___

153 8 2
                                    

Siz"Jungkook buradan gidelim"diyorsunuz.Jungkook etrafına bakıyor.Siz"Hadi gidelim"derken sesiniz korkudan titriyor.Jungkook sizi kendine çekiyor.Size"Korkma"derken sarılıyor.Siz titreyen ellerinizle jungkookun deri ceketini tutuyorsunuz.Jungkook çok korktuğunuzu hissediyor.Elinizi tutup yakınlardaki bir cafeye giriyorsunuz.Sicak içeceklerinizi yudumlarken siz"Canımı almadan bırakmayacak"diyorsunuz.Jungkook"Bir daha böyle söyleme!Onu bulacağız yaptıklarının cezasını misliyle ödeyecek"diyor.Siz jungkookun sevimli suratını görünce hafiften gülümsüyorsunuz.Siz"Benim lavaboya gitmem gerek"diyorsunuz.

Siz"Benim lavaboya gitmem gerek"diyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lavaboda yüzünüzü yikiyorsunuz.Aynada öylece bakiyorsunuz kendinize.Yasadiğiniz onda korkunç olayın ve kaçırılmanızın ruhunuza bıraktığı derin yaraların acısını yaşamaya başlıyorsunuz.Kendinizi iyi hissetmiyorsunuz.Başınız dönüyor.Siz"Neler oluyor?"derken afallayip düşüyorsunuz.Size bir el uzatani görüp Teşekkür ederek yüzüne bakıyorsunuz.Siz elinizi sertçe çekiyorsunuz.Dohyunun abisi yüzünüze bakıp gülümsüyor.Dohyunun abisi"Hala benden korkuyor musun?"diyor.Siz bu cümleyle sinirlenip"Ne korkacagim!"diyip yüzüne yüzüne bakıyorsunuz.Dohyunun abisi"Sizin olay dosyanız benim elimde artık"diyor.Siz"Ne?"diyorsunuz.Dohyunun abisi"Dosyayı bana bıraktılar artık ben yürüteceğim"diyor.Siz yumruğunuzu sıkıyorsunuz.Dohyunun abisi size yaklaşıyor.Siz ürperiyorsunuz.Kulaginiza yaklaşıp"Bana bırak" diyor suratiniza yakın bir şekilde gülümseyip göz bebeklerinize bakıyor.Siz bu kanlı gözleri görmek istemeyip Dohyunun abisini itip jungkookun yanina gidiyorsunuz.Jungkook sizi aglamakli ve ürkek görünce"Neler oluyor?"diyor.Siz"Sadece yurda dönelim"diyorsunuz Çantanızı alıp çıkıyorsunuz.Yolda jungkook"Bana ne olduğunu anlatacak misin?"diyor.Siz"Sakın olacağına söz ver"diyorsunuz.Jungkook size meraklı gözlerle bakıyor.Siz"Dohyunun abisi ile lavaboda karşılaştım"diyorsunuz.Jungkook sizi bir anda yana çekip omuzlarinizdan tutuyor ve"Sana bir şey yaptı mı?"diyor.Siz"Hayır ama artık ailemin dosyası onun elindeymis"diyorsunuz.Jungkook sinirleniyor.Jungkook"Bu adam hayatımızdan neden çıkmıyor!"diyor.Siz"Onu ne zaman görsem nefessiz kalıyorum"diyorsunuz.Jungkook size sarılıyor"Sakın ol ben yanındayım"diyor.Siz jungkooka daha sıkı sarılıyorsunuz.Jungkook elinizden tutuyor.Yurda dönüp olanları geride bırakmak istiyorsunuz.Artik boğan düşünceleri kenara bırakıp tekrardan güçlenmek istiyorsunuz.Yunhee ile uzun süre konuşmadığınızı düşünüyorsunuz.Yun heeyi arıyorsunuz.Yun hee"Benim kaçak kızım beni ararmıydı?"diyor.Siz"Özür dilerim bir cok şey yaşadım ve buluşup konuşmalıyız"diyorsunuz.Gece jungkookun sıcak kollarında geciriyorsunuz.Sabah jungkooku öperek odadan çıkıyor Yun hee ile okul bahçesinde bulusuyorsunuz.Yun hee"Bize gelmeni istiyordum.Birlikre kaldığımız günleri özledim"diyor.Siz Yun heeye sarılıp"Kardeşim"diyorsunuz.Yun hee gozlerinizin içine bakıyor.Olanlari dinledikten sonra"Yani sen seni kaçırmanın Dohyunun abisi olduğunu düşünüyorsun?"diyor.Siz evet der gibi kafanızı sallıyorsunuz.Siz"Jungkook ile bu konuları derince konusamiyorum.Onu kaybedemem Yun hee"diyorsunuz.Yun hee"Ne yapacaksın?"diyor.Siz"Olayı tamamiyle ele almam lazım"diyorsunuz.Yun hee"O bir savcı buda demek oluyor ki her yetki elinde var ne yapacağız?"diyor.Siz"Onun ne olduğu kim olduğu umrumda değil"diyorsunuz ve yumruğunuzu sıkıyorsunuz.Siz"İçimdeki tüm korkumu yitirdim.Aileme yaptıklarını düşündükçe onu öldürmek istiyorum"diyorsunuz.Yun hee ile konuşurken uzaktan sizi gören Dohyun size yaklaşıyor.Yun hee"Dohyun geliyor"diyor.Siz dönüp bakıyorsunuz.Dohyun"Hanımlar burada ne yapıyorsunuz?"diyor.Siz"Sana bir kaç soru sormam gerek"diyorsunuz.Dohyun geriliyor.Dohyun"Aslında benimde sana bir kaç sorum var"diyor.Yun hee"Ben cafeteryaya gidiyorum kahve ister misiniz?"diyor.Siz ve Dohyun evet der gibi kafa sallıyor.Siz"Dohyuna bana abini anlatır mısın?"diyorsunuz.Dohyun bileğinizi tutuyor"Sen evini kime sattın?"diyor.Siz"Neden bunu soruyorsun?"diyorsunuz.Dohyun"Eğer cevaplardan bende senin sorunu cevaplarim"diyor.Siz"Bir yaşlı çifte sattım"diyor.Siz"Sıra sende!"diyorsunuz.Dohyun gerilerek"Savcı ve asosyal bir tip"diyip gecistiriyor.Siz"Abine baktığımda içimde kötü anılar canlanıyor"diyorsunuz.Dohyun daha fazla tutamayıp"Ondan şüpheleniyorsun değil mi?"diyor.Siz"Dohyun ben gerçekleri öğrenmeliyim.Ailemi kaybettim ben!Elimden çekip aldılar"diyor ağlamaklı Dohyuna bakıyorsunuz.Dohyun dayanamıyor onunda gözü doluyor.Dohyun"Bana abimden şüphelendiğini ve gerçekleri seninle bulmami istiyorsun ama bunu yapamam!"diyor.Siz"Lütfen Dohyuna!!"diyorsunuz.Dohyun"Abimin böyle bir şey yapacağını düşünmüyorum"diyor kacamakli ifadelerle.Siz Dohyunun gözlerinin içine bakıyorsunuz ve Dohyundan uzaklasiyorsunuz.Siz"Dohyun artık arkadasligimiza ara vermeliyiz"diyorsunuz.Dohyun ayağa kalkıyor.Siz"Bunun sonucu ya seni üzecek yada beni bitirecek!"diyorsunuz.Uzaktan sizin gidişinizi gören Yun hee Dohyuna yaklaşıyor ve kahveyi uzatıyor"Neler oluyor?"diyor.Dohyin banka oturup yere bakıyor.Siz odaya geri dönüyorsunuz.Jungkook"Yun hee nasıldı?"diyor.Siz"İyiydi"diyor gulumsuyorsunuz.Jungkook"Bu dönemin projesine şimdiden başlamak işimize yarayacak"diyor.Siz"Evet son dakikaya bırakıp kendimize işkence etmekten başka bir şeye yaramıyor"diyor gulumsuyorsunuz.Jungkook"Seni tekrar gülümserken görmek beni mutlu ediyor"diyor.

Siz Jungkooka yaklasip dudağına bir öpücük bırakıp gülümsüyor sariliyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz Jungkooka yaklasip dudağına bir öpücük bırakıp gülümsüyor sariliyorsunuz.Siz içinizden"Güçlü olmalıyım.Sona yaklaştığımı hissediyorum"diyorsunuz.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin