"Ahoj tati,užíj si to tam." rozloučila jsem se s tátou,protože jede na tři dny s kamarády stanovat.Každým rokem na začátku letních prázdin stanují.Několikrát se ptal i mě,ale já vždy odmítla,protože mě stanování nikdy moc nelákalo.A vždy jsem ráda,že můžu být aspoň sama.Jsem ráda sama.Nejsem moc společenský typ.Bylo to i tím,že jsem si po těch dvanácti letech zvykla bydlet daleko od lidí.Od matčiné smrti jsme se sem nastěhovali a jsem tu spokojená.Přátel taky moc nemám a dokonce ani nejlepší kamarádku.Je pravda,že bych se občas potřebovala někomu pořádně vyzpovídat,ale přátelé si hledám těžce.Mým nejlepším přítelem je pro mě táta.Vždy mi se vším poradí,až teda na ty dívčí věci.Často mu říkám o svých problémech a divím se,že mu nevadí.Kdyby tu byla máma vše bych říkala jí,ale to se nikdy nestane.
Sedla jsem si do obýváku na sedačku a pustila si nějaký film.Trapas.Všechny filmy mi příjdou stejné a taky to furt stejně končí.Celá znuděná jsem televizi vypla a šla si přečíst nějakou knížku.Ráda čtu.Je pravda,že knihy taky často stejně končí ale je to jiné.V knížkách si vše můžu představit podle sebe a někdy se do toho tak začtu,že nejde přestat.
K večeru jsem se zašla trochu projít do lesa a pak zase zpátky.Stavila jsem se i do malého města u kterého bydlíme.Chodím tam pěšky a trvá mi to tak deset minut.
Určitě vás zajímá jestli jsem už měla kluka,když nejsem společenský typ.Pravda je,že neměla.Jak už jsem říkala,přátelé si hledám těžce a z přátelství se často stává láska,ale to u mě neplatí.Zamilovaná už jsem ale byla.Bylo mi kolem patnácti a dlouhou dobu se mi líbil kluk z vedlejší třídy.Vždy když jsem ho viděla,nemohla jsem z něj spustit oči.Byl tak dokonalý,tak jiný než ostatní kluci.Někdy se na mě trochu pousmál a já si myslela,že bych u něj možná šanci mohla mít,dokud si nenašel holku.Viděla jsem je jak se líbali a to mi trhalo srdce.Ta holka,už přesně nevím jak se jmenovala,patřila k těm zmalovaným fiflenám,které mají všechno na co si ukážou.
Domů jsem se vrátila kolem osmé a hned jsem povečeřela.Pak jsem si ještě chvíli četla a když už se mi pomalu zavírali oči,šla jsem spát.
A v tento večer se mi začal zdát sen,který mě bude provázet dlouhou dobu.
Takže tady máte úvod k nové story:) Budu moc ráda za vaše komentáře i votes<3
ČTEŠ
Mr.Perfect
RomanceSedmnáctiletá Kate žije ve skromném domě nedaleko lesa. Mamka jí zemřela v pěti letech takže žije jen s tátou. Každou noc se jí zdá o neznámém klukovi. Všechny sny jsou tak pravdivé, až jí to přijde zvláštní. Tolik jí přitahuje a chce aby se vše st...