İnşallah bu gün ölmem.
Naz sabahın köründe kapıma dikildi ve balo için hazırlık yapmaya başladı. Hayır yani gerçekten bu kadar hazırlığa ne gerek var ki bir okul balosu için. Okul balosu sonuçta bu.
"Naz acaba fazla mı abarttın? Çok önemli bir yere gitmiyoruz sonuçta. Okul balosuna gidiyoruz"
"ne abartması Aslı? Tabii ki de abartmıyorum"
"neden sabahın köründe bize geldin o zaman?"
"gelmese miydim? İstemiyor musun beni? Tamam gidiyim ben"
"Naz Allah aşkına saçmalama. Tamam bir şey demedim. Devam et sen. Ben aşağıya su içmeye gidiyorum"
Aşağıya inerken neden bu kadar deli bir arkadaşım olduğunu düşündüm. Ama tabi ki cevap bulamadım.
Mutfağa girdiğimde masanın üzerinde bir pasta duruyordu. İçeriye doğru seslendim.
"anne, bu pasta ne için?"
Cevap gelmedi.
"anne!"
"iyi ki doğdun Aslı. İyi ki doğdun, iyi ki doğdun. İyi ki doğdun Aslı"
Ben şok olmuş bir şekilde düşünmeye başladım. Bu gün benim doğum günüm mü? Tabi ya. 5 Nisan benim doğum günüm. Ben de diyorum bu gün ne vardı.
"ben doğum günüm olduğunu unutmuşum"
"güzel kızım, doğum günün kutlu olsun"
"doğum günün kutlu olsun kuzum"
"doğum günün kutlu olsun cadı"
Sırayla babam, annem ve abime sarılıp teşekkür ettikten sonra sıra bizimkilere geldi. Bir dakika Arel ve Çağatay ne zaman geldiler.
"Aslı Allah aşkına sen nasıl doğum gününü unutursun" diye yakındı Naz.
"ne bileyim aklımdan çıkmış"
Nazdan ayrılıp bizim çocuklara döndüm.
"siz ne zaman geldiniz?"
"birtanecik sevgilim yukarıda seni oyalarken" o sırada Naz'a döndüm.
"valla benim bir suçum yok hepsini Arel ayarladı" Arel'e döndüğümde şirin bir şekilde sırıtıyordu.
"neyse bu günlük sizi affettim"
Çağatay ile sarıldıktan sonra karşıma Arel geldi. Bir süre hiçbir şey konuşmadık. Sessizliği bölen Arel'in konuşması oldu.
"doğum günün kulu olsun Deniz Gözlü'm. Bu seninle beraber kutladığımız ilk doğum günün. İnşallah son olmaz"
"bundan sonraki hayatımın tümünde sen olacaksın merak etme" gülüştüğümüz sırada Naz seslendi.
"gençler hadi pastayı kesiyoruz. Sonra edersiniz sohbetinizi"
Mutfağa girdiğimizde pastayı dilimlemiş tabaklar koyuyorlardı. Biz de sandalyeye oturup pastayı yemeye başladık.
Pastaları yedikten sonra Arel ve Çağatay hazırlanmak için evlerine gittiler. Biz de hazırlanmaya başladık.
Ben saçlarımı yaparken Naz da makyajını yapıyordu. Benim makyajımı da o yapacağı için ben saçımı yapmaya başlamıştım. Saçlarıma maşa yapıp salınık bıraktım.
Naz benim makyajımı yapmaya başladığında hafif bir makyaj yapmasını istemiştim. Benim makyajımı yaptıktan sonra da kendi saçını yapacaktı zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel | Texting (Tamamlandı)
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Aslı: Papatyaları sen mi koydun çantama?