Siz"Doğum günümdü.Part time işimden eve döndüğümde evimdeki tüm ışıklar kapalıydı."diyorsunuz.Jungkook meraklı bakışlarla size bakıyor.Siz "Benim ailem hiç bir zaman evin isiklarini kapatıp çıkmazdi"diyorsunuz.Jungkook biraz geriliyor sizi dinledikce.Siz"Eve girdim ve her yer kapkaranlikti ve ben ışıkları açtım.Ailemi ..."diyor ve ağlamaya başlıyorsunuz.Jungkook size yaklaşıyor ve sarılıyor.Siz"Sana polise bile anlatmadığım bir şey söyleyeceğim "diyorsunuz.Jungkook karşınıza geçip gözlerinizin içine bakıyor.Siz"O cani ile göz göze geldim"diyorsunuz.Jungkook"Onu gördün mü yani !"diyor.Siz "Maske ve kapşon takiyordu"diyorsunuz.Jungkook"Onu goremedin "diyor.Siz"kanlanmış gözleri dışında hiç bir şey goremedim"diyorsunuz.Jungkookun kanı cekiliyor.Sizin yaşadığınız bu durumu ailenize yaptığı vahşetin nedenini bilmek istiyor.Siz"Şimdi bana söyle o mektupta ne yazıyordu ?"diyorsunuz.Jungkook kafasını kasıyor.Siz yüzüne bakiyorsunuz.Jungkook yaklaşıp kollarinizdan tutuyor "Ben senin her zaman yanında olacağım ve koruyacagim"diyor.Siz size bu şekilde yaklaşmasının acıma duygusumu yoksa sizi onemsediginden mi böyle davrandığını düşünürken. Jungkook"Mektupta sırada senin oldugun yazıyordu"diyor.Siz donup kalıyorsunuz.Jungkook "Ama buna ben izin vermeyeceğim "diyor.Siz yatağınıza oturuyorsunuz.Jungkook"Gerekmedikçe yurttan cikma "diyor.Siz"Ben şimdi ne yapmalıyım?"diyorsunuz.Jungkook "Her zaman ne yaptıysan onu"diyor.Kendinize gelmek için banyoya gidiyorsunuz.Aynaniza bakıyorsunuz.Yuzunuzu yikiyorsunuz.Kendinize "Güçlü ol yoksa o kazanacak "diyorsunuz.Banyodan çıkıp yataginiza geçiyorsunuz.jungkook yatağına uzanmış ve size bakıyor.Siz"ışıkları kapatma zamanı "diyorsunuz.Işıklari kapatıp kapkaranlık tavanı izliyorsunuz icinizden "Anne-Baba bu dünyada kaç gün yasayabilecegim "diyorsunuz.Eskiden bu dünyadan gitmek istiyordunuz ama şimdi yaşamınıza sımsıkı sarılıp ölmek istemiyorsunuz.Gozlerinizi yumuyorsunuz.Sabah gözlerinizi aralarken bir sicakligi teninizde hissediyorsunuz.Gözlerinizi araladiginizda yanınızda yatan Jungkooku görüp şaşırıp kalıyorsunuz.Panikliyorsunuz ve o sırada Jungkook hareketleniyor sizde gözlerinizi yumuyorsunuz.Jungkook uyanıp size bakiyor.Sizin kalbiniz o kadar hızlı atiyorki nefessiz kalmış gibi hissediyorsunuz.Jungkook sizin yüzünüze yaklaşıyor "Seni ne olsun koruyacagim"diyor ve yanaginizdan öpüyor siz kendinizi zor tutuyorsunuz.Jungkook kalkıp banyoya gidiyor.Siz o gider gitmez neler oluyor diye kendinizi sorguluyor üstünüze başınıza bakıyorsunuz.Kalbiniz patlayacak gibi oluyor kızaran yüzünüzün sıcaklığını bile hissedip odada bir iki dolaniyorsunuz.Jungkook banyodan çıkıyor siz bir anda yatağa oturuyorsunuz.Jungkook"Uyanmissin"diyor Siz"Evet derse geç kalacağım "diyorsunuz.Esyalarinizi alıp banyoya geçiyorsunuz.Giyinip aynaya geçerek makyaj yaparken ruju dudaginiza sürerken hafif bir gulumsuyorsunuz.Kendi bu hallerinizi görüp "kendine gel "diyor ruju hızlıca sürüyorsunuz.Jungkook çantasıyla birlikte size bekliyor.Siz banyodan çıkıp kapı eşiğindeki Jungkooku görüyor bakakaliyorsunuz.Jungkook"Hazirsan çıkalım "diyor.Siz çantanızı alıyorsunuz.Birlikte odadan cikiyorsunuz.Yurt binasından çıkarken kapıdaki Dohyun yanınıza geliyor "Günaydın "diyor.Siz "Günaydın "diyor ve gulumsuyorsunuz.Jungkook size bakıyor "Tanışıyor musunuz ?"diyor. Siz"Dohyun ile aynı mahallede yaşıyorduk ve aynı liseye gittik "diyorsunuz.Jungkook biraz kiskaniyor.Siz "Ama başka üniversitede okuyacakti.Kiz arkadaşı ile "diyorsunuz.Jungkook Dohyunun sevgilisi olduğunu duyunca hafif gulumsuyor.Dohyun"Artık değiliz "diyor.Jungkook"Sınıfa gidelimmi geç kalacağız "diyor.Dohyun "Aynı bolumde misiniz ?"diyor.Jungkook "Evet hatta aynı odada kalıyoruz "diyor.Dohyun dönüyor siz de dönüp kaliyorsunuz ve jungkookun kolunu sıkıyorsunuz.Dohyun"Nasıl yani "diyor.Jungkook sizin elinizi tutuyor.Dohyun sizin ellerinize bakıyor.Jungkook"Hadi gidelim "diyor.Sizi çekiştire cekiştire goturuyor.Siz giderken arkaya dönüp "Aslında.. biz ... "diye diye lafiniz yarım kalıyor ve konusamiyorsunuz.Siz koridora gelince elinizi çekiyor ve "Ne yaptığını sanıyorsun ?"diyorsunuz.Jungkook "Seni koruyorum "diyor.Siz "Neyden ? Lise arkadaşımdan mi?"diyorsunuz.Jungkook "Sadece senin iyi olmanı istiyorum "diyor.Siz sinirleniyor ve endişeli gözlerle sınıfa giriyorsunuz.Ders her zamanki gibi sıkıcı geçiyor.Ders sonrası Jungkooku bahçede etrafındaki kızlarla görüyorsunuz.Siz gormemiscesine geçip giderken Jungkook "Aşkımm"diye bağırıyor.Siz olduğunuz yerde kalıyorsunuz.Jungkook "{Adınız} Aşkım"diyor.Siz şok olmuş bakıyorsunuz.Jungkookun etrafındaki kızlarda birbirleriyle fisildasip size bakıyor.Siz utancinizdan topuklayarak yurda gidiyorsunuz.Arkanizdan jungkook koşarak yurda odaya çıkıyor.Siz"Bunu niye yaptın!"diyorsunuz.
Jungkook"Dışarda seni öldürmek isteyen adamın seni tek bulmamasini sagladim"diyor.Siz"Bu tehlikeli yapma !"diyorsunuz.Jungkook"Ne yani birakayimda sen... "diyor ve yumruğunu sıkıyor "Ben dışarı çıkıyorum "diyor.Siz karışan düşüncelerinizi çözmeye çalışırken telefonunuza mesaj geliyor.
Dohyun"Gerçekten Jungkook sevgilin mi ?"yazmış.Siz büyük bir iç geçirerek Ekranın ışığını kapatıp yatağa uzaniyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}
FanficHerşeyimi kaybetmişken, Beni yeniden dirilten tek çığlıktın sen! Şimdi susma zamanı, Oyun yeni başlıyor...!