ve ilerliyor.Dohyun"(Adınız) gördün mü?"diyor.Yun hee"Rektör yardımcısının odasına giderken gordum"diyor.Dohyun hızlı adımlarla rektör yardımcısının odasına ilerliyor.Siz ve Jungkook malzemeleri almış dış demir kapısına ilerliyorsunuz.Kapi önünde durunca yazıya dikkatlice bakıp cebinizden telefonu çıkarıyor ve çekiyorsunuz.Jungkook size bakiyor.Siz"Kanıt topluyorum"diyorsunuz.Camasir sulu kovaya bezi batırıp silmeye başlıyorsunuz.Dohyun kapıyı tiktiklayip Rektör yardımcısının odasına giriyor.Rektor yardımcısı neler olduğunu soruyor.Dohyun sizin iyiliginiz için bir kaç bilgiyi rektöre anlatıyor.Ailenizin öldürüldüğünü ve derslerinize odaklandiginizi anlatirken.Rektor yardimcisina "O bunları yapacak bir kız değil.Sadece ailesine verdiği sözü tutup meslek sahibi olmak istiyor."diyor.Rektorle konuşmasını bitirip odadan ayrılıyor.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin