"1"

1.1K 25 3
                                    

Başladığınız tarihi ve saati buraya bırakırsanız sevinirim :)

Selam bu benim yazdığım ilk kitap, o yüzden yanlışlarım olabilir.
Umarım kitabımı beğenirsiniz.
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın:)

Evet yine bir alarm sesiyle uyandım. Şaşırdık mı tabii ki hayır. Neden, çünkü Aslı asla alarm olmadan uyanamaz. Evet ben Aslı. Aslı AYDAN.

Neyse yatağımdan kalkıp lavaboya gittim yüzümü yıkayıp rutin işlerimi hallettim. Sonra odama gidip dolabın karşısına geçtim okul formalarımı alıp yatağın üstüne attım. Okul forması lacivert bir etek ve beyaz tişört. Formamı giydikten sonra saçımı tarayıp salınık bıraktım bileğime siyah tokamı geçirdim. Hafif bir makyaj yaptım.

O sırada annem aşağıdan seslendi"Aslı in artık kahvaltı hazır. İlk günden okula geç kalma."

"Tamam anne geliyorum." deyip odamdan çıktım abim daha uyanmamıştır diye düşünüp odasına girdim. Ama abim yoktu şaşırdım bu saatte nasıl uyanmış.

Aşağı indikten sonra etrafa bakındım ama abim yoktu. Anneme "abim nerede" diye sordum. Annem de bir işi olduğunu söyledi.

Annemle beraber kahvaltı yaptıktan sonra annemin yanağına öpücük kondurup evden çıktım. Okul evimize çok uzak değildi o yüzden yürüyerek gittim.

Okula geldiğimde çoğu kişi bahçedeydi. Ben sınıfımı öğrenmek için müdürün odasına gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim. Müdürden sınıfımı öğrendim. 10/B sınıfı aramaya başladım ama bulamayacağımı anlayınca bir kıza sordum. Tatlı bir kıza benziyordu.

"Merhaba" dedim. O da "Merhaba" dedi. Gülümseyerek "Ben okulda yeniyim de 10/B sınıfını arıyorum" dedim. Kız çok sıcakkanlı bir tavırla "Aa öyle mi bende 10/B sınıfındayım gel beraber gidelim" dedi.

Buna çok sevinmiştim en azından konuşabileceğim birisini bulmuştum. Sınıfa çıktık ve hemen "Gel benim yanım boş buraya otur" dedi. Ben de hemen çantamı boş yere koydum. O arada kız hemen "Ben Naz senin adın ne?" diye sordu kız gerçekten iyi birine benziyordu. Kıza gülümseyip "Ben de Aslı, memnun oldum" dedim.

O sırada sınıfa bir hoca girdi ve yoklamayı aldı. Ondan sonra da ilk gün olduğu için ders boş geçmişti.

Bu gün öylece geçti çoğu öğretmen ders işlemedi. Arada Naz ile bahçeye çıktık. Gerçekten iyi bir kızdı.

Okul bittikten sonra eve yürüdüm. Eve geldikten sonra biraz annemle sohbet edip odama çıktım. Üzerimi değiştirip yatağa yattım. Ve uyuyup kalmışım

******

316 kelime

Asel | Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin