Párty..

2K 138 5
                                    

"Jak se jmenuješ?" zeptal se ten týpek vedle mě,když jsem si sundala sluchátka.Mohl být o něco starší než já a bylo vidět,že se asi dlouho neumýval.Měl vlasy do všech stran a špinavý oblečení,jako by spadl do bláta.

"Kate." řekla jsem chladně.

"Já Kevin." řekl,aniž bych se ho na něco ptala.Nereagovala jsem a dívala se na cestu.Už jsem tam chtěla konečně být.

"Kam jedeš?" zeptal se.

"Ke kamarádce." opět jsem odpověděla.Nejradši bych nic neřekla,ale bylo by to hloupé.

"Tak jí ode mě pozdravuj." mrkl a jelikož už byl asi na místě výstupu,odešel.Konečně.

***

"Ahoj!" přivítala mě s otevřenou nárůčí Jenna a ihned mě pozvala dál.Měla jsem velký problém najít její dům,protože všechny kolem jejího byly hodně podobné.Kolem jejího domu se tyčila obrovská zahrada s bazénem a vevnitř byl dům hodně prostorný.Trochu mě provedla po domě a pak sme si sedly do obýváku a povídaly si.Jenna tu bydlí jen s mamkou,protože jí táta umřel v pěti letech na rakovinu.Ale prý už se s tím smířila a má ráda mamčiného přítele.

"Tak povídej co bylo tak důležitého." vyzvídala.Povzdechla jsem si.

"Zase se mi zdál zvláštní sen.O něm." umlčela jsem se a podívala se na ní.Měla překvapený výraz,kterým naznačila ať pokračuju.

"Seděla jsem venku v parku a pak přišel.Sedl si vedle mě a konečně vím jak vypadá.Byl vážně..nádherný." pořád jsem si pamatovala jeho obličej do každého detailu.Jenna nic neříkala,tak jsem pokračovala:"A jeho hlas byl stejný jak v prvním snu.Třeba je to náhoda,ale nikdy se mi nestalo,že by se mi zdál sen dvakrát po sobě o stejné osobě a navíc bych si to všechno pamatovala do detailu."

Jenna kývla a vypadalo,že přemýšlí. "Třeba existuje.Třeba si ho někdy potkala a nebo slyšela." 

"Ne Jenno.Já jsem ten hlas nikdy neslyšela a jeho rozhodně ne."

"Víš co potřebuješ?Pořádně se uvolnit a vypustit všechny myšlenky z hlavy." řekla a poplácala mě po rameni.Nahodila jsem nechápavý výraz,ale ona pokračovala. "Dnes kolem osmé můj kamarád ze základky pořádá takovou menší párty na začátku prázdnin.Půjdeme tam." vyhrkla radostně.

"No tak to ne." odmítala jsem.Na poslední párty jsem byla když mi bylo tak 10?..Byla to dětská párty a pamatuju si,že z mého přejezení sladkostí jsem myslela,že prasknu.Nechodím na párty,ani na žádný diskotéky,ani na žádný oslavy.Nemám zájem o to,aby se kolem mě plazili opilí lidi a nebo bůh ví co horšího.Nejdu tam.

"Ale půjdeš!" stála si za svým. "Třeba ho tam uvidíš.Toho ze snu." 

Zasmála jsem se."Tímhle mě nedonutíš,abych tam šla." Jenna se pokusila o roztomilý obličej,který u mě rozhodně neplatil. "Prosííím."

"Ne,Jenno." 

***

"Nesnáším tě!" zakřičela jsem přes hlasitou hudbu,aby mě Jenna slyšela.Ano,přemluvila mě.Přemlouvala mě celý den a já už jsem to nevydržela a řekla,že teda půjdu.V domě jejího kamaráda bylo tak strašně moc lidí,že jsem si myslela,že to hned otočím,ale cesta se za mnou uzavřela,takže bych ani nevěděla jak vyjít ven.Prodírali jsme se obřím chumlem směrem ke kuchyni,kde bylo trochu volno.Sedli jsme si na barové židličky a Jenna si začla nalévat nějaký alkohol do čisté sklenice.

"Jenno,nepij to." udělala jsem znechucený obličej.Nevnímala mě a rychle to do sebe nalila.Zašklebila se a pak sklenici položila na stůl.

"Neboj se,taky si za dnešní večer dáš." řekla,jako by to byla samozřejmost.

"Nepiju." 

"Ale začneš." začla se smát.Nikdo mě teda rozhodně nedonutí,abych se něčeho takového napila.Na mě už je moc to,že jsem tu vůbec šla.Necítila jsem se tu dobře.

"Hele,zustaň tu.Najdu Adama a vrátím se sem." řekla,teda spíš zakřičela a odešla.Adam,to musí být ten kamarád.Pochybuju,že ho tu najde.

Seděla jsem ještě pár minut na barové židličce a Jenna nikde.Rozhodla jsem se,že to tu trochu projdu a třeba jí najdu.Teda pokud se teď někde s někým neocucává.Je mi jasné,že dnes u ní budu muset přespat,protože takhle pozdě domů už jet nemůžu.Skvělý.

Obývák byl hodně velký a v celém jeho prostoru tančilo spoustu lidí.Někdo pouštěl písničky a to dost nahlas,takže se divím,že to lidé v okolí jeho baráku zvládají.Prošla jsem velký davem lidí až jsem došla k rohu obýváku,kde byla menší sedačka.Nikdo tam neseděl,tak jsem si tam sedla.

"Kate!Tu jsi!Hledala jsem tě!" zakřičela Jenna s alkoholem v ruce.Je opilá.To mi ještě zbývalo.Nechápu,jak se mohla za takovou krátkou dobu tak zřídit.Zakoulela jsem očima a všimla si kluka,který stál za ní a pozoroval mě.

"Tohle je Adam!Jdu tančit,tak se seznamte!" zakřičela a pak vtrhla do davu lidí.Nemůžu říct,že nebyl Adam pěkný.Ale nebyl to zas tak můj typ,jako ten kluk ze snu.Teď na něj zase začnu myslet.'Ty si vážně blbá Kate!' řekla jsem si v duchu.

"Můžu přisednout?" zeptal se s menším úsměvem.Přikývla jsem.Nevypadal,že by pil.A to jsem si myslela,že když to pořádá on,tak bude ještě víc opilý,než všichni ostatní.

Další čáást<3 Nevím proč,ale tenhle příběh se mi píše strašně dobře:D:) Budu moc ráda za vaše vote a komentyy:3

Mr.PerfectKde žijí příběhy. Začni objevovat