Probudila jsem se v objetí dvou silných rukou.Nejdřív jsem si nedokázala uvědomit co se včera stalo a kde přesně vůbec jsem,ale pak mi to došlo.Byla jsem opilá.Nepřišla jsem domů.Táta mě zabije.Snažila jsem se pomalu vstát,ale když jsem se trochu pohla Josh si mě přitáhl ještě víc k tělu.
"Dobré ráno." zašeptal mi do ucha.
"Dobré ráno." pousmála jsem se. "Budu muset jít.Táta neví,kde jsem." zase jsem se snažila zvednout,ale opět mě stáhl zpátky.
"Ještě nechoď.Chci tu být s tebou." řekl smutně a pohladil mě po tváři.
"Vážně musím.Odpoledně ti zavolám,nebo napíšu." dala jsem mu malou pusu na čelo a začla se rychle oblékat.
Domů jsem skoro celou cestu běžela a už předem věděla,že to nedopadne dobře.Bude na mě řvát.Určitě měl strach.Odemkla jsem vchodové dveře a uslyšela hlasité řvaní.Nebylo to na mě,ale táta se s Jessicou hádal.Super.Byli nahoře,ale šli slyšet až sem,tak jsem zůstala stát u dvěří a poslouchala.
"Jak si mi to mohla udělat!Si jen děvka!!" zařval táta. 'Na to si přišel brzo.' řekla jsem si v duchu a musela se pousmát tomu,že jsem měla pravdu.Nepatří do téhle rodiny.
"Miluju ho!" zakřičela a v jejím hlase byl slyšet pláč.
"Tak proč si si začala se mnou?!"
"Aby žárlil!! Ty moje problémy nepochopíš! Odcházím." naposled zakřičela a pak jsem uslyšela dupání na schodech.Zohla jsem se,abych si sundala boty a ona se postavila přede mě.Když jsem se na ní podívala viděla jsem její oči zaplavené slzy.Může si za to sama.
"Pustíš mě,nebo si ty boty mám obout venku?" zeptala se mě podrážděně.Uhla jsem jí,ale nic neříkala.
"Si spokojená,že odcházím? Aspoň budeš mít klid." říkala,když se obouvala.
"Sbohem!" zakřičela,aby to slyšel táta a pak práskla dvěřmi.Vyběhla jsem schody a šla se podívat jak na tom táta je.Seděl v ložnici na posteli s hlavou opřenou o ruce a upíral pohled na zem.
"Tati,jsi v pohodě?" zeptala jsem se a on se na mě hned podíval.
"Ty si to všechno slyšela?"
"No tak část z toho." řekla jsem a sedla si vedle něj na postel.
"To si neměla slyšet,Kate.Promiň."
"Nemusíš se za nic omlouvat,tati.Nemohl si vědět jaká je." objala jsem ho.
"Slibuju ti,že už si radši nikoho jiného hledat nebudu,ať to nedopadne stejně.Budeme spolu,jenom my dva." dal mi pusu na čelo a zase jsme se objali.
"Kde si vlastně přes noc byla?Dělal jsem si starost." zeptal se.
"J-jo byla jsem u Joshe." řekla jsem sekavě a doufala ať se nezeptá,proč.Naštěstí jen kývl a navázal jiné téma.
*
Po obědě jsem si s Joshem volala a řekla mu o všem co se stalo.Dokonce mě a tátovi navrhl,že bychom k nim zítra mohli přijít na oběd.Josh taky nemá mamku,protože jsou jeho rodiče rozvedení,takže ví,jak se bez ní cítím.Akorát to mám odost horší,protože on se s ní občas vídá.
S tátou jsme se po zbytek dne dívali na filmy a večer se šli trochu projít.Táta Jessicu opravdu miloval,ale né tolik, jak mamku.Ale Jessica mu za to všechno nestála.Jsem ráda,že už jí doufám nikdy neuvidím.Byla mi už od první chvíle nesympatická a bylo vidět,že se před tátou jen přetvařovala.
Teď už bude konečně všechno v pořádku..
Takže tohle je nejspíš předposlední část a já možná zítra,nebo v blízké době dokončím poslední část a začnu nový příběh..
Pokud zítra nenapíšu část,tak bych vám všem chtěla popřát krásného Silvestra,hlavně to moc nepřežeňte s alkoholem (:DD) a užijte si poslední den v tomto roce:))
Nezraňte se při pouštění petard a hodně štěstí do nového roku!:3:)))
MÁM VÁS RÁDA!
ČTEŠ
Mr.Perfect
RomanceSedmnáctiletá Kate žije ve skromném domě nedaleko lesa. Mamka jí zemřela v pěti letech takže žije jen s tátou. Každou noc se jí zdá o neznámém klukovi. Všechny sny jsou tak pravdivé, až jí to přijde zvláštní. Tolik jí přitahuje a chce aby se vše st...