___

338 26 6
                                    

Siz Dohyundan uzaklaşıp yüzüne bakıyorsunuz.Siz"Benim gitmem gerek"diyorsunuz.Kosa koşa yurda geri dönüp odaya geldiğinizde Jungkookla göz göze gelince kendinizi banyoya kitliyorsunuz.Havlunuzu yere serip üstüne uzanıp gözlerinizi yumuyorsunuz.Jungkook kapıya vuruyor"Lütfen aç konuşalım "diyor.Siz ses vermeyince yatağına oturuyor.Aksama doğru jungkook kapıya yaklaşıp "Ben cikiyorum "diyor ve yavaşça odadan ayriliyor.Kapi sesini duyunca gözlerinizi açıp ayağa kalkiyorsunuz.Kapiyi açıp yatağınıza kosuyorsunuz.Küs olan kişilerin aynı odayı paylaşması ne zor diye içinizden geçiriyorsunuz.Sicak yatağın içinde uyuyakaliyorsunuz.Bir kaç dakika sonra Jungkook odaya giriyor ve size yaklaşıyor. yere oturuyor.Sizin saçlarınızı okşayıp "Özür dilerim "diyor.Yanaginizdan öpüp yatağına giriyor.Sabah çok erken saatte kalkıyorsunuz.Yavasca Jungkooka yaklaşıyorsunuz.Uyuyusunu görmek sizi mest ediyor.Bir kaç saniye sonra ona olan sinirinizi hatırlıyor ve giyinip okula gidiyorsunuz.Bir kaç saat sonra Jungkook uyanıp saate bakıyor "Geç kaldım "diyor.Hizlica pantolonunu giyiyor aynada saçlarını düzeltip çantasını alıp fakülteye koşuyor.Dersi değil defterinizi karaliyorsunuz.Dusunceler içinde iken birden kapı çalıyor.Jungkook içeri girip Hoca'dan özür diyor ve yerine geçerken size bakıyor.Gecerken yüzüne bakmiyorsunuz.Ders sonrası kızlar jungkookun etrafını sarıp Partiye onlarla gitmeyi teklif ediyorlar.Jungkook kızlara gülümsüyor ama sizin ne yaptığınızı izliyor.Sizde kitaplarınızı toplayip bahçeye çıkmak için ayağa kalkıyorsunuz.Koridordayken jungkook kızlardan müsade isteyip yanınıza gelmek istiyor.Bahcede otururken Dohyun yaklaşıyor.Siz dohyuna bakıp gulumsuyorsunuz.Jungkook duraksiyor.Dohyun"Partiye katılacak misin ?"diyor.Siz"Hayır."diyorsunuz.Dohyun Sanırım jungkook teklif etmemiş diye içinden gecirip "Benimle partiye katılır misin?"diyor.Siz"Partiye katılacak enerjide değilim "diyip red ediyorsunuz.Dohyun yanınızda fazla oturmuyor ve ayrılıyor.Jungkook yaklaşıyor "ooo kurtarıcında gelmis"diyor.Siz "Ne saçmalıyorsun ?"diyorsunuz.Jungkook"Parti eşinide bulmuşsun "diyor.Siz sinirlenip oradan ayrılırken jungkook kolunuzdan çekip yüzünüze bakiyor.Siz"Artık seni taniyamiyorum "diyorsunuz.Kolunuzu çekip derse giriyorsunuz.Derste bir kiz jungkooka bir kağıt uzatıyor.Jungkook gülümsüyor ve bir şey yazıyor.Kiz kağıdı alınca çok seviniyor ve yanındaki arkadaşıyla paylaşıyor.Ders sonrası eşyalarınızı toplayıp bu saçmalıklara katlanmak istemiyorsunuz.Cikarken kız "Jungkookla ayrıldınız sanırım benim parti teklifimi kabul etti "diyor.Siz duydukları iz karşısında hayal kırıklığı yasasanizda jungkooka ve kıza bakıyorsunuz.Dohyun sınıfa giriyor ve elinizden tutuyor.Jungkook oturduğu sandalyeden kalkiyor.Sizi bahçeye sürükleyen dohyuna "dur lütfen "diyorsunuz.Dohyun"Lütfen benimle Parti'ye gel "diyor.O ara yanınıza jungkook geliyor.Siz jungkooka bakiyorsunuz.Dohyuna dönüp "Tabiki seninle partiye gelirim "diyorsunuz.Dohyun gülümseyip teşekkür ediyor.Dohyunun yanından ayrılıp telefonuzu çıkarıp yun heeyi arıyorsunuz.Yun hee"Beni unuttun sandım "diyor.Siz"Yun hee sizde bir kaç gece kalabilir miyim?"diyorsunuz.Yun hee"Bir sorunmu var ?"diyor.Siz "Anlatırım hem partiyede birlikte hazirlaniriz"diyorsunuz.Yun hee"Aman tanrım jungkook seni partiyemi davet etti"diyor.Sizin suratiniz düşüyor "Dohyunla katılacağım "diyorsunuz.Yun hee"inanmıyorum dohyunmu ?"diyor.Siz"Size gelince anlatırım "diyorsunuz.Yurttan valizinizi almaya gidiyorsunuz.Arkanizdan odaya jungkook geliyor.Esyalarinizi toplarken jungkook"Partiyi geçtik evinedemi tasiniyorsun ?"diyor.Siz artık sacmaliklarina katlanamayip "Ben Yun heeye gidiyorum."diyor ayakkabılarınızı giyip çıkıyorsunuz.Jungkook yatağına oturup kapıya bakıyor.Siz eşyalarınızı alip taksiye biniyorsunuz.Sizi camdan izleyen jungkook endiseleniyor"Ben ne yapiyorum"diyor ve yatağa uzanıyor.Siz Yun heenin evine varıyor akşam yemeginden sonra Yun hee ile odasına geçiyorsunuz.Yun her "Şimdi anlat neler oluyor "diyor.Siz Yun heeye her şeyi anlatıyorsunuz.Yun hee "Onun sorunu ne ? Neden sana inanmak yerine başkalarına inanıyor ?"diyor.Siz"Sınıftaki bir kızın parti teklifini kabul etti"diyorsunuz.Yun hee"Ne! Sana teklif etmeden mi? Diyor.Siz"Girmek istemiyorum ama dohyuna söz verdim"diyorsunuz.Ayaga kalkan Yun hee"Yarin sana o kadar güzel bir elbise alacagizki o teklif eden yelloz ve jungkook seni görünce dilini yutacak "diyor.Siz gulumsuyorsunuz.Siz"Sen kiminle katilacaksin ?"diyorsunuz.Yun hee"Üst sınıftan bir sanbee ile"diyor ve yüzü kızarıyor.Siz guluyorsunuz ve "Hadi uyuyalım "diyorsunuz.Sabah kahvaltıdan sonra Yun heenin annesi sizi avmye bırakıyor.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin