"O můj bože.Ona ještě pořád spí." podívala jsem se na gauč a tam byla pořád rozvalená Jenna.Adam se uchechtl a přistoupil k Jenně.Chytl jí za boky a já nechápala,co má na mysli.Nakonec jí začal lechtat a Jenna hlasitě vyjekla a sedla si.
"Díky,Adame.Fakt díky za hezké probuzení." řekla nepříjemně.
"Hele,Jenno měli by jsme jít.Vezmu si od tebe věci a pojedu domů." řekla jsem a ona začla něco hledat po kapsách.Vytáhla klíč a podala mi ho.
"Je mi špatně.Běž sama a klíče zastrč pod květináč." nejdříve jsem odmítala,abych tam chodila sama,ale pak jsem souhlasila.Rozloučila jsem se a ještě dala Adamovi mé číslo.Třeba z nás vážně budou dobří přátelé.Ale jen přátelé,nic víc.
*
Konečně doma!
Hned co jsem přišla,lehla jsem si do své postele a jen tak přemýšlela.Když začnu o nečem hodně přemýšlet,vždy to skončí u kluka ze snu.Zvedla jsem se z postele a zapla noťas.Možná ho nějak najdu.Skusím ho popsat,ale to mi to nevyhledá.Skusila jsem různé varianty,ale nic.Asi neexistuje.Je to jen v mé hlavě.Ale pořád nějaká část mě,veří v to,že vážně někde je,existuje,a já ho potřebuju najít.Nevím,jak se chová,kolik mu je,jestli vůbec existuje,ale asi jsem se do něj zamilovala.Zní to směšně,dost směšně,ale pořád na něj myslím.V každém snu je pořád ten samý kluk.Pořád si ty sny pamatuju úplně přesně.Něco to musí znamenat.
Třeba je to nějaká celebrita!Vytáhla jsem časopisy ze šuplíku a hledala.Všechny jsem prošla,ale pořád nic.Nechápu to.
Uslyšela jsem odemknutí dveří a já sešla dolů po schodech.
"Ahoj tati." objala jsem tátu.
"Ahoj zlato.Jak ses měla?" zeptal se a dal mi pusu na čelo.
"Fajn a ty?"
"Skvěle.Večery bývaly chladné,ale dalo se to vydržet." usmál se.
"A s kým vším si tam vlastně tento rok byl?"
"S Peterem,Markem,Tomem a ještě s jeho synem."
"Tom má syna? Kdo to je?"
"Nevyptávej se pořád a zanes tyhle věci nahoru." podal mi dvě tašky.
S tátou jsme se večer dívali na nějakou komedii,která nebyla vůbec vtipná a já mu pak povyprávěla,že jsem jela k Jenně.Samozřejmě jsem mu neřekla,že jsem byla na párty,protože to by asi moc spokojený nebyl.Je zvyklý,že jsem spíše sama,ale často mi říká ať si jdu někam vyrazit.Ale vadilo by mu,že jsem byla v prostředí,kde bylo hodně alkoholu,cigaret a podobně.Také jsem se nezmínila o Adamovi.Třeba ho s ním někdy seznámím,pokud se s Adamem ještě někdy uvidím.
"Už si půjdu lehnout,jsem unavený." řekla táta a objal mě na dobrou noc.Zůstala jsem sedět v obýváku a dopíjela čaj.Zazvonila mi zpráva na mobilu,tak jsem se podívala.
Snad ještě nespíš.Máš zítra čas?Nechtěla by sis někam vyrazit?:) Adam.
Pousmála jsem se.Nikdo o mě nikdy nejevil takový zájem.Nikdo mi takhle nikdy nepsal,jestli bych nechtěla jít ven,nebo tak.I když bych s ním ráda zítra někam šla,nepůjdu.Chci si udělat pěkný den s tátou.
Promiň,ale zítra to nevýjde:( Někdy příště,dám ti vědět.Dobrou;) odepsala jsem.
Po chvíli mi také odepsal. Ok,budu se těšit.Sladké sny:')
Usmála jsem se a položila mobil vedle sebe.Ještě chvíli jsem se dívala na televizi a pak šla spát.
ČTEŠ
Mr.Perfect
RomanceSedmnáctiletá Kate žije ve skromném domě nedaleko lesa. Mamka jí zemřela v pěti letech takže žije jen s tátou. Každou noc se jí zdá o neznámém klukovi. Všechny sny jsou tak pravdivé, až jí to přijde zvláštní. Tolik jí přitahuje a chce aby se vše st...