Aşk bazen cadı ve şövalyeye çarpardı. Her zaman prens veya prenses olmak gerekmezdi, her zaman başrol olmak gerekmezdi bir hikayede, yan rol olabilirdik ama önemli olan mutlu olmaktı, mutlu olmayı bilmekti. Mutlu olmayı başarmaktı. Hem zaten kime göre başrol veya yan rol olmuştuk. Herkes kendi hikayesinin yazarı ve başrolü idi.Benim hikayemde prenseslerle iyi anlaşamayan bir cadı vardı. Prensleri sevmezdi ve hep cesur bir şövalyenin aşkına sahip olmak isterdi ve olmuştu. Kağıdı ve kalemi elinize alın ve başkalarının sizin hikayenizi yazıp sizi yan role atmasına izin vermeyin. Hayal gücünüzü konuşturup kendi hikayenizi yazın. Prenses olamayın, düşleyin; kralice, cadı, köylü, fırıncı hatta o zamanların ilk kadın şövalyesi olun. Ne istiyorsanız o olun. Hayalinizdeki adam hep bir beyaz atlı prens olmasın; bir aşçı, gezgin, avcı olsun ve bir atı olmasın illa.
Kalem ve kağıdı alın, yazın. Benim hikayemi yönlendirdiler biz süre ama ben kalemimi ve kağıdımı onlardan aldım, kendi hikayemi yazdım, kendimi bir cadı yaptım. Bir şövalye düşledim ama en cesurundan, onu hikayeme buyur ettim. Geçmişimde bir takım hatalar vardı onları sildim ve düzelttim. Artık herkes biliyordu ben asla bir cana kıymamıştım. Evet, Taehyung ve ben tüm her şeyi kanıtlamıştık, her ihtimale karşı eve taktırdığımız güvelik kameraları Suho ve benim konuşmamı sonuna kadar kaydetmişti, güvenlik kameraları sürücü koltuğunda benim oturmadığımı kanıtlamıştı. Suho mesajı atanın Irene olduğunu söylemiş ve onuda batarken yanına çekmişti. Herkes cezasını almıştı.
Şimdi Yerim'in mezarının başındaydım, Taehyung mezarlığın dışında beni bekliyordu ama benim yapmam gereken geç kalınmış bir konuşmam vardı. Özür dilemem gereken bir kişi; Kim Yerim saçmalıklar nedeniyle zorbalık yaptığım kız. Oysaki o benim yaptıklarıma rağmen o kadar güzel çizmiştiki beni.
"Kim Yerim, sarı bukle saçlı güzel kız, senden özür dilemek için çok geç kaldım dimi? Keşke hayatta olsaydın ve sana sarılıp özür dileseydim. Affettiğini veya asla affetmeyeceği senin sesinden duysaydım, bunu çok isterdim cidden." Derin bir nefes alıp mezar taşının yanına oturdum "bana kızıyor musun? Sana kötülük yaptım, düşünmedim ve onlara uyup seni ezmeye kalkıştım, şimdi yüzsüz gibi abinin elini tutuyorum. Bunun için umarın bana kızmıyorsundur, kızarsan bile haklısın ama biliyor musun Yerim, o benim ilk ve gerçek aşkım."
"Çok üzgünüm, cidden çok üzgünüm Yerim, umarım beni affedersin. Ben sana yaptığım zorbalığın verdiği o kötü hissi sonsuza dek omuzlarımda taşıyacağım ve kendimi affetmeyeceğim ama hem beni affetmen hemde abine aşık olduğum için onu çok mutlu edeceğim umarım bu beni affetmeni sağlar. Şimdi beni bekliyor o yüzden yanına gitmeliyim biliyorsun o beklemeyi pek sevmiyor, umarım beni affedersin Yerim" elimdeki çiçekleri mezarın üstüne bıraktım, eteğimi düzelterek kalktım ve mezarlığın çıkışına ilerledim.
Taehyung motoruna yaslanmış bekliyordu, üzerinde siyah tişört ve dar paça pantolon vardı ayriyeten önünü kapatmadığı bir deri ceket, aynı ceket şu an benim üstümdede vardı. Dağınık saçlarını salladı ve gözleri beni bulduğunda gülümsedi. Burdan bakınca siyah motorlu bir şövalye gibiydi. Motora yaklaştım bir şey demeden Taehyung binince bende arkasına bindim ve ellerimle belini sardım, Taehyung yine son hızda sürüyordu. Eve girdiğimizde Taehyug kendini koltuklardan birine artı bende tam yanına oturduğumda gülümseyerek bana baktı "Ee seni affeti mi?"
"Bilmiyorum, beni affetmesi için ona abisini mutlu edeceğimi söyledim, sence?" Diyerek güldüm, ellerini belime sarıp beni kendine çekti " güzel bir teklif sunmuşsun, abisi mutlu olursa kesin affeder" yüzüne çarpık bir gülümseme yerleştirdi, iyice yaklaştı ve dudaklarımızı birleştirdi, elleri belimden aşağı inerken benim ellerim onun boynunda birleşti. Öpüşü derinleşirken beni daha fazla çekmesi ile kucağına oturmuş oldum dudaklarımızı ayırıp alnını alnıma yasladı "bence şu an kesin affedildin" gülümseyerek tekrar dudaklarımızı birleştirdi, arada dudaklarımızı ayırıp boynuma öpücükler konduruyordu.
Kapı zilinin çalması ile küçük bir küfür savurdu, dudağına küçük bir öpücük bırakıp kucağından kalkıp üzerimi düzelttim ve ilerleyip kapıyı açtım Jennie ve Jimin ellerinde içki şişeleri ile bana gülümseyerek baktılar "kötülerin tutuklanmasına içiyor muyuz?" Diye neşe ile bağırıp içeri girdiler. Taehyung'ın onlara olan sinirli bakışlarını umursamadan bir kaç cips paketini bir kaba boşaltıp içkileri alıp oturma odasına geçtiler. Jimin ve Jennie beraber vakit geçirirken yaşadıkları komik olayları anlatıyorlardı. Gülüyordum.
İki arkadaşım vardı, sevdiğim adam yanımdaydı, suçsuzluğum ispatlanmıştı. Benim masalım böyleydi. Sorunlar her zaman olacaktı ama gençtik ve eğlenecektik, birlikte dağıtacaktık belki ama bugün sadece içiyor ve gülüyorduk.
Başta yalnız ve aşka küsmüş bir kızdım, kalemimi elime alıp masalımı yazdım, şimdi ise istediğim o sade hayatı yaşıyorum. Gencim, okuyorum, arkadaşlarımla eğleniyorum ve her baktığımda sevdiğim adamı yanımda görüyorum.
Eğer benim hikayemi okuduysanız sizden rica ediyorum, lütfen hikayenizi başkaları yazmasın. Kaleminizi alın ve hayatın size sunduğu imkanlarla en iyi hikayeyi yazın, yazar sizsiniz hayal güçünüzü en sonuna kadar kullanın ve illa güzelleri güzeli bir prenses olupta bir prensin yollarını gözlemeyin çünkü prensler sizi giydiğiniz ayakkabıyı deneterek bulmaya çalışacak kadar aptal ve kuleye tırmanmak için saçlarınıza asılacak kadar açımasız.
Hadi kalemi elinize alın ve başlayın!.
-SON-
18.10.2019Merhaba!
Bu kitap benim için buraki en değerli insana yazıldı, readeena her zaman yanımda olduğun için sana sonsuz kere teşekkür ediyorum, iyi ki varsın, iyi ki tanıştık!♥️Umarım sana layık olacak bir hikaye yazabilmişimdir, bilirsin ben pek kendi yazımımı beğenmem.
Normalde vsoo şhiplemiyorum ama bu hikayeye başka karakterler olmazdı, bu yazdığım tek vsoo fic'i olarak kalır muhtemelen çünkü jinsoo shipliyorum ve fake love adında jinso hikayemi yayımlayacağım. O ve diğer kitaplarıma şans verirseniz sevinirim:)
Umarım kitabı beğenmişsinizdir, yorum yapan ve vote veren herkese teşekkür ederim. Sizi seviyorum♥️
Hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.Mia
Veya readeena 'in deyimi ile, Lily
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Knight|vsoo✓
FanfictionÇünkü benim hikayemin bir prense değil cesur bir şövalyeye ihtiyacı vardı. Kim Jisoo & Kim Taehyung Senin için @readeena ♥️ [22.05.2019-18.10.2019] ©️2019 | miazabel