2.Bölüm{LANET KADERİM}

517 31 1
                                    

Jungkook yutkunup yavaşça mektubu açıyor.

Uzun bir sessizlikten sonra donup kalıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun bir sessizlikten sonra donup kalıyor.Elini kafasının arkasına götürüyor ve sinirleniyor.Gazetelerden kesilmiş harflerle "Sıradaki sensin.Arkanı her zaman kolla ben hep arkanda olacağım"yazıyor.Jungkook bir kaç dakika daha banyoda kalıyor ve mektupla yatağına dönüyor.Mektubu geri koymaya yelteniyor.Ama bunu sizin okumanızı istemiyor.Mektubu kendi çantasına koyuyor ve yatağına uzanıp düşünmeye başlıyor.Aradan 1 kaç saat geçiyor ve siz uyaniyorsunuz.Saate bakıyor ve"Aşhhh yemeği kaçırdım"diyorsunuz.Yataktan çıkıp masaya bakınca paketlenmiş yemeği görünce gülümsüyor jungkooka bakıyorsunuz sessizce "Kumavoyo "diyor ve sessizce paketi açıp yemeye başlıyorsunuz.Yemekten sonra sessizce yatağınıza geri girip ışığı kapatıyorsunuz.Sabah telefon alarmıyla kalkıyorsunuz.Jungkook"Alarmı kapatmayı düşünüyor musun?"diyor.Siz hemen kapatıyorsunuz.Jungkook uyanıyor siz onu öyle masum görünce kalbinizin tekledigini duyuyor donup bakiyorsunuz.Siz kendinize gelebilmek için soğuk suyu kafaya dikiyorsunuz.Jungkook size yaklaşıyor ve "Günaydın "diyip gülüyor

siz jungkookun yuzune tüm soğuk suyu puskurtuyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

siz jungkookun yuzune tüm soğuk suyu puskurtuyorsunuz.Jungkook gözleri kapalı duruyor.Siz şok olup "ahh miyaneee"desenizde endişeleniyor bir yana sağa sola gidip geliyorsunuz.Jungkook elinizi tutuyor siz duruyorsunuz.Jungkook"Tamam sorun yok"diyor banyoya gidiyor.Siz elinizdeki kitaba kafanızı vuruyorsunuz.Utancinizdan ne yapacağınızı bilemeyip çantanızı kaptiginiz gibi yurttan cikiyorsunuz.Asansorden inip yurdun dışından odanızın camına bakıyorsunuz.Siz"Ahhh çok utanç verici "diyip okul bahçesine ilerliyorsunuz.Yun hee sizi ariyor.Siz açıyorsunuz.Yun hee"Neredesin cafeteryaya gel"diyor.Sizde cafeteryaya yoneliyorsunuz.Sizi gören Yun hee koşup yanınıza geliyor sizi endişeli görüyor "Ne oldu?"diyor.Siz ona olanlari anlatıyorsunuz.Gülmeye basliyor.Yun hee"Şimdi ne yapacaksın?"diyor ve gülmeye devam ediyor.Siz"Onun yüzüne bugün bakamam "diyor utanarak sınıfa ilerliyorsunuz.Siraya geçip konuşurken sınıfa jungkook geliyor.Yuzunuz kızarıyor ve kafanızı sıraya kapatıyorsunuz.Yun hee"Tamam sırasına geçti "diyor.Kafanizi kaldiriyorsunuz.Ders başlıyor.Zilin çalmasını diliyorsunuz.Zil çaldığı an sınıftan çıkıyor kendinizi bahçeye atıyor ve icra kosede oturup kendinize kizip bekliyorsunuz.Biraz soluklamdiktan sonra akliniza mektup geliyor.Artik okumak istiyorsunuz.Cantanizi acıyor ve mektubu bulmaya çalışıyorsunuz ama bulamıyorsunuz.Siz"Ahh nerdesin lanet mektup"diyor çantayı ters çevirip içindekileri döküyorsunuz.Bulamiyorsunuz.En son çantanızda olduğundan emin olduğunuzdan düşürdüğünüzu düşünüyor aramaya başlıyorsunuz.Telefonunuz çalıyor.Yun hee arıyor.Açıyorsunuz.Yun hee"Neredesin ? Zil çaldı firladin gittin"diyor.Siz"Bahcedeyim,Şuan çok mesgulum sonra konuşalım "diyor kapatıp aramaya devam ediyorsunuz.Sizi uzaktan gören Dohyun yanınıza geliyor ve "Ne oluyor bir şey mi arıyorsun?"diyor.Siz dohyunu görünce yüzünüz düşüyor "Senlik bir durum yok "diyip tersliyorsunuz.Dohyun daha fazla dayanamayarak gelip elinizi tutup silkeliyor"Bana neden böyle davranıyorsun ? Ben sana ne yaptım ?"diyor.Sizi silkelemesi sizi kendinize getiyor.Cidden ona neden böylesine kin beslediginizi düşünüyorsunuz.Kendinize hoşlananin kendiniz olduğunu ve gereksiz tepki verdiginizi düşünüyorsunuz.Dohyunun gözlerine bakıp kendinizi çekiyor "özür dilerim"diyip yanından ayriliyorsunuz.Dohyun arkanızdan bakıyor.Sizi gören yunhee"yaaaaaa bekle!"diyor.Yaniniza geliyor.Siz cidden karmakarık bu olayın içinden nasıl cikacaginizi düşünüyorsunuz.Siz"Yunhee mektubu kaybettim"diyorsunuz.Yunhee"Nasil?"diyor.Siz"Dün gece cantamdaydi ama şimdi yok dusurmus olmalıyım "diyorsunuz.Siz"Onu kimse bulmadan ben bulmalıyım "diyor sağa sola bakiniyorsunuz.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin