Je zvláštní..

1.8K 139 4
                                    

Celá jsem zkameněla a prohlížela si ho.Jsem si jistá,že je to na sto procent on.

"Kate,ty ani nepozdravíš Toma?" zeptal se táta a já se rychle vzpamatovala. "Ahoj Tome." pousmála jsem se a objala ho.Pořád jsem ale byla v šoku.Když jsem od Toma oddtáhla podívala jsem se na Joshe.Pozoroval mě.Vypadal přesně,jako ve snu.Stejný obličej a to do každého detailu.To není možné.

"Ahoj,jsem Kate." nervózně jsem řekla a pousmála se.On se taky trochu usmál. "Já Josh." 

Cítila jsem,jak mi srdce tluče jako o život.Byl nádherný.Měl tílko a přes něj šlo vidět jeho dokonalé tělo.

Společně jsme nastoupili do auta a vyjeli k rybníku.Musela jsem s Joshem sedět vzadu na sedadlech a to mě ještě víc znervózňovalo.Chtěla jsem s ním nějak navázat řeč,ale na takové věci nejsem nikdy dobrá.Hlavu jsem otočila směrem k oknu a pozorovala ubíhající přírodu kolem.Nakonec  mě stejně jedna otázka napadla.

"Takže,ty rybaříš?" snažila jsem mít co nejmilejší hlas,ale kazila mi ho nervozita.

"Občas s tátou zajdu,ale jen vyjímečně." řekl a ani se na mě nepodíval.Kývla jsem a hrála si s prsty v klíně.Bylo to tak trapné a zároveň zvláštní.Myslela jsem,že se bude chovat jinak.Jako v těch snech.Ale třeba se tak chová..

Cesta ubíhala pomalu,ale konečně jsme dojeli na místo.Přišlo mi,že bylo ještě větší horko než předtím.Vzali jsme si věci a šli k rybníku.Byla tu krásná příroda a nikde nikdo.Táta společně s Tomem a Joshem vzali pruty a sedli si na okraj rybníka.Já jsem si sedla vedle táty a pozorovala všechno kolem sebe.Také jsem se vždy nenápadně podívala na Josha,který upíral svůj pohled na rybník.

"Nechceš si to taky zkusit,Kate?" zeptal se mě Tom.

"Možná zachvíli." usmála jsem se a pak se zas v rychlosti podívala na Joshe.Pořád se soustředil na rybník.Takhle to pokračovalo ještě několik minut a za tu dobu už všichni chytily dost ryb.Zkusila jsem si to jednou,a to mi stačilo,protože jsem to nedržela dost pevně a prut skoro spadl do vody.Chtěla jsem si s Joshem trochu povykládat a zjistit,jaký je,ale něco mi v tom bránilo.

"Tome,nechcete jet k nám na večeři?Můžeme si udělat chycené ryby." navrhl táta.Na jednu stranu jsem chtěla,aby jeli k nám,protože se mi Josh vážně moc líbil a navázala bych s ním řeč,ale na druhou stranu jsem se bála.Pořád mi příjde takový zamlklý a trochu i smutný.Dneska toho moc neřekl a myslím si,že ani na té večeři od něj moc slov neuslyším.

"Dobrý nápad.Co na to říkáš Joshi?" zeptal se ho Tom.Otočila jsem se na Joshe a ten jen s menším úsměvem přikývl.Za tu celou dobu se na mě ani nepodíval.Ani trochu,za to já ho sledovala pořád..

*

"Tady jsem dost dlouho nebyl!" rozjasnil se Tom,když vešel do našeho domu.Pamatuju si,že tu chodíval skoro každý den,když jsem byla malá a hrával si tu se mnou.Pak měl ale pár menším problémů a už tu tak často nachodil,až na konec vůbec.

"Vůbec se to tu nezměnilo." zasmál se Tom a prohlížel si náš nábytek.Josh se mezitím procházel v obýváku a díval se na naše společně fotky.Šla jsem za ním.

"Ty máš hodně ráda svého tátu,že?" řekl s fotkou v ruce aniž by se na mě otočil.Po dlouhé době jsem ho konečně slyšela promluvit a to navíc ke mě.Konečně.

"Jo,to mám.Je jediný,kdo mi rozumí a se vším se mu svěřuju." řekla jsem tiše.

Přikývl a otočil se na mě.Díval se mi očí a já mu taky.Byla to zvláštní,ale zároveň nádherná chvíle.Nikdo z nás nic neříkal,jen jsme se na sebe dívali.Pak svůj zrak přesunul na zem.

"Myslím,že by jsme jim měli pomoct." řekl chladně a obešel mě.Zůstala jsem tam stát a dívala se do zdi.Proč se ke mě tak chová?Udělala jsem mu snad něco?Strašně ráda bych mu všechno řekla.Všechny ty sny o NĚM.To,jak jsem se trápila tím,že jsem nevěděla kdo to je,a jestli vůbec existuje.Teď je v našem domě a chová se ke mě jakobych mu něco udělala.Až mu to řeknu tak to bude třeba lepší.Třeba..

Vím,že takový typ kluka,by si se mnou nikdy nic nezačal.Možná má holku,tak proto se se mnou nechce moc bavit.Stejně mu to jednou budu muset říct..

Ahoojte<3

Omlouvám se,že dlouho část nebyla,ale měla jsem toho moc..

Snad se vám tahle story trochu líbí a byla bych moc ráda,kdyby jste tu zanechali malý komentář o tom,jaký na tom máte názor:) Můžete mi klidně napsat i do zpráv co byste tam třeba pozměnili,nebo návrh,jak by to mohlo pokračovat:)

A chtěla bych všem poděkovat za votes a jsem ráda,že tuhle story čte tolik lidí:O:3

Moc Vám děkuju<333

Mr.PerfectKde žijí příběhy. Začni objevovat