Chvíli panovalo ticho.Nikdo z nás nevěděl o čem si bavit a navíc by to možná ani nemělo cenu,protože by jsme se přes tu hudbu neslyšeli.
"Ehm..nechceš zajít na drink?" zeptal se váhavě.
"Nepiju." usmála jsem se a hrála si s prsty v klíně.Tahle chvíle mi přišla tak trapná.
"Aha." .."Tak třeba na nějaký džus nebo tak něco?" zasmál se.
"Fajn." přikývla jsem a vydali jsme se ke kuchyni.Všimla jsem si,že někteří lidi vydrželi tančit hodně dlouho.Divím se,že je to baví být na sebe tak přimáčknutí,protože tam není vůbec místo na tancování.Ale asi o to jde.Být na sebe namáčklí.Já bych se teda rozhodně o nějakého opilého chlápka otírat nechtěla.
V kuchyni opět nikdo nebyl,takže jsme si sedli na prázdné židličky a Adam mi nalil pomerančový džus a sobě čistou vodu.
"Ty taky nepiješ?" zeptala jsem se udiveně.
"Příležitostně.Ale když nebudeš pít alkohol ani ty,tak ani já." řekl.Jen jsem kývla a dál pozorovala tančící lidi.
"To se ti chce vážně tohle pořádat každým rokem?Z toho už bych se zbláznila."
Zasmál se."Ale tak docela jo.Ale blbý je to pak všechno uklízet." To by se mi vážně uklízet nechtělo.
"A lidi bydlící poblíž si nestěžují?" zeptala jsem se.
"Zatím ne.Je to jen jednou do roka,takže to není zas tak velký problém." usmál se.Měl moc hezký úsměv.Ale nedokázala bych si představit,že bych se do něj zamilovala.Není můj typ,jak už jsem řekla.
"Jsem zvědavá,kde budu spát.Jenna se opila a docela by mě zajímalo,jak se s ní dostanu k ní domů." zasmála jsem se a snažila se jí najít.Marně.
"Pomůžu ti s ní." mrkl a já se děkovně usmála.
Ještě chvíli jsme si povídali a já už začínala být trochu unavená.Jennu jsem za celou dobu neviděla a doufám,že je vůbec ještě v tomhle domě.Byl to špatný nápad sem chodit.Teď bych spokojeně ležela doma,ve své posteli,s knížkou a četla si.Ale bude už doost pozdě,takže bych teď příjemně spala.Místo toho budu muset najít Jennu a dotáhnout jí domů.Skvělý.
"Asi bych už jí měla najít.Jsem už docela unavená." řekla jsem a hned poté zívla.
"Pomůžu ti jí najít,sejdeme se tady." řekl a hned odešel opačným směrem než já.Šla jsem po schodech nahoru,kde jsem ještě nebyla a uviděla kolem sebe spoustu pokojů.Tenhle dům je vážně obrovský.Vešla jsem do všech pokojů,ale Jenna nikde.Všichni jsou asi dole,když teda nepočítám jeden pár,který se muchloval v jednom z těchto pokojů.Podívala jsem se i do koupelny a pak zaklepala na záchod.Nikdo se neozíval.
Sešla jsem dolů a trochu prošla obývák a pořád nic.Třeba jí už Adam našel.Šla jsem tedy do kuchyně,kde už stál.Sám.
"Kde je?" zeptala jsem se.
"J-já nevím.Prošel jsem tu celé patro a nikde jsem jí neviděl." pokrčil rameny.Fajn.Takže co teď.
"Já jí zabiju!" řekla sem zkrz zuby.
"Klid." chytl mé rameno. "Stejně už to tu asi ukončím,tak můžeš přespat tady.Mám tu pokoj pro hosty." řekl.
"Já nevím." řekla jsem. "Co když se Jenně neco stalo?"
"Neboj.I minulý rok se tu opila a přespala v obýváku." zasmál se a já musela taky.Je to od něj hezké,že mě tu nechá přespat,ale ještě ho ani pořádně neznám.Ale co jiného mi zbývá.
Adam mě odvedl do prázdného pokoje pro hosty.Tenhle pokoj byl středně velký a měl dokonce televizi a všechno moderně zařízené.Na to,že v tomhle domě bydlí sám,to tu má vážně velké,jak pro dvě rodiny.Lehla jsem si a pro chvilce hned usla.
Probudila jsem se na sluneční paprsky,které mi svítily do očí.Vypadalo to,že je venku krásně a určitě dnes odpoledne nebudu sedět doma.Protáhla jsem se a trochu si poposedla.
"Panebože!" vydechla jsem.a zakryla si rukou pusu.Vedle mě ležel polonahý kluk a já byla nahá úplně.Začla jsem zrychleně dýchat a přemýšlet,co se včera stalo."Kdo to je?","Vyspala jsem se s ním?" opakovala jsem si pořád v hlavě a ne a ne si vzpomenout na včerejšek.
Neznámý se otočil na bok směrem ke mě.Sledovala jsem ho.Jeho tvář.Jeho tělo.Byl dokonalý,ale to nemění to,že nejsem nervózní z toho,proč jsem vedle něj spala nahá.Začal pomalu otevírat oči a když mě uviděl pousmál se.Tělo jsem si zakryla peřinou a dívala se něj.
"Dobré ráno." pošeptal a chtěl mě chytit za ruku.Odtáhla jsem ji.
"Děje se něco,princezno?" zeptal se překvapeně.Těžce jsem polkla,neschopná jediného slova.
"Včerejší noc jsem si užil,co ty?" zeptal se a skousl si ret.Do háje.Já jsem se s ním vyspala.Jen to né.Z oka mi vypadla první slza.Z malého úsměvu se mu přeměnil starostlivý pohled.
"Stalo se něco?" zeptal se ustaraně.Brečela jsem a do toho se mi točila hlava.Byla jsem jak v tranzu a začlo mi být špatně od žaludku.Bežela jsem na záchod a najednou jsem omdlela.
"Nee!" vyjekla jsem a široce rozevřela oči.Je to tu zas..
ČTEŠ
Mr.Perfect
RomanceSedmnáctiletá Kate žije ve skromném domě nedaleko lesa. Mamka jí zemřela v pěti letech takže žije jen s tátou. Každou noc se jí zdá o neznámém klukovi. Všechny sny jsou tak pravdivé, až jí to přijde zvláštní. Tolik jí přitahuje a chce aby se vše st...