Dnešní cesta autobusem byla docela fajn,až na velké množství nachlazených lidí.Je léto,a skoro všichni v autobuse kašlali nebo smrkali,co vážně nechápu.Je pravda,že dneska nebylo až tak velké horko jako včera,ale pořád jsem byla v sukni a v tričku bez bundy.Když autobus přijel k zastávce,kde mám vystupovat zahlédla jsem Adama,který se na mě široce usmíval.
"Ahoj!" řekl radostně a objal mě.
"Ahoj." odpověděla jsem s úsměvem.
"Dneska bych tě chtěl vzít na mé oblíbené místo." řekl. "Už se těším." uchechtla jsem se a nastoupili jsme do jeho auta.
"Jak je Jenně?Od toho rána jsem s ní vůbec nemluvila." oznámila jsem.
"Je v pohodě,ale volala mi,že jí bylo i včera blbě.Dneska asi leží v posteli a kouká na romantické filmy." zasmál se a já musela taky.Jeli jsme docela dlouhou dobu,ale za to jsme si dost popovídali.Zjistila jsem,že má Adam dva starší bráchy a že oba chtěli Jennu,ale ta dala radši přednost jinému,který ji měl bohužel jen na sex.
Konečně jsme dojeli na konečné místo a vystoupili jsme.Šli jsme chvíli pěšky a pak došli na nádherné místo.Byli jsme na vysokém kopci z kterého byl dokonalý výhled na město.Bylo to podobné,jako v mém snu,možná ještě hezčí..
"Páni." žasla jsem.Adam se na mě koutkem oka podíval a usmíval se.
"Rád sem chodívám.Když jsem naštvaný,smutný prostě skoro pořád.Dokáže mě to tu uklidnit a hlavně i kvůli tomu,že tu nikdy nikoho nepotkám.Jsem asi jediný který tohle místo navštěvuje." usmál se a pozoroval město.
"Je to..nádhera." Byl tu cítit klid,pohoda a člověk by tu dokázal stát,nebo sedět věčně.Adam si sedl na okraj kopce a já vedle něj.
"Věděl jsem,že se ti to tu bude líbit.Budu rád,když jsem taky budeš chodit." Nemohla jsem se přestat usmívat.Úsměv mi skoro zkameněl na tváři.S Adamem jsme tu seděli asi hodinu,možná i víc a pak jsme si zajeli na večeři.Restaurace byla skromná,útulná a tohle město se mi začíná líbit čím dál víc.
"Závidím ti,že tu bydlíš." řekla jsem.
"Jsem tu rád.Ale občas mám toho rozruchu všude po městě dost."
"Já začínám mít dost té samoty.Dům u lesa,bez lidí,kousek od malého mestečka,kde taky zrovna moc lidí není.Někdy je mi z toho smutno.A k tomu se mi teď dějí i divné věci." řekla jsem,ale pak jsem se zasekla,protože jsem mu právě řekla to,co jsem nechtěla.
"Jaké divné věci?" zpozorněl.
"Né to nic.Jen taková blbost." pousmála jsem se a viděla jsem,že mi moc nevěří.
"Kate,jsme přátelé a kdykoliv mi o všem můžeš říct.Můžeš mi věřit." chytl mě za ruku a díval se mi do očí.Přerušil nás až číšník,který nám donesl věčeři.
*
"Děkuju ti za krásný den." poděkovala jsem,když jsme stáli u zastávky a čekali na autobus. "Užila jsem si to."
"Já taky.Celé prázdniny máme před sebou,tak kdykoliv můžeš zas přijet.Stačí napsat." řekl.Na rozloučenou jsme se objali a já pak nastoupila do poloprázdného autobusu.Dnešní den jsem si vážně užila a jsem ráda,že jsem Adama poznala.Konečně mám někoho,komu můžu věřit a nejsem tolik sama,jako dřív.
V mysli mi ale pořád bloudí Josh.Na něj se nedá zapomenout.Jak jsem sakra celou tu dobu nemohla vědět,že má Tom syna?
Byla jsem dost unavená na to,abych si ještě četla,takže jsem se šla hned umýt a pak zalehla do postele.
*
"Dej mi tvoje číslo." zašeptal mi do ucha a odhrnul mi vlasy z obličeje.
"Nedám." zazubila jsem se a lehla si na postel.Přišel ke mě,lehl si vedle mě a pohled přesouval z mích očí na mé rty. "Jsi krásná,víš to?" zašeptal a já cítila,že se začínám červenat.
"A teď mi dej to číslo,když jsem ti zalichotil." zasmál se.Nakonec jsem mu ho dala a on mi nadiktoval své.
"735 790 657." diktoval.
"Děkuji." řekla jsem a políbila ho na tvář.Všimla jsem si jeho překvapeného obličeje.
"Tak tu tvář už si nikdy v životě neumyju." ukázal na ní a já mu dala pusu i na tu druhou až jsem ho políbila úplně.Byl to něžný polibek.Cítila jsem z něj všechny emoce,z kterých jsem cítila,že mu na mě záleží.A hlavně to byl náš první polibek..
Psaní tohohle příběhu mě chytlo,takže jsem napsala další část:) Chtěla bych ještě dodat,že je číslo vymyšlené,tak na něj nevolejte:D A chtěla bych moc všem poděkovat za čtení příběhu a za votes!<3 Ste úžasní a moc si toho vážím<3:3
ČTEŠ
Mr.Perfect
RomanceSedmnáctiletá Kate žije ve skromném domě nedaleko lesa. Mamka jí zemřela v pěti letech takže žije jen s tátou. Každou noc se jí zdá o neznámém klukovi. Všechny sny jsou tak pravdivé, až jí to přijde zvláštní. Tolik jí přitahuje a chce aby se vše st...