On mě miluje..

1.7K 140 6
                                    

Bylo už pět hodin a táta pořád nebyl doma.S Adamem jsem si v obýváku pustili film a teď se chystáme na druhý.Na Joshe se vůbec neptal,což jsem ráda.

Asi v půlce filmu mě Adam chytil za ruku.Přišlo mi to zvláštní,ale nechala jsem ho.Začal mě po ní hladit a mě se začal zrychlovat dech.Začala jsem být z jeho návštěvy rozrušená.Adam není škaredý,podle mě po něm touží spousta holek,ale já mezi nimi nejsem.Nechci překazit naše kamarádství,tak jsem nakonec ruku oddělala a položila si ji na břicho.Cítila jsem,že se na mě dívá.Že mě pozoruje,ale dělala jsem,že si ho nevšímám.

Najednou jsem ucitíila teplý dech na krku až mi tam Adam začal klást malé polibky.Trochu jsem se odtáhla. "Tebe ten film baví?" zašeptal mi do ucha.

"J-jo.Proč?" nervózně jsem si hrála s prsty a soustředila jsem se na jeho dech.

"Miluju tě." řekl,jakoby neslyšel mou předešlou otázku a znovu položil své rty na můj krk a pokračoval níž.Nevydržela jsem to a odtáhla se úplně.Vystrašeně jsem se něj podívala.

"P-promiň." olízl si rty a sklonil hlavu dolů. "Nemůžu si pomoct.Chci tě políbit už dlohou dobu.Už od první chvíle jsem se do tebe zamiloval." Snažila jsem se uklidnit.Takže on mě miluje?To je to,co jsem nechtěla.Teď už to bude jiné.Už se ke mě nebude chovat,jako ke kamarádce,ale k holce,kterou miluje,ale ona jeho ne.

"A-aha." To jediné jsem dokázala říct.Zvedl hlavu ke mě a díval se mi do očí.Byl to toužebný pohled a čekal na to,že ještě něco řeknu.

"Víš Adame..j-já miluju někoho jiného." Povzdechl si a zase sklonil hlavu.

"Můžu tě aspoň jednou políbit?Prosím.." řekl zoufale.Vytřeštila jsem oči a lehce přikývla. "Dobře."

Začal se ke mě přibližovat a svůj pohled měl upřený na mé rty.Nakonec se jich lehce dotkl a pak polibek prohloubil.Nic jsem nedítila.Nic se se mnou nedělo.Žádné motýlky v břiše,žádná vlna elektřiny,nic.Odtáhl se a palcem mě pohladil po tváři. "Děkuju." zašeptal a já kývla.Nevím co teď s námi bude.Nevím jestli budeme pořád přátelé,když ke mě cítí něco víc.To je to,co jsem tak strašně nechtěla.

"Asi už půjdu.Děkuju za pěkný večer." usmál se a oblékal si bundu.

"Uvidíme se ještě?" musela jsem se zeptat.Musela jsem se ujistit.

"Určitě.Ten koho miluješ má štěstí." řekl nakonec a pak odešel.Nevěděla jsem,že to zajde tak daleko a teď možná ztratím i svého jediného kamaráda.Jenna je teď zaneprázdněná svým klukem,takže jsem se zase vrátila do starých časů.Jen já a kniha.Stejně jsem ale nemohla číst.Nedokázala jsem se soustředit.Táta už se mezitím vrátil a společně sme povečeřeli.Pak jsme se dívali na televizi a když už jsem byla trochu unavená,vrátila jsem se do pokoje.

Osprchovala jsem se a ležela jen tak v posteli.Věděla jsem,že mi nezavolá.Věděla jsem,že ho nezajímám.Řekl to jen tak.Možná proto,aby Adam žárlil,že se mnou něco má.Třeba to není můj kluk snů.Vždyť ani pořádně nevím jak se chová.Co je se mnou,tak promluví jen pár vět,takže vůbec neznám jeho povahu.

Jen tak jsem ležela a přemýšlela,ale pořád nic.Žádný mobil.Dokonce jsem ho už držela v ruce a pořád hypnotizovala displej,ale nemělo to cenu.Nakonec jsem mobil položila na noční stolek a usla..

*

Ležela jsem na rozkvetlé louce a vedle mě Josh.Drželi jsme se za ruce a pozorovali nebe.Sluneční paprsky nám svítili do očí a proto jsme museli mít sluneční brýle.Josh se pak převalil na bok a opřel si hlavu o ruku.Začal mě lehce hladit po břiše.

"To lechtá." uchechtla jsem se.

"To jsem rád." usmál se.Pak mě políbil na tvář .

"Mám pro tebe překvapení." ušklíbl se a já zpozorněla.

"Jaké?"

"To se dozvíš večer." znovu se ušklíbl.

"Prosííím,řekni mi to teď." vyzvídala jsem.

"Dobře.." 

"Noo čekám."  zasmála jsem.

"O víkendu jedeme na tři dny do Francie,jak si chtěla." usmál se a mě se rozšířili zorničky.

"Panebože.." vydechla jsem. "Děkujuu!" silně jsem ho objala a začala mu pusinkovat obličej.

"Pro tebe cokoliv." políbil mě.

Mr.PerfectKde žijí příběhy. Začni objevovat