6.Bölüm{CENNET Mİ? CEHENNEM Mİ?}

138 11 6
                                    

Gözlerinizi araladığınızda başınızda beliren Yun hee"Gözlerini açtı hemşire hanım"diye bağırarak odadan çıkıyor.Kulaklarınız şiddetli çınlıyor.Bulanik görüş açınızdan sonra netleşen bakışlarla tavana bakiyorsunuz.Dakikalar içinde odanın içi doktor kaynıyor.Yun hee oda kapısından çıkıp bakıyor.İyi olduğunuzu söyleyen doktorlar Yun hee ile konuşup çıkıyorlar.Yun hee"Şükürler olsun uyandın"diyor ve gülümsüyor.Siz"Jungkook nerede?Dohyuna ne oldu?"diyorsunuz.Yun heenin suratı düşüyor"Dohyun bir alt katta tedavi ediliyor"diyor.Siz"Jungkook nerede?"diyorsunuz.Yun hee"O.... O gitti!"diyor.Siz"Nereye gitti?"diyorsunuz.Yun hee"Ailesiyle Amerika'ya gitti"diyor.Siz zor yutkunuyorsunuz.Yun hee"Senin olayın ülkede büyük yankı yaptı o şerefsiz yargılanacak!"diyor.Siz yavaşça yataktan kalkıyorsunuz.Yun hee"Yavaş hareket et"diyor.Siz"Dohyunu gormeliyim"diyorsunuz.Yun hee sizi araca oturutup aşağı kata indiriyor.Dohyunun yanına gidiyorsunuz.Dohyun gözlerini açıyor.Siz"İyi misin?"diyorsunuz.Dohyun"Özür dilerim"diyor.Siz ağlamaya basliyorsunuz.Dohyun"Sesleri duysamda yardım edemediğim için özür dilerim"diyor.Yun hee aracı kendine çekip "bu ne demek?"diyor.Siz Yun heeye "Beni odama götürür müsün?"diyorsunuz.Yun hee odada bir gidip bir geliyor.Yun hee dayanamayıp"Sana ne yaptı o adam?"diyor.Siz derin bir nefes alıp öylece Yun heenin gözlerinin icine bakıyorsunuz.Yun hee"Bu yüzden Jungkookun gitmesine tepki vermedin"diyor.Yun hee"Polislere bunu anlatmak zorundayız"diyor.Yun heenin elini tutuyorsunuz.Siz"Artık gücüm kalmadı"diyor ağlıyorsunuz.Yun hee size sariliyor.Size yaşattığı bu dehşeti iliklerine kadar hissedip oda ağlıyor.Yun hee"Bunu anlatmak kolay değil biliyorum ama bunu yapmalıyız o şerefsiz her yaptığı şeyin cezasını cekmeli"diyor.Siz ceza dedikçe mideniz bulanıyor.Yun hee koşarak bir poşet bulup size veriyor"İyi misin?"diyor.Siz"Lütfen polisi çağırır misin?"diyorsunuz.Gelen polislere ifadenizi veriyorsunuz.Polisler"Dohyun beyin anlattığı herşeyi dogruluyorsunuz"diyor.Siz"Bir şey daha var"diyor gözyaşlarınızın akmasıyla anlatıyorsunuz.Polisler birbirlerine bakıyor.Giden polislerin ardından sesli bir şekilde agliyorsunuz.Yun hee sırtınızı sivazliyor.Siz"O hakettiği cezayı alacak değil mi?"diyorsunuz.Hastanede 1 hafta kalıyorsunuz.Taburcu günü dohyunda odanıza geliyor.Siz Dohyuna bakiyorsunuz.Dohyun mahcup bir şekilde size bakıyor.Siz kalkmak için Dohyununa elinizi uzatiyorsunuz.Dohyun tutuyor.Esyalarinizi taşıyan Dohyuna arkadan Yun heeyle bakıyorsunuz.Yun hee"Bir insan kardeşine bunu nasıl yapar"diye sessizce size soruyor.Siz"O insan değil"diyorsunuz.Mahkeme gününe kadar Yun heelerde kalıyorsunuz.

Mahkeme günü Yun heelerin aracıyla adliyeye gidiyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mahkeme günü Yun heelerin aracıyla adliyeye gidiyorsunuz.Gazetecilerin bir anda etrafinizi sarmasıyla Yun hee sizi hızlıca içeri götürüyor.Yun hee"Yuh cidden izdihama bak"diyor.Siz sessizce mahkeme salonuna giriyorsunuz.Dohyununda hem kurban hem tanık olmasindan dolayı onuda içeri alıyorlar.Mahkeme tiklik tıklım insan kayniyor.Mahkeme başlaması için Katılın getirilmesi gerekiyor ve o içeri girdiği an flashlar patliyor.Polisler boynunu eğerek sandalyesine götürüyorlar.Siz ona bakmaya bile korkuyorsunuz.Kafanizi o yöne cevirmiyorsunuz.Mahkeme başlıyor ve ailenizin katilinin o gün neler yaptığını birbir anlatıyorsunuz.Katil gülüyor.Tum salon yuhluyor.Hakim tokmagiyla"Sessizlik!"diye vuruyor.Kacirilmanizdan başlayıp her olayı anlatiyorsunuz.Jungkooku bıçaklayaninda o olduğunu.Dohyunu dövüp Bodrum'a kapatıp aç bırakıninda o olduğunu söylüyorsunuz.Diliniz bir sonraki şeyi anlatmaya varmıyor.Katil"Hadi ama o kısım için bu saate kadar sustum.En eğlenceli yere geldik"diyor.Siz gözyaşları içinde "Tecavüze uğradığınızi söylüyorsunuz".Tüm salon şaşkınlıkla izliyor ve flashlar patlamaya devam ediyor.Katil"Herşeyi bunun için yaptım.Onun için.Onu istiyordum sadece onu"diyor.Onu zamanında destekleyen polisler televizyondan bu igrencligi izledikçe kendilerinden utaniyorlar.Tanik cagiriliyor.Dohyun içeri giriyor.Dohyun abisinin yüzüne bakıyor.Abisi"Ne bakıyorsun?"diyor.Hakim"Bu anlatılanların hepsi doğru mu?"diyor.Dohyun"Doğru!"diyor.Dohyun"Olaylar gerçekleşirken bodrumdaydim ve duydum"diyor.Sizin bogaziniz düğümleniyor.Mahkemenin kanalını izleyen jungkook ekrana kilitleniyor.

JUNGKOOK İLE HAYAL ET{TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin