Temizlediğiniz kapıya bakıyor sonra yere oturuyorsunuz.Jungkook kovaları tek eliyle kaldırıyor diğer elini size uzatıyor "Hadi kahve içmeye gidelim "diyor.Siz ona gülümseyip ayağa kalkıyorsunuz.Birlikte kovaları geri yerine bırakıyor ve kafeteryaya ilerliyorsunuz.Dohyun sizi görüyor ve yanınıza geliyor.Dohyun"İyi misin ?"diyor.Siz"Evet şuan daha iyi hissediyorum rektör yardımcısı odasına cagirdiginda baya gerilmistim ama olayı anlatmadan ucuz atlattık "diyor gulumsuyorsunuz.Dohyun geriliyor.Sizin yaşamınızla ilgili Rektör yardımcısına anlattıkları aklına geliyor.Dohyun gülümseyip "Sonra görüşürüz "diyor sizde ona el sallıyor ve kahve alan jungkooku uzaktan süzüyorsunuz.Jungkook "ahh ahh sıcak sıcak "diyerek yanınıza kahveleri dökmeden geliyor.Siz kahveleri alıyor ve jungkookun ellerini üflüyorsunuz.
Bahceye çıkıyor banklarin birinde kahve içerken Yun hee koşa koşa yanınıza geliyor"Okul panosunu gördünüz mü?"diyor.Siz hayır der gibi kafanızı salliyorsunuz.Yun her"Kamp etkinliği olacakmış "diyor ve gülümsüyor.Siz gitmek istemiyorsunuz.Jungkook"Hava değişikliği ve doğa ile iç içe olmak bize iyi gelebilir"diyor.Siz Jungkookun gitmek istediğini gorunce fikrinizi değiştiriyorsunuz.Yun hee "Hadi ama güzel olacak "diyor.Siz"Peki!"diyor Jungkooka bakıp gulumsuyorsunuz.Gun sonu dersten çıkıyor Jungkook ile yururken Rektör yardımcısı size sesleniyor.Tedirgin bir şekilde yanına gidiyorsunuz.Rektor yardımcısı"Eğer bir ihtiyacın yada bir sorunun olduğunda benim yanıma gelmeni ve bana anlatmani istiyorum "diyor.Siz neden size böyle davrandığını öğrenmek istiyorsunuz.Siz"Tabiki"diyorsunuz.Rektor yardımcısı omzunuza dokunuyor ve ilerliyor.Siz arkasından jungkooka "Neden ?"diyor koşa koşa jungkookun koluna giriyorsunuz.Jungkook"ne dedi?"diyor.Siz anlatiyorsunuz.Jungkook"Bugün bir çok şeyden suphelenmistir"diyor.Jungkooku görünce herşeyi unutuyorsunuz.Birlikte odaya çıkıyor ustunuzu degistirip jungkookun yatağına oturuyorsunuz.
Jungkook konustukca boynunu görmeniz sizi etkiliyor.O konuştukça zor yutkunmaya basliyorsunuz.Aklinizdakileri dağıtmak için kafanizi salliyorsunuz.Jungkook"Sorun ne ?"diyor.Siz"Hiç!"diyor. Kafanızı yere egiyorsunuz.
Jungkook saçlarıyla oynamaya başlıyor.
Siz artık bunu bilinçli yaptığını idrak ediyorsunuz.Siz"Artık dur !"diyor opuyorsunuz.Jungkook öptükten sonra gülüyor.Jungkook"Etkilendin mi?"diyor.Siz"Evet hemde çok "diyorsunuz.Boynundan öpüyorsunuz ve sarılıyorsunuz.Birlikte uyuyor sabah kahvaltı için erkenden kalkıyorsunuz.Jungkook"Hafta sonu kamp için birşeyler almak için avmye gitmeye ne dersin ?"diyor.Siz"Olur"diyorsunuz.Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra AVM için caddeye çıkıyorsunuz.Jungkook"Dondurma yemek ister misin ?"diyor.Siz"Evet "diyorsunuz.Jungkook"Bekle geliyorum"diyor gidiyor.Siz cadde kenarına geçiyor elinize telefonu alıp son bildirimlere bakıyorsunuz.Siyah şapkalı uzun boylu bir adam size yaklaşıyor ve yanınızdan gecerken"Kampta görüşürüz "diyor.Siz buz kesmiş olduğunuz yerde kalıyor ve hızlıca koşan adamın arkasından bakakaliyorsunuz.Jungkook gülerek yanınıza geliyor"Al bakalım ediyor "diyor.Sizin yüz ifadenizi gorup "Ne oldu?"diyor.Siz"Hadi yurda geri dönelim "diyorsunuz.Jungkook sizi gordukce sorgulanıyor ve yurda gidiyorsunuz.Yol boyu jungkookun elini birakmiyorsunuz.Yurt odasına varınca lavaboya ilerliyorsunuz.Jungkook kapıyı tıklayıp "Neler oluyor?"diyor ve endişeli bir şekilde kapının önünde gidip geliyor.Siz yüzünüzü yukayip lavabodan çıkıyor yatağınıza oturuyorsunuz.Jungkook yüzüne bakıyor.Siz"Kampa gitmesek olmazmi ?"diyorsunuz.Jungkook"Neden istemiyorsun?"diyor.Siz"Sadece bunun iyi bir fikir olmadığını düşünmeye başladım hem derslerde gerideyiz "diyorsunuz.Jungkook"Lütfen bana gerçek nedenini soyle"diyor.Siz daha fazla jungkooku meraklandirmadan "O geldi!Kampta olacağını söyledi "diyorsunuz.Jungkook gözleri büyümüş yanınıza oturuyor "Ne zaman geldi ?"diyor.Siz"Dondurma almaya gittigin zaman "diyorsunuz.Jungkook artık sizi 1 saniye bile yanlız birakmayacagini düşünüyor.Aksam yemeğini paketlettirip odaya getiren jungkook"Hadi yemek yiyelim"diyor.Birlikte yemek yiyorsunuz.Jungkook"Duş almaliyim"diyor.Sizin fesat aklınız bir çok düşüncelere dalıp gülümsüyor.Jungkook"O aklımdan neler geçiyor ki bu kadar gulumsuyorsun?"diyor.Siz jungkooka dil çıkarıyor yatağınıza uzaniyorsunuz.Jungkook duş alıp yanınıza geliyor.Siz"Mükemmel kokuyorsun "diyorsunuz.Jungkook uzaktan yakına geliyor ve gözlerinizin içine bakıyor.Siz gözlerinin içine bakıp duruyorsunuz.Jungkook biraz düşünüp kafasını kasiyip"Bugün senin yatağında mi uyusak ?"diyor.Siz gülümsüyordu uz ve kollarınızı açıyorsunuz.Jungkooka sarılıyor yarının size neler yaşatacağını bilmeden uykuya daliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}
FanficHerşeyimi kaybetmişken, Beni yeniden dirilten tek çığlıktın sen! Şimdi susma zamanı, Oyun yeni başlıyor...!