Baloya daha bir hafta var ama Naz çok ısrar ettiği için elbise bakmaya gidiyoruz.
"kanka sence nasıl bir elbise almalıyım?" diye sordu Naz.
"kanka ben daha kendime ne alacağımı bilmiyorum sana nasıl fikir verebilirim"
"off napıcaz biz ya"
"tamam ya dert etme buluruz güzel bir elbise"
"inşallah"
Konuşurken alışveriş merkezindeki yemek katına geldik. Önce yemek yiyip ondan sonra gezmeyi planlıyoruz. Yemeklerimizi yerken bir yandan da sohbet ediyorduk.
"ee sen hiç mi bir şey düşünmedin. Aklında bir şey yok mu?"
"aslında renk olarak mavi istiyorum ama model olarak hiç düşünmedim"
"neden mavi"
"o gün müdür balo olacağını söylediğinde Arel bence mavi giymelisin demişti. O yüzden mavi giymek istiyorum"
"yaa siz çok tatlı bir çift oldunuz. İyi ki Arel daha fazla beklememiş"
Yemeklerimizi yiyip biraz daha konuştuktan sonra elbise bakmaya başladık. Naz sayesinde mağazaların hepsini tek tek dolaşıyor ama bir şey bulamadığımız için çıkıyorduk. Naz en sonunda bir elbise beğendi ve onu denemek için kabinlerden birine girdi. Ben de o sırada bir umut belki elbise bulabilirim diye etrafta dolanıyordum.
"Aslı!" Naz'ın bağırmasıyla o tarafa döndüm.
"nasıl olmuş?"
"güzel. Pembe yakışmış sana"
"çok çocuksu değil demi?"
"hayır, çok güzel olmuşsun"
"sen hala bir şey bulamadın mı?"
"bakıyorum, bulamadım daha"
"tamam o zaman ben üzerimi değiştireyim. Bakmaya devam edelim"
"tamam" deyip tekrar elbise bakmaya geri döndüm. Elbiselerin arasında gezinip sıkıntıyla kendime göre bir şeyler aradığım sırada gözüme karşı duvardaki mavi elbise takıldı. O tarafa doğru gidip elbiseye dikkatle baktığım sırada Naz yanıma geldi.
"kanka bu çok güzel, bence bunu denemelisin" Naz konuştuğu sırada elbiseyi inceliyordum.
"Aslı, sana diyorum. Bence bu elbiseyi hemen dene"
Naz'ı başımla onayladım ve elbiseyi elime alıp boş olan kabine doğru ilerledim. Elbiseye gerçekten hayran kalmıştım. Hafif kalın askılı, dizime kadar gelen bir boyu vardı. Elbisenin kendisi bebek mavisi rengindeydi ve askıları da mavi taşlarla süslenmişti. Elbiseyi giyip kabinden çıktığımda Naz hayretle bana bakıyordu.
"nasıl olmuş?"
"bu da soru mu. Muhteşem olmuş"
"off bilemedim, alsam mı"
"bence al, gerçekten çok güzel oldun"
"tamam o zaman ben üzerimi değiştirip geleyim"
Günlük kıyafetlerimi giydikten sonra kabinden çıktım. Naz ile beraber kasaya gidip kıyafetlerimizi aldıktan sonra mağazadan ayrıldık. Ayakkabı ve çantalarımızı da aldıktan sonra alışveriş merkezinden çıktık.
Eve vardığımda annem salonda oturmuş dizi izliyordu.
"ben geldim!" diye seslendim kapıdan girerken.
"hoş geldin. Neler aldın bakalım"
"ben üzerimi değiştirip geleyim beraber bakarız"
Annem onayladıktan sonra odama çıktım ve üzerimi değiştirdim. Ardından da aşağıya annemin yanına indim. Solandan girdiğimde annemin beni beklediğini gördüm.
"çıkar bakalım neler aldın" aldıklarımı poşetten çıkarırken bir yandan da konuşmaya başladım.
"elbiseyi mavi seçtim. Zaten Naz da çok yakıştırdı"
"ayy elbise çok güzelmiş. Eminim sana da çok yakışmıştır kızım"
"siyah topuklu ayakkabı bide siyah çanta aldım"
"ay onlar da çok güzelmiş. Baloda çok güzel olacaksın" tebessüm ettiğim sırada annem konuşmaya devam etti.
"o çocukla mı gideceksin baloya"
"evet Arel ile gideceğim anne"
"aman Arel işte. Çocuğun adı aklımda durmuyor ne yapayım"
"evet ismi biraz değişik. Ama ben seviyorum"
"iyi bakalım. Sen elbiseyi as da kırışmasın"
Annemi onaylayıp aldıklarımı odama çıkardım. Elbiseyi dolaba astıktan sonra kendimi yatağıma attım. Bu gün gerçekten çok yoruldum. Biraz sosyal medyada dolaştıktan sonra yarın okul olduğunu aklıma getirerek erken yatmaya karar verdim, ama bir sorun var. Uykum yok. Ben de çareyi çikolatalı sütte buldum. Aşağıya inip kendime çikolatalı süt alıp tekrar odama çıktım.
Sütü içtikten sonra da uyumam zor olmadı zaten.
******
510 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel | Texting (Tamamlandı)
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Aslı: Papatyaları sen mi koydun çantama?