___

341 31 1
                                    

Jungkook sokak arası yürüyor markete ugramak için ara sokaktan çıkarken bir maskeli adam Jungkooku kepenke itiyor.Jungkook karşılık vermek istiyor ama adam önce davranıp jungkooka yumruk atiyor.Jungkook yere düşüyor kalkmaya çalıştığında tekmelemeye  basliyor.Jungkookun yakasına yapışıp "{Adınız} ayrıl yoksa senin içinde gelirim "diyor.Jungkooku kepenke itip oradan kaçıyor.

Jungkook dudağından akan kanı eliyle siliyor ve yere oturuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook dudağından akan kanı eliyle siliyor ve yere oturuyor

Jungkook dudağından akan kanı eliyle siliyor ve yere oturuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Acıyan bedenini yere birakiyor.

Acıyan bedenini yere birakiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Olanların şokunu atamıyor.O sırada siz kalkıp saate bakıyor camdan disari bakıyorsunuz.Jungkooku aramak istiyorsunuz.Cok endiseleniyorsunuz.Disari çıkıp aramayı düşünüyorsunuz.Akliniza ailenizin katili geliyor.Siz daha çok endiselenip yurdun giriş katına inip kapıda bekliyorsunuz.Telefonunuzu alıyor Jungkooku arıyorsunuz ama açmıyor.Daha fazla dayanamayıp sokağa çıkıyorsunuz.Sokak aralarında koşar adım Jungkooku arıyorsunuz.Siz"Jungkook"diye bagiriyorsunuz.Tam caddeden geçerken gözünüze sokak arasında yerde duran biri ilişiyor.Gozlerinizi kısıp daha net görmeye çalışıyorsunuz.Jungkook olduğunu anlayinca koşarak "Jungkook!"diyorsunuz.Jungkook size bakıyor ve dokunmamaniz için eliyle dur işareti yapıyor.Siz"ne oldu sana ?"diyorsunuz.Jungkook"git buradan o burada !"diyor.Siz donup kalıyorsunuz.Korkunuzun tavan yaptığını hissediyorsunuz.Siz gidip Jungkooku kaldırmaya çalışıyorsunuz.Jungkook ağrılarından dolayı "ahh"diyor siz onu bu halde görünce ağlamaya başlıyorsunuz.Jungkook"Ağlama iyiyim"diyor.Siz"Sana herşeyi anlatıp olaya dahil ettiğim için kendime kızıyorum bak şu haline "diyorsunuz.Endiseden ve korkudan agliyorsunuz.Jungkook katilin dediklerini hatirliyor."Ayrıl yoksa senin içinde gelirim "demesi kulaklarinda çınlıyor.Jungkook sizin yüzünüze bakıyor .Gozlerinizdeki endişeyi görüyor ve size daha çok sarılıyor.Siz jungkookun elinin sizin belinizi  daha iyi kavradigini hissediyorsunuz.Yurda yaklasiyorsunuz.Asansore binince endişeli şekilde düşünmeye çalışıyorsunuz ama donup kalan beyninize sinirleniyor ağlamaya devam ediyorsunuz.Jungkook ile asansörden iniyorsunuz.Odanin kapısını açıyor Jungkooku yatağa oturtuyorsunuz.Hemen şu getiriyorsunuz.Jungkook içerken siz ilkyardim kutusunu dolaptan çıkarıyor.Kremi ararken jungkook elinizi tutuyor.Siz kanayan eline bakıp gozyaslarinizin yanaginizdan suzuldugunu hissediyorsunuz Jungkook"Korkma ben buradayım "diyor.Siz"Kendim için değil senin için endişeleniyorum "diyorsunuz.Jungkook yüzünüze bakarken yaklaşıp jungkookun kanayan dudağını öpüyorsunuz.Jungkook şaşkın bir şekilde size bakıyor.Siz kremi alıp yavaş yavaş dudağına sürüyorsunuz.Jungkooku yatağa yatiriyorsunuz.Yere oturup jungkooka bakıyorsunuz.Jungkook"Ben iyiyim gidip uyu"diyor.Siz"Hayır burada bekleyeceğim "diyorsunuz.Jungkookun gücü olmadigindan usteleyemiyor.Gozlerini yumuyor.Siz aileniz gibi onada zarar verdiginizi düşünüyorsunuz.Lavaboya gidip göz pinarlariniz kuruyana kadar agliyorsunuz.Sizin sesinizi duyan jungkook gözlerini açmadan yatağını yumrukluyor.Siz geri dönüyorsunuz.Jungkook "Daha iyi misin?"diyor.Siz "Sen iyi misin?"diyor yanına oturuyorsunuz.Jungkookun uyumasını beklerken siz uyuyakaliyorsunuz.Jungkook yastığı biraz dsha size doğru çekiyor ve yavaşça kafanizi yastığa koyuyor.Sizinle yüzyüze bakıyor ve gözlerini yumuyor.Sabah uyandiginizda jungkooku görüyorsunuz.Hizla atan kalbinize en çokta kendinize kiziyorsunuz.Onun yanında oldukça onunda aileniz gibi yok olacağından korkuyorsunuz.Giyinip öğrenci işlerine gidiyor yurttan ayrılmak istediğinizi soyluyorsunuz.O ara jungkook kalkiyor ama sizi göremiyor.Yavas yavaş ağrıyan bedenini kaldirip su içiyor.Camdan dışarı bakıyor "Dışarı tek başına çıkmamalı"diyor ve yavaş yavaş hazirlaniyor.Sizi Yun hee goruyor.Yaniniza gelip yüzünüzü goruyor "neler oluyo?"diye soruyor.Siz onu görünce "gel" diyorsunuz.Onu binadan çıkarıp bahçe kenarındaki banka oturtuyorsunuz.Yun hee merakla sizin konuşmanızı bekliyor.Siz"Dün o jungkooka zarar verdi "diyorsunuz.Yun hee "Kim ?"diye sorup yüzü bembeyaz oluyor ve size endişeyle bakıyor "omu !!"diyor.Siz"Yun hee onu çok seviyorum ailem gibi onu kaybedemem buna dayanamam" diyor agliyorsunuz.Yunhee"Jungkook iyi mi ?"diyor.Siz"Dün çok kötüydü şimdi dinleniyor "diyorsunuz.Yun hee"Şimdi ne yapacaksın ?"diyor.Siz"Yurttan ayrılacağım "diyorsunuz.Yun hee"Ama nerede kalacaksın ?"diyor.Yun hee" Bize taşın "diyor.Siz"Olmaz"diyor onlarida bu işe dahil etmek istemiyorsunuz.Yun hee "O zaman nerede kalacaksın?"diyor.Siz"Bilmiyorum "diyorsunuz ve yun hee'nin yüzüne bakıyorsunuz.O sırada duvar kenarından Jungkook tüm konuşmalarınızı dinliyor.


Dersin başlamasına az bir vakit kaldığını görünce Siz"Yun hee sen git ben jungkookla ilgilenmeliyim"diyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dersin başlamasına az bir vakit kaldığını görünce Siz"Yun hee sen git ben jungkookla ilgilenmeliyim"diyorsunuz.Jungkook odaya geri dönüyor.Siz ona bakıyorsunuz.Jungkook gözlerini kapatmış sizi dinliyor.Siz derin bir nefes alıp assagiya yemekhaneye giriyor jungkooka çorba yapıyorsunuz.Odanizin kapisini açıp içeri giriyor.Corbayi masaya bırakıp jungkooka yaklaşıyorsunuz.Siz"Jungkook "diye sesleniyorsunuz ama kalkmıyor dahada yaklasiyorsunuz.Siz"Jungkook"diyorsunuz.Aniden size dönen jungkook ile burun buruna geliyorsunuz.Solugunuz kesiliyor.Siz kendinizi toparlayıp cekilirken jungkook kolunuzu tutuyor ve "Gitme!"diyor...

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin