"4"

368 13 0
                                    

Eveett yine bir okul günü ve yine bir alarm sesi. Kalkıp yatağımı topladım. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Aşağıya indiğimde annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı. Kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıkıp okula yürümeye başladım. Her zamanki gibi müzik dinlerken okula geldiğimi farketmedim.

Sınıfa çıktım. Nedense bu gün üstümde anlayamadığım bir yorgunluk var. Her zamanki gibi derse dikkatimi veremediğim için çizim yapmaya başladım. Ama ona bile halim olmadığı için onu da yarıda bırakıp sıraya yattım.

Kapı çaldı ve bende herkes gibi gözlerimi kapıya çevirdim. Hala ilk derste miyiz acaba. Sınıfa siyah kapüşonlu bir çocuk girdi. Hayır Can değil. Erkeklerin bu havada kapüşonlu dan anladığı ne acaba. Sanırım sınıfa yeni birisi geldi.

Teneffüste Naz'la beraber bahçeye indik. Bu gün Can'ı hiç görmemiştim. Sanırım okula gelmedi.

Bu gün de okul bitti. Okuldan çıkınca Can'ı aradım. Bir işi olduğu için gelmediğini söyledi. Eve geldikten sonra yemeğimi yiyip ödevlerimin başına oturdum. Ödevlerim bittikten sonra biraz kitap okuyup uyudum.

Sabah kalktığımda okula geç kaldığımı fark-
ettim. Aceleyle hazırlanıp hiçbir şey yemeden evden çıktım. Koşarak okula gittim. Okula geldiğimde nefes nefeseydim. Aceleyle sınıfa çıktım. Öğretmenden özür dileyip yerime geçtim. Naz "nerede kaldın kızım?" diye sordu. Nefes nefese ona cevap verdim. "kızım sabah kalkamamışım koşarak geldim" dedim.

Aradan birkaç ders geçti. Yeni gelen çocuğun adının Arel olduğunu öğrendim. Değişik bir adı var. Ama güzel.

Okul bitti, eve gittim. Eve gelince farkettim de bu günlerde okul çabuk geçiyor. Bu gün okulda yine aynı şeyler oldu. Can'la çok konuşamadım çoğunlukla sınıftan çıkmadım. Sınıfta olduğum sürede farkettim de Arel pek sınıftakilerele konuşmuyor. Teneffüste aşağıya inmiyor. Çok gizemli bir kişiliği var.

Şimdi farkettim de tanımadığım birisi hakkında çok fazla şey düşündüm. Ama şöyle bir şey var ki çocuk nasıl oluyorsa sürekli aklıma geliyor.

Bu konulardan sıyrılıp ılık bir duş aldım. Ve kendimi yatağın sıcacık kollarına bıraktım. Ve gerisi derin bir uyku.

******

296 kelime

Asel | Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin