Velké překvapení..

1.8K 139 4
                                    

"Víš.." začal a bylo vidět,že se mu to říká těžce.Usmála jsem se,abych mu dodala odvahu,protože mi ho bylo líto. "Vlastně jsem na tom stejně jak ty." nervózně si olízl rty a já měla chuť ho hned políbil,ale nebyl vůbec vhodná chvíle.Nic jsem neříkala a čekala,protože jsem věděla,že bude ještě pokračovat.

"Taky se mi o tobě zdává..a zdálo." vykulila jsem oči.Tolik překvapení v jeden den je pro mě nejspíš moc.

"Když jsme se poprvé uviděli,tak jsem si to nechtěl přiznat..Nechtěl jsem si přiznat,že si ta holka,o které se mi dlouhou dobu zdá až do teď." Nic jsem neříkala a chtěla,aby mluvil dál.Chtěla jsem vědět všechno,protože mi to příjde tak strašně divné.

"Proto jsem se k tobě choval tak odtaživě.Nechtěl jsem si to přiznat.Každou noc se mi o tobě zdálo a mě už to užíralo a chtěl jsem,aby to všechno skončilo.A vím,že jsem se choval jako totální blbec a potom,co jsi mi řekla,že se ti o mě taky zdává,dokonce i předtím než sme se poprvé viděli nedokázal jsem tomu uvěřit.Nedokázal jsem uvěřit tomu,že si na tom stejně,jak já." dokončil to.

Dech se mi zadrhl v krku a srdce se mi rychle rozbušilo.Myslela jsem,že jsem jediná a že je se mnou něco v nepořádku,ale on to měl stejně.Nikdy by mě nenapadlo,že mi tohle řekne a navíc na moje narozeniny..

Už jsem to nevydržela a musela ho políbit.Musela jsem konečně ochutnat jeho rty a cítit ty motýlky v břiše a to se taky stalo.Lehce mě chytil za boky a já jeho kolem krku.Lhala bych,kdybych řekla,že nechutnal skvěle.Jeho rty byly tak měkké a sladké,že bych ho mohla líbat celý den.Miluju ho.Teď už to vím jistě a jsem připravená mu to říct.

Odtáhli jsme se od sebe a chvíli si beze slov dívali navzájem do očí.

"Miluju tě." řekla jsem.Nevěděla jsem,jestli to cítí stejně,ale potřebovala jsem mu to říct.Chtěla jsem,aby to věděl.Olízl si rty a pak se mu vytvarovaly do velkého úsměvu.

"Já tebe taky,Kate." odpověděl a já se musela taky usmát.Na tuhle chvíli a na tyhle slova nikdy nezapomenu.Je to tak skvělý pocit tohle slyšel a navíc od něj.

Ani jsem neměla chuť se vracet zpátky dolů.Vím,že tady všichni přišli na moje narozeniny a je neslušné tam nebýt,ale teď chci být jen s ním.

Leželi jsme na posteli naproti sobě a užívali si tu úžasnou chvíli.

"Tohle jsou moje nejlepší narozky." usmála jsem se a on mě lehce pohladil po tváři.

"To jsem rád.Kdybych měl narozky,řekl bych to samé." zasmál se.Má nádherný smích.Tak vyjímečný.

*

Sešli jsme po schodech dolů a můj pohled hned upoutal Adama,který si prohlížel naše spojené ruce.

"Omluvíš mě prosím?" zeptala jsem se Joshe.

"Jasně.Jdu si pro pití." řekl a já si šla promluvit s Adamem.

"Děkuju." řekla jsem mu a on si upil svého pití.

"Co bych pro tebe neudělal..Takže,teď ste spolu?" 

"J-jo." dívala jsem se do země.Nechtěla jsem zas vidět jeho smutný výraz.

"Myslím,že už půjdu.Užij si oslavu." odešel.

I když se to s Joshem vyřešilo,zkazilo se to s Adamem..bohužel.

Mr.PerfectKde žijí příběhy. Začni objevovat