'Chci tě'..

1.8K 126 2
                                    

Bylo po páté hodině a já už se tolik těšila,až konečně výjdu ven.Hlavně jsem se těšila na Joshe.Šla jsem se osprchovat a pak jsem si oblekla červené šaty bez ramínek.Namalovala jsem se,dala na sebe pár šperků a šla po schodech dolů směrem k vstupním dveřím.Táta seděl s Jessicou u televize a já se snažila vyjít co nejtiššeji,aby mě neslyšeli,ale nepovedlo se mi to.

"Kate,kam jdeš?" otočil se na mě táta a Jessica samozřejmě taky.

"S Joshem na večeři." řekla jsem s nezájmem a obouvala si boty.

"Dobře.Jessica u nás dnes bude spát,tak přijď brzy.Ještě si musíme promluvit." 

No to snad ne.Ta kráva je tady teprve den a už tu bude spát?Tak to v tomhle domě spát JÁ nebudu.Nechci tu být,když je tu ona.Vůbec do téhle rodiny nepatří,tak se sem nemusí cpát.Neodpověděla jsem a vyšla ven.Josh pro mě přijel autem a konečně jsme jeli do restaurace.

*

"Vážně ti to tak moc sluší." usmál se na mě s rozzářenýma očima Josh.On mi vždy dokáže zalichotit.

"Díky." falešně jsem se pousmála.Pořád jsem měla divnou náladu.Josh si toho asi všiml a prohlížel si mě.

"Co se děje?" zeptal se ustaraně. "Si jiná,poznám,že se něco děje." 

"Táta má novou přítelkyni." odpověděla jsem a hrála si s příbory. "Ahaa.." povzdechl si.

"Je moc hrozná?" zeptal se.

"Příšerná.Vypadá tak o deset let mladší než táta a připadá mi,jakoby se za každou cenu chtěla vecpat do naší rodiny." řekla jsem naštvaně.

"To je blbý." řekl a já kývla.Mezitím už nám donesli jídlo a víno.Po dlouhé době jsem se konečně pořádně najedla.Dokonce jsem už v sobě měla dvě sklenky vína a objednala jsem si další.Potřebovala jsem se odreagovat.

"Neměla bys tolik pít." usmál se a chytl mě za ruku.Cítila jsem,že budu zachvíli opilá,ale nevadilo mi to.

"A víš co?Dneska u nás spí." zasmála jsem se.

"Chce si trochu s tvým tátou užít,nediv se." zasmál se a já se zamračila. "Ty seš blbej!" bouchla jsem ho lehce do ruky a začala se smát.Už to na mě dost přicházelo a já se cítila uvolněně.Nic mě netrápilo a klidně bych si zašla do nějakýho klubu a pořádně si zatančila.Josh ale opilý nebyl.

"Takhle tě domů nepustím.Budeš spát u nás." řekl když jsme vycházeli z restaurace.Držel mě kolem ramen a pak mě posadil do auta.Když jsme přijeli k jeho domu pomohl mi ke dveřím a pak mě nachvíli pustil,aby odemkl.Dělala jsem,co sem mohla,abych nespadla.

"Víš..cítím se skvěle." zamumlala jsem.

"To vidím." zasmál se a vyzouval mi boty.

"Nemusela ses takhle zřídit." nesl mě do jeho pokoje a posadil mě na postel.

"Já musela!Ta Jessica je taková kráva.Nejradši bych ji uškrtila a vyhodila na cestu a nechala ji tam a-" 

"Dobrý,dobrý chápu to." zasmál se. "Vydrž tu chvíli,jdu se umýt." 

Jak zašel do koupelny začla jsem se pomalu vyslékat.Bylo to dost těžký,protože jsem měla skoro všechno rozmazaný,ale i tak jsem se cítila skvěle.Všechno oblečení jsem hodila na zem a zůstala ve spodním prádle.Chtěla jsem Joshe trochu překvapit,tak jsem za ním šla do koupelny.Pomalu jsem otvírala dveře a šklebila se od ucha k uchu.

"Joshii!" zakřičela jsem a začla se hlasitě smát.

"Kate?Co to děláš?" zařval když jsem za ním vešla do sprchy. 

"Ahoj." zašeptala jsem a začla ho líbat.

"K-kate,jsi opilá.Uslyší nás táta." řekl a odtahoval se.

"To nevadí,lásko." políbila jsem ho a rukou mu přejížděla po břiše.Nakonec mi polibek oplatil,ale zase se odtáhl.

"P-počkej,už jdu ven a ty se můžeš rovnou osprchovat." zastavil vodu,šahal po ručníku,ale já ho přimáčkla ke zdi a široce se usmála.Josh vypadal vystrašeně,ale tak strašně jsem ho chtěla.Držel mě za boky a já jsem vzala jeho ruce a položila si je na zadek.

"Miluju tě." zašeptala jsem,přilepila se na něj a zase ho začala líbat.To mě ještě víc vzrušovalo,tak jsem ho za ruku vytáhla ze sprchy a mířila s ním k posteli.Lehl si na ní a já si začla sundávat spodní prádlo.Rozšířily se mu zorničky,když mě viděl v celé své kráse.Už sme spolu jednou spali,ale stejně je to pro nás pořád ještě nové.

Lehla jsem si na něj a olízla si rty. "Chci tě." zašeptala jsem mu ucha a lehce skousla ucho,přičemž tiše zavzdychal.

"Fajn,ale potichu." zašeptal a otočil se,aby byl nademnou.

Líbali sme se a on mi začal klást jemné polibky od krku směrem dolů.Pak už jsem cítila,jak byl ve mě.Je to úžasný pocit.Cítila jsem čím dál tím větší vzrušení až jsem dosáhla svého vrcholu a Josh taky.Trochu jsem vystřízlivěla a teď jsem se naopak cítila strašně unavená.

Šla jsem se ještě rozespale pořádně umýt a pak zalehla vedle něj do postele..

Tákže tenhle díl byl takový trošku divočejší,ale chtěla jsem to tam prostě dát:D:3

Jinak plánuju ještě kolem dvou nebo tří dílů a pak už to ukončím..

Ale zase bych vám chtěla poděkovat za vaše votes a komentáře<3 Je to prostě úžasný:3

Mr.PerfectKde žijí příběhy. Začni objevovat