___

424 27 1
                                    

Jungkook ders çıkışı çantasını aldığı gibi erkekler lavabosuna gidiyor.Çantasından mektubu çıkarıp suyun altına tutuyor.İslanan mektubu elleriyle koparıyor .Sinirlenen jungkook yumruğunu sıkıyor ve aynaya bakıyor.O sırada siz mektubu aramaya devam ediyorsunuz.Yun hee"En son nerede çantana koyduğunu söylemiştin ?"diyor.Siz"Odamda !"diyor ve koşar adım yurda gidiyorsunuz.Yun hee asansorde"Umarım jungkook gormemestir"diyor.Siz daha çok evhamlanıp kapıyı açıyorsunuz.Yun hee ile birlikte her yere başlıyorsunuz ama bulamıyorsunuz.Sinirlenip yatağa oturuyorsunuz.Yun hee"Belkide aramamalıyız.Kaybolması daha iyi olmuş"diyor.Siz "Onun içinde ne yazıyorsa ogrenmeliyim.Aileme yaptıklarını ödeyeceğim "diyorsunuz.Yun hee gelip sarılıyor.Siz o sarılınca biraz sakinlesiyorsunuz.Jungkook o ara odaya giriyor.Yun hee ile sizi sarilirken görünce "ah ben çıkayım "diyor.Siz"Hayır kal"diyorsunuz.Yun hee "Bu odada gitmesi gereken tek kişi benim "diyor ve çantasını alıp size el sallayıp çıkıyor.Siz biraz utanarak "sabah olanlardan doları özür dilerim "derken jungkook size yaklasiyor.Siz sasirdiginizdan öylece bakakalıyorsunuz.Sizin yüzünüze bakiyor.Siz "Ne ? Ne oldu ?"diyorsunuz.Jungkook"Neden dışarıda biraz yurumuyoruz "diyor.Siz merak içinde Jungkooku takip edip dışarı cikiyorsunuz.Jungkook "sana söylemem gereken bir şey var "diyor.Siz boş boş Jungkooka bakıyorsunuz.Jungkook elinizi tutup sizi okulun arka duvarına yasliyor

Jungkook elinizi tutup sizi okulun arka duvarına yasliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.Siz şok olmuş neler olduğunu çözmeye çalışıyorsunuz. Jungkook"Ben senin mektubunu okudum"diyor yutkunarak.Siz "Ne ?"diyorsunuz.Siz"Nerede mektup ?"diyorsunuz. Jungkook"Yırttım"diyor.Siz "Nasıl ?"diyor ve kaslarınızı catip Jungkooka bakıyorsunuz.Sizin için onemli olan bir şeyi nasıl yirtabilir diye düşünürken,Jungkook"Okumanı istemedim "diyor.Siz Jungkooku itiyorsunuz ve "ne yazıyordu söyle bana !"diyorsunuz.Jungkook sessizce yüzünüze bakıyor.Siz daha çok kızıp"Söylesene ne yazıyordu ?"diye bagiriyorsunuz.Jungkook size yaklaşıp size sarılıyor.Sizi sakinleştirmek için kulağınıza "Herşey geçecek lütfen bana bunu sorma !"diyor.Siz zaten duymaya hazır olmadığınızı bilsenizde yüzleşmek istiyorsunuz.Jungkooku itip sinirden ağlayarak okula kosuyorsunuz.Jungkook sinirlenip duvarı yumruklarken arka çalılıklardan Dohyun herşeye tanık oluyor.Dohyun"Ne mektubu!"diyor kendine. Siz kızlar lavabosunda agladiktan sonra sakinlesiyor ve aynaya bakıyorsunuz.Siz"Bana yeniden ulaşacak bu sefer yakalayacağız"diyorsunuz.Elinizi yüzünüzü yıkayıp yurda dönüyorsunuz.Jungkook odada olmadığını goruyor yataginiza girip telefonunuzla Yunheeye mesaj yazıyorsunuz.Siz"Yunhee neredesin?"diyorsunuz.5 dakika boyunca cevap gelmiyor.Siz tam telefonu kapatıp gözlerinizi yummuşken jungkook odaya geliyor ve size yaklaşıp "uyudun mu?"diyor.Siz cevap vermiyorsunuz.Size bir kaç dakika bakıyor ve yatağına uzanıyor.Siz gözlerinizi araliyorsunuz.O sıra yun hee mesaj atıyor.Siz acamiyorsunuz.Sessizlikte sadece düşünüyorsunuz.Korksanizda bunu yapmak zorundasınız.Bir kaç saat sonra kalkıyor ve telefonu alıp yun heeyi arıyorsunuz.Yun hee "Nerede kaldin ne kızım mesaja cevap beklerken ağaç oldum "diyor.Siz "açamadım müsait değildim"diyrosunuz.Yun hee "mektubu bulabildin mi?"diyor.Siz"Buldum "diyor büyük bir iç çekiyorsunuz.Yun hee telaşlı "eee ne yazıyordu?"diyor.Siz"Bilmiyorum "diyorsunuz.Yun hee "benimle dalga mı geciyorsun?"diyor.Siz"Jungkook bulmuş okumuş ve yırtmıs"diyorsunuz.Yun hee"Eyvah !Peki sana söylemiyor mu ne yazdığını ?"diyor.Siz"Söylemiyor,Çok kötü bir şey yazdığı kesin bana vermek yerine yirttigina göre kesinlikle kötü"diyorsunuz.Yun hee "Ahh şimdi kapatmam gerek annemle buyukannemi görmeye hastaneye gideceğiz "diyor.Siz "Tamam sonra konuşuruz "diyorsunuz. Telefonu kapatıp kapıyı açtığınızda Jungkook ile burun buruna geliyorsunuz.Siz geriye cekiliyorsunuz.Jungkook "Kiminle konuşuyorsun ?"diyor.Siz "Bu seni ilgilendiren bir şey değil"diyorsunuz.Yanindan geçmek istiyorsunuz ve jungkook çekiliyor.Masaniza  oturup ders kitaplarınızı çıkarıp okumaya başlıyorsunuz.Jungkook yatağına oturup çaktırmadan size bakiyor.

Jungkook yatağına oturup çaktırmadan size bakiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizde çaktırmadan ona bakıyorsunuz. Fazla dayanamayıp"Lütfen o mektupta ne yazdığını bana anlatmalısın"diyor .Jungkook "Bunu yapamam "diyor.Siz "Aileme yaptıklarını ona odetmem için öğrenmek zorundayım "diyorsunuz.Jungkook"Ailene ne yapti ?"diyor.Siz"Sana anlatırsam bana söyleyecek misin?"diyorsunuz.Jungkook evet der gibi başını sallıyor.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin