Sizin baktiginizi görüyor "Oradamısın?"diyor ve gülümsüyor.Siz kafanizi salliyor kendinize gelip"Bende 《Adınız》 "diyorsunuz.Jungkook"Seni sınıfa kadar tasımami ister misin?"diyor.Siz"ohh tesekkur ederim ama kendim gidebilirim sanırım"derken Yun hee geliyor"oooo bebegim sana ne oldu?"diyor.Siz acısada jungkook yaninizdayken ağlamak istemiyorsunuz.Onun o mükemmel yüzüne bakarak ağlamak gelmiyor içinizden.Jungkook"Benim gitmem gerek sonra görüşürüz"diyor.Sizde tabiki der gibi gülümsüyorsunuz.yun hee eğilip sırıttığınız halinize bakıyor.Yun hee"Vay be benim basaramadigimi 2 dakikada basarmis"diyor.Siz"O muhteşem biri"diyorsunuz.Yun hee"Yaaa! Ben neyim"diyor.Siz"Sen benim ailemsin"diyorsunuz.Yun hee bunu duyunca"yhaaa"diyor sariliyor.Siz"ahh acıyor bacagim"diyorsunuz.Yun hee kolunuza giriyor sizi sınıfa götürüyor.Sıranıza yerlesiyorsunuz.Hoca geliyor ve ismini büyük bir tahtaya yazıyor.Sizde dikkatlice bakiyorsunuz.Sırayla tanisiyor ve herkesin hayat hikayesini dinliyor.Sıra size geliyor.Siz ne anlatacaginizi bilmiyorsunuz.Tüm bu ani kapkaranlik gecmisinizi anlatmakta istemiyorsunuz.Siz adinizi soyluyorsunuz ve hedeflerinizden bahsediyorsunuz.
Siz anlattıkca junkookunda dikkatini çekiyor.
Jungkook etkileniyor .Tum sinifi tanidiktan sonra ilk gün bitiyor.Yun hee"Cok guzel bir gündü"diyor.Cıkışta yun heenin yeni erkek arkadasi bekliyor.Size bir minik köpek yavrusu gibi masum masum bakiyor.Siz"Hadi git!"diyorsunuz.gulumseyip yanaginizdan öpüp ilerliyor ve arkasina dönüp size el salliyor.Siz yurda dogru yuruyorsunuz.Yürüdükce arkanizdan birinin daha geldigini anliyorsunuz.Adimlarinizi hizlandiriyorsunuz.Yurda girince guvende hissediyor asansore yoneliyorsunuz.Tam asansor kapisi kapanacakken jungkookda biniyor.Siz donup kalıyor ve utaniyorsunuz.Jungkook"Ayağın nasil oldu ?"diyerek muhabbeti aciyor.Siz"Daha iyi "diyor gülümsüyor yuzunuzu ceviriyorsunuz.Kapi aciliyor.Siz gülümseyip iniyorsunuz ama oda iniyor.Siz"Demek aynı kattayız "diyorsunuz.Önden ilerleyip kapınızı acıyorsunuz ama jungkook arkanızdan öylece bakıyor.Sizde dönup bakıyorsunuz.Jungkook"Ora benim odam"diyor.Siz sasirip oda numarasina bir daha bakiyorsunuz.Siz"Ama ben 1 haftadir burada kalıyorum"diyorsunuz.Siz"Ben öğrenci isleriyle konusmaliyim sanirım yanlislik oldu"diyorsunuz.Jungkookta sizinle geliyor.Onun gelmesi sizin icinizi rahatlatiyor cunku katilin sizi izledigini iliklerinize kadar hissediyorsunuz.Ögrenci isleri"Yurt tamamiyle dolu o odada tek boş yatak oldugu icin kaydıniz orada gozukuyor.Siz"Ama diyor uzaktan bakan jungkooku gosterip"O bir erkek"diyorsunuz.Öğrenci işleri"Yapabilecegim bir sey yok tek bos yatak orasi"diyor.Siz gozlerinizi yumup arkaya ilerliyor jungkooka yaklasiyorsunuz.Jungkook "ne dedi "diyor.Siz"Tek bos yatak senin odanda "diyorsunuz.Junkookta konusuyor ama fayda etmiyor.Birlikte yurda geri donuyorsunuz.Siz"Ben esyalarimi almaliyim o halde"diyorsunuz.Icinizden ne yapacagim ben diye dusunurken Jungkook"Eger senin icinde sorun olmazda oda arkadasi olalim"diyor.Siz basta hayir demek istesenizde gidecek hic bir yerinizin oldugunu bildiginizden kabul ediyorsunuz.Jungkookta esyalarini yerlestiriyor.Sizde kitaplarinizi alip masaniza oturuyorsunuz.Jungkook banyoda ustunu degistirip yatagina uzaniyor.Siz yarinki dersler icin hazirlik yapmaya basliyorsunuz.Uzum bir döneme yelken aciyorsunuz.Aradan 2 saat geciyor.Havanin karardigini fark ediyorsunuz.Kafanizi cevirdiginizde uyuyan jungkooku goruyorsunuz.Içınizden "Woaa cok yakışıklı"diyorsunuz.
Jungkook"Beni mi izliyorsun"diyor.Siz sasirip "Ha.. hayir "diyor eliniz ayaginiz dolasiyor yataginizs ulasirken.Jungkook"aghh"diyor siz donup bakiyorsunuz.Jungkook aci cekiyormus gibi gorunuyor.Siz "Iyi misin?"diyorsunuz.Jungkook"Sadece biraz halsizim ve göğsüm agriyor"diyor.Siz onu oyle gorunce odadan cikiyor mutfaga yemekhaneye iniyor corba yapip yukari getiriyorsunuz.Jungkook"O ne?"diyor.Siz"Çorba diyorsunuz.Jungkook"Banami yaptın?"diyor.Siz "Evet "diyorsunuz.Yavasca corbayi birakiyorsunuz.Jungkook kalkip iciyor.Siz"Daha iyi hissediyormusun?"diyorsunuz.Jungkook"Evet "diyor ve sevdigi corbayi kaşıklıyor.Siz yutkunuyor "Annem bu corbayi ben hastalandigimda yapardi"diyorsunuz.Jungkook"Simdi nerede yasiyorlar "diyor.Siz"Cennette"diyor yataginizda oylece tavana bakıyorsunuz.Jungkook corbayi yan sehbaya birakiyor.
Yatiyor.Sizi dusunuyor.Cektiginiz acilari tahmin bile edemiyor.Sizde gozlerinizi yumup"Iyi geceler "diyorsunuz.Jumgkookta gözlerini yumuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}
FanfictionHerşeyimi kaybetmişken, Beni yeniden dirilten tek çığlıktın sen! Şimdi susma zamanı, Oyun yeni başlıyor...!