"Nech mě!" zaječela jsem se smíchem na kluka,který na mě cákal vodu.Seděli jsme u rybníka společně s mým tátou,babičkou a dědou.
"Divím se,že mi to neoplatíš." zasmál se ten kluk a znovu na mě cákl vodu.Nevěděla jsem,kdo to je,ale znala jsem ho.Zasmála jsem se a nabrala si do ruky hodně vody.Když jsem se otočila,byl pryč.
"Tady jsem!" zakřičel a vyběhl zpoza stromu.Usmála jsem se a běžela za ním.Rozhodně se mi mezitím všechna voda vylila,takže když jsem ho dohnala neměla jsem na něj co vylít.Začli jsme se navzájem lechtat a pak spadli do trávy.Leželi jsme a jen tak se dívali na nebe.
"Přeju si,aby tenhle den nikdy neskončil." řekl potichu a chytl mě za ruku.Podívala jsem se na něj a řekla:"To já taky.Tohle místo je...kouzelné." usmála jsem a on taky.
"Ty jsi taky kouzelná." řekl a naklonil se ke mě...
*
"Nechceš přidat brambory?" zeptala jsem se táty u jídla a chtěla,abychom se trochu bavili a já nemusela myslet na dnešní sen.Byl opět úžasný a byl zase s NÍM.
"Ne,stačí mi to,díky." řekl. "Víš..Vím,že si dneska chtěla být jen se mnou,ale domlouval jsem se s Tomem,že půjdeme rybařit."
"Aha..to neva." Popravdě mi to trochu vadilo,protože kdybych to věděla dřív,nemusela jsem Adama včera odmítat.
"A kam půjdete?" zeptala jsem se.
"Josh s Thomem říkali,že je dál za lesem velký rybník a mělo by tam být spousta ryb,tak nám to tam ukážou."
"Josh?" vůbec jsem nevěděla o kom mluví.
"Jo,to je Tomův syn."
"Aha." řekla jsem zamyšleně.Ráda bych Tomova syna poznala.A ani jsem vůbec netušila,že má syna.Ale tátovy by přišlo hodně divné,že bych s němi chtěla jít sama od sebe rybařit.Ptával se mě,ale když věděl,že je to beznadějné,chodil sám.Podle mě je rybaření strašně nudný koníček.Sedíte nebo stojíte u rybníka a čekáte na nějakou rybu.Jak tohle někoho může bavit?
"A..nemohla bych jít s váma?" řekla jsem nakonec.Uviděla jsem tátův překvapený obličej.
"To má být vtip?" pozoroval mě.
"Ne.Chci si to vyzkoušet." zalhala jsem,ale popravdě mě to vůbec nelákalo.
"To jsem rád.Rozhodně s náma jít můžeš." radostně se usmál.
Po obědě jsme se chvíli dívali na televizi,pak jsem uklidila kuchyň a šla se do pokoje přesléct.Vůbec jsem nevěděla,co na sebe.Venku bylo asi dost teplo,tak jsem si vzala černé kraťasy a tílko.Sešla jsem dolů po schodech kde už si táta připravoval věci.Ten měl na sobě svoje obviklé oblečení na rybaření.
"Můžeme jít?" zeptal se a široce se usmál.Kývla jsem.Takhle šťastného jsem ho dlouho neviděla.Asi je rád,že s ním jde jeho malá holčička rybařit.Ano,často mě mívá za malou holčičku,ale mě to nevadí.
Šli jsme směrem k lesu a táta říkal,že nás Tom s Joshem budou čekat na konci lesa a prý na to místo pojedeme autem,protože to zas tak blízko není.Dneska bylo opravdu horko a bylo to tak na bazén.Třeba se v rybníku okoupu.Ne,dělám si srandu.
Jdeme teprve chvilku a mě příjde,že se zachvíli roztopím horkem.Táta vypadal nadšeně a asi mu zas takové horko nebylo.Konečně jsme u auta viděli dvě siluety.Byly ještě dost daleko na to,abych viděla jak Josh vypadá.Cítila jsem,že se mi zvyšuje tep a ani nevím z čeho.
Šli jsme blíž a blíž a když už jsme byli kousek od nich,myslela jsem,že mi srdce vyskočí ven.Začala se mi točit hlava a myslela jsem,že se mi to zdá.Tomův syn byl ON.On,o kterém se mi pořád zdá.Právě teď byl kousek ode mě a já nemohla popadnout dech.Vytřeštila jsem oči a prohlížela si ho.Byl to vážně on.To není možné.Nikdy jsem ho neviděla naživo a teď zjistím,že se mi každou noc zdálo o Tomovém synu.Oba se usmívali a pak se mé oči setkali s těmi jeho.To je snad sen..
ČTEŠ
Mr.Perfect
RomanceSedmnáctiletá Kate žije ve skromném domě nedaleko lesa. Mamka jí zemřela v pěti letech takže žije jen s tátou. Každou noc se jí zdá o neznámém klukovi. Všechny sny jsou tak pravdivé, až jí to přijde zvláštní. Tolik jí přitahuje a chce aby se vše st...