Aslı: Selam da
Aslı: Sen kimsin?
05**: Ben, seni seven biriyim
Aslı: Yani?
05**: Yanisi yok. Bu kadar.
Aslı: Peki neden seninle konuşayım?
05**: Nedeni yok. İstersen benimle konuşmak zorunda değilsin seni buna zorlaycak değilim.
05**: Ama, seni sevdiğimi bil yeter Deniz Gözlü'm
Aslı: Tamam. Seninle konuşacağım ama sadece seni kırmamak için. Ama bir şey istiyorum.
05**: Elimden gelen bir şeyse yaparım.
Aslı: Benimle konuşurken deniz gözlü demene bir şey demem ama. Sahiplenme ekini kullanmazsan sevinirim.
05**: Tamam, kullanmam. Deniz Gözlü
Aslı: Peki. Seni ne diye kaydedeyim?
05**: "A" diye kaydedebilirsin.
Aslı: Neden "A"
05**: Bilmem. Aklıma o geldi.
Aslı: Peki
05** Kişisini "A" Olarak Kaydettiniz
Aslı: Neyse. Artık benim yatmam gerekiyor.
A: İyi geceler, Deniz Gözlü
Aslı: İyi geceler.
A ile konuştuktan sonra telefonumu şarja takıp ışığı kapattım. Ve uyumaya çalıştım. Çalıştım diyorum çünkü ne kadar uğraşsam da uyuyamadım.
En sonunda uyuyamayacağımı anlayıp mutfağa indim. Kendime buz dolabından bir tane çikolatalı süt alıp odama çıktım. Uyuyamadığım zamanlarda çikolatalı süt içip uyuyabiliyordum. Sütümü bitirdikten sonra kutusunu odamdaki çöp kutusuna attım ve tekrar yatağıma yattım. Bu sefer uykuya dalabildim.
Bu sabah her zamankinden değişik bir şekilde alarmla değil de bildirim sesiyle uyandım. Zaten uykum hafif olduğu için en ufak bir seste uyana biliyordum. Gözlerimi ovuşturup saate baktım. Alarmıma daha 10 dakika vardı. Kim sabah sabah mesaj atar ki deyip bildirime tıkladım.
A: Günaydın Deniz Gözlü
Aslı: Ya Allah aşkına işsiz misin sabahın köründe kalkıp mesaj atmaya üşenmiyor musun?
A: Hayır. Çünkü konu sensin
Aslı: Tamam. Günaydın o zaman
A: Neyse hadi sen hazırlan ve bir an önce okula gel de yüzünü göreyim.
Aslı: Bizim okulda mısın?!
A: Evet
Aslı: Neden daha önce söylemedin?
A: Sormadın.
Aslı: Tamam. Ben en iyisi hazırlanayım
A: Kahvaltı yapmayı unutma
Aslı: Aç aç okula gelmeye niyetim yok merak etme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel | Texting (Tamamlandı)
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Aslı: Papatyaları sen mi koydun çantama?