3.Bölüm{BÜYÜK YANILGI}

369 27 1
                                    

Jungkook sınav kagidini hocaya teslim edip siraniza yaklaşıp gülümsüyor.

Jungkook sınav kagidini hocaya teslim edip siraniza yaklaşıp gülümsüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizin pek parlak geçmesede onun sınavının iyi gecmesine seviniyorsunuz.Bahceye çıkıp yuruyorsunuz.Jungkook"Bugün yemeği dışarda yiyelim mi?"diyor.Gulumsemeniz bir anda sönüyor yerini endişeli bakışlar alıyor.Jungkook sizi durduruyor.Onunuze geçip kafanızı tutup kendi gözlerine yakinlastirip "Korkma ben senin yaninda olacağım"diyor.Elinizi tutuyor.Siz sahip olduğunuz tek insanıda kaybet istemiyorsunuz.Yun hee yanınıza geliyor"Hey hey hey "diyor.Jungkook ve Siz Yun heeye bakıyorsunuz.Yun hee"Bu akşam yemeğe bize davetlisiniz "diyor.Jungkook size bakıyor.Siz bunun daha iyi olacağını düşünüyorsunuz.Yun heelerin evinin güvenlikli bir sitede olması içinizi rahatlatiyor ve kabul ediyorsunuz.Jungkook ile hazırlanıyor Yun hee'nin annesinin gelen aracına biniyorsunuz.Yolda Yunheenin annesi Jungkooku süzüyor.Jungkook sizi izliyor ve gülümsüyor.Sizde ona bakıp gülümseyince aranızda birşeylerin olduğunu sezen Yun hee'nin annesi eve varınca Yun heeyi kenara çekip herşeyi öğreniyor.Ellerinizi yıkıyor Yun heenin annesine yardım ediyorsunuz.Jungkook sandalyeye oturmuş yemekleri bekliyor.Yun hee'nin annesi size yaklaşıp"Hayatında bir seylerin iyi gitmesi çok iyi tatlım "diyor omzunuza elini koyuyor.Siz gerçektende Jungkookun hayatınıza büyük bir enerji verdiğini hissediyorsunuz.Gulumsuyorsunuz.Onu çok seviyorsunuz.Masaya yemekleri koyup yemeklere başlıyorsunuz.

Yun hee'nin annesi "Annen baban ne iş yapıyor "diye jungkooka sorunca sizi bir öksürme tutuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yun hee'nin annesi "Annen baban ne iş yapıyor "diye jungkooka sorunca sizi bir öksürme tutuyor.Yun hee "İyi misin ?"diyor.Siz suyunuzdan bir yudum aliyorsunuz.Jungkook"Babamın şirketi var annem çalışmıyor "diyor.Yun hee'nin annesi şirketi duyunca davranışlarını düzeltiyor.Birden kapı caliyor.Siz kim diye merak ederken içeri Dohyun giriyor.Siz ve jungkookun en son beklediği kişi olduğundan gözler yunheeye çevriliyor.Yun hee "Baristiginiza göre lise arkadasimizida çağırmak istedim "diyor.Siz ayağınızı masa altından yunheeye vuruyorsunuz.Yun hee'nin annesi "Hoşgeldin tatlım sen otur sanada tabak getirelim "diyor.Dohyun saygısından eğilip kendine masada yer bulup gidip sandalyeye oturuyor ve direk size bakıyor.Siz rahatsız olmaya başlıyorsunuz.Dohyun size bakarken Dohyuna bakan Jungkookla gözleri kesişiyor ve Dohyun size bakmayı bırakıyor.Yemek sizin için çok zor geçiyor.Gergin ve endişeli hissediyorsunuz.Basiniza ağrılar giriyor.Bunu fark eden Jungkook elinizi tutuyor.Ona bakıp gulumsuyorsunuz.Sizi izleyen Dohyun yumruğunu sıkıyor.Siz"Artık gitme vakti"diyorsunuz.Yun hee'nin annesi arabayla yurda bakmayı teklif ediyor ama Jungkook yürümek istediklerini söylüyorlar.Dohyunda öyle.Selamlayip siteden çıkıyorsunuz.Yun hee balkondan el sallıyor.Siz ve jungkook yürürken dohyununda sizinle yürüdüğünü goruyorsunuz.Jungkook bir kaç adım sonra Dohyuna dönüyor.Dohyun"Sadece {Adınız} yurda güvenli bir şekilde girdiğini görmek istiyorum "diyor.Jungkook "Bu seni ilgilendirmiyor onu ben koruyabilirim"diyor.Siz jungkookun kolunu tutup Dohyunun sizinle gelmesine izin veriyorsunuz.Jungkook şaşırmış bir şekilde yanınızda yürüyor.Siz katilin sizi izledigini bildiğinizden ne kadar kalabalık olursanız ortaya çıkmayacağını düşünüyorsunuz.Yurt kapısına gelince büyük bir nefes alıp veriyor Dohyuna teşekkür ediyorsunuz.Jungkook sinirlenip önceden içeri giriyor.Siz ona bakiyorsunuz.Tekrar Dohyuna dönüp teşekkür ediyorsunuz.Dohyun"Gerçekten onunlami kalıyorsun ?"diyor.Siz evet der gibi kafanızı salliyorsunuz.Dohyun"Bunun yanlış olduğunu biliyorsun değil mi?"diyor.Siz başta böyle dusunsenizde Jungkooku artık yanınızdan ayırmak istemiyorsunuz.Siz"Onu seviyorum "diyorsunuz ve yere bakiyorsunuz.Dohyun hayalkirikligina uğramış konuşmaları toparlamaya çalışıyor"Mutlu olmana sevindim "diyor.Sizde eğilip selam verip yüzüne bakiyorsunuz.Dohyun "Hava soğuk bekleme"diyor.Siz yavaş yavas içeri giriyorsunuz.Sizin içeri girmenizi izledikten sonra okul çıkış kapısına yürüyor.Sinirlenen Dohyun gözleri kıpkırmızı oluyor.Siz odaya çıkıyorsunuz.Jungkook duşa girmiş su sesini duyunca yatağınıza oturuyorsunuz.bir kaç dakika sonra havlusuyla çıkıyor saçlarını havluyla kuruturken arkasından sariliyorsunuz "Hala kızgın misin ?"diyorsunuz.Jungkook size dönüyor "Ben seni koruyamiyor muyum?Yoksa iki erkeğin senin için korumalık yapması hosunami gidiyor ?"diyor.Siz ellerinizi jungkookun bedeninden çekiyor ve sinirlenmeye başlıyorsunuz.Siz"Ona izin verdim çünkü ne kadar kalabalık olursak o pislik karşımıza çıkmayacak ben hepimizi korumak istedim "diyor havlunuzu alıp banyoya giriyorsunuz.Jungkook söylediklerinden pişman oluyor.Siz sıcak su altında rahatlıyor ve bugünüde yaşadığınız için sukrediyorsunuz.Dustan çıkiyor hızlı adımlarla yatağınıza yatiyorsunuz.Karanlik odanın verdigi huzur ile gözlerinizi kapıyorsunuz.Sonra bedeninize ssrilan Jungkooku hissediyorsunuz.Jungkook"Özür dilerim ben sadece seni ondan kiskaniyorum "diyor.Siz elinin üstüne ellerinizi koyuyor ve gulumseyip gözlerinizi yumuyorsunuz.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin