___

135 9 2
                                    

Katilin uyuduğunu düşünüyorsunuz.Yavasca kalkıyorsunuz.Onun uyuduğunu görüp yavaş adımlarla ilerleyip kapalı kapıyı açarken katil eliyle kapıyı kapatıyor.Size bakıp"Benden kaçamazsın"diyor.Siz onu var gücünüzle itiyor kapıyı açıp mutfağa kadar kosuyorsunuz.Adam elinizden çekmesiyle dengenizi kaybedip kafanızı mutfak tezgahına carpiyorsunuz ve yere düşüyorsunuz.

Adam elinizden çekmesiyle dengenizi kaybedip kafanızı mutfak tezgahına carpiyorsunuz ve yere düşüyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kanayan kafanizdan akan kanlarla sizi kucaklayıp yatağa götürüyor.Kafanizdan akan kanı bezle siliyor ve pansuman yapıyor.Siz bir kaç saat sonra gözlerinizi açıyorsunuz ama bulanık goruyorsunuz.Elleriniz bu sefer bağlı olmaması ile ayağa kalkiyorsunuz.Kahvalti hazırlayan Dohyunun abisine bakıyorsunuz.Abisi"Uyanmissin"diyor.Siz şok oluyorsunuz.Hicbirsey olmamış gibi davranan katile"Dohyun nerede?"diyorsunuz.Adam gülüp elindeki tavayı yere fırlatıyor.Siz çıkan gürültü ile irkiliyorsunuz.Size yaklaşıp"Ne o kardeşimdenmi hoslaniyorsun?"diyor.Siz"O benim arkadaşım o nerede?"diyorsunuz.Katil"O artık yok"diyor.Siz ağlayarak "Ona ne yaptın? Onun suçu yoktu onu neden öldürdün?"diyorsunuz.Katil sizin ağladığınızı görüyor.Katil"Çünkü oda seni seviyordu"diyor.Sizin gogsunuz sıkışıyor.Daha fazla dayanamıyor kalbinizi tutup alamadığınız nefesi yere yatiyorsunuz.Katil size yaklaşıp"Kalk!!!"diyor.Siz"Nefes alamıyorum"diyorsunuz.Sizi koltuğa taşıyor.Siz şok içinde Dohyununda sizin yüzünden öldüğüne daha fazla dayanamıyorsunuz.Siz"Öldür beni Allah'ın belası! Herkesi herşeyi elimden aldin"diyorsunuz.Katil"Son iki kişi kaldı"diyor.Siz Yun hee ve jungkooktan bahsettiğini anlayınca o tırnaklarınızı adamın boynuna geçiriyor"Onlara dokunman için beni öldürmen gerek"diyorsunuz.Koluyla sizi tutuyor elinize uyguladığı baskıya karşı güçsüz olsanizda tırnaklarınızı derisine geçiriyorsunuz.Kanadigini görüyorsunuz.Daha fazla dayanamayinca elinizi çekiyorsunuz.Katil size vuruyor.Burnunuzdan kan geliyor.Siz tırnaklarınızı yuzune bastiriyorsunuz.Çiziyorsunuz.Size bir kez daha vuruyor.Kanayan ağzınızla gülüyorsunuz.Katil"Sen harbi psikopatsin"diyor.Siz"Senin yüzünden herşeyimi kaybettim ben.Ailemin ne suçu vardi?"diyorsunuz.Katil"Onlar beni beğenmiyordu"diyor.Siz anlam veremiyorsunuz.Katil"Poğaça getirdigin gün bende size bir şeyler götürdüm ama evde sen yoktun.Annen açtı kapıyı.Tabagi alırken sadece Dohyunu sordular.Benim ismimi dahi sormadılar"diyor.Siz ailenizin ölüm sebebini duyunca koca bir boşluğa düşüyorsunuz.Katil"Baban ben giderken"Tanimadigin insanların yemeğini niye kabul ediyorsun diyerek annene kızdı"diyor.Siz"Ailemi bu yüzden mi öldürdün? Sırf sana adını sormadıkları için mi? Adı herif"diyip yüzüne vuruyorsunuz.Katil"Artık tahammülüm kalmadı"diyor.Size vuruyor siz yere düşüyorsunuz.Ayagiyla karnınıza vuruyor.Size her vurdukça"Ahhh bu hoşuma gidiyor"diyor.Daha hızlı vuruyor.Siz ses cikarmiyorsunuz.Ölüp gitmek yok olmak istiyorsunuz.Yuzunuzu kaldırıyor gülüyor"Ne oldu dilini mi yuttun?"diyor.Siz dönen basınızi sabitleyemiyor gözlerinizi acamiyorsunuz.Siz yerde yatarken tekmelemeye devam ediyor.Yakanizi tutuyor"Söylesene!!!! Dur desene!!! Yalvarırım deseneee!!!"diyor.Siz sesinizi cikarmiyorsunuz.Katil"ailenemi kavuşmak istiyorsun?"diyor.Siz"Evet"diyorsunuz.Sizin saçınızdan tutuyor ve sürüklüyor.Aciyan kafanızla surukleniyorsunuz.Sizi Bodrum'a indiriyor.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin