"3"

505 12 0
                                    

Can'ı gördüğüm an şok oldum. Bir kaç saniye donakaldım. Ardından üstüne atlarcasına koşup Can'a sarıldım. Neredeyse yere düşüyorduk, o ayrı konu. Can'la birbirimizden ayrıldıktan sonra ikimizin de suratında kocaman bir gülümseme vardı.

Ta ki ders zili çalana kadar. Zil çalınca ikimizin de yüzündeki gülümseme yok olmuştu bir daha ki teneffüs oturup konuşmak için sözleştik.

Ve Naz ile yukarıya çıktık. Tabi çıkarken Naz beni soru yağmuruna tuttu. "kimdi o?,sevgilin mi?,anlaşılan çok yakınsınız." gibi bir sürü soru. Ben de onu "sınıfa gidince anlatırım" deyip susturmak zorunda kaldım yoksa beyin ölümüm gerçekleşebilirdi.

Sınıfa gidince Naz, hemen anlat deyip üzerime atladı. Ben de sıraya oturunca anlatmaya başladım.

"Can, benim ilk okuldan arkadaşım. Daha doğrusu biz liseye kadar hep aynı okulda hatta aynı sınıftaydık. Ama lisede Can'la ayrı okullara gittik. O yüzden pek sık görüşemiyorduk. Hatta bir aydır neredeyse hiç konuşmadık. Ben bu okula nakil oldum. Onun da bu okula nakil olduğundan haberim yoktu. Hala aynı okulda sanıyordum. Burada görünce şok oldum. Ama aramızda sandığın gibi bir şey yok."

"Ah Aslı beni yeme sen bu çocuğu sadece arkadaşın olarak görmüyorsun."

"Saçmalama Can benim sadece arkadaşım hatta şu dünyada en iyi anlaştığım tek kişi."

Aslında Naz haklı ben Can'ı sadece arkadaşım olarak görmüyorum. Neredeyse ilk okul üç den beri seviyorum onu. Ama ona hiç söyleyemedim çünkü söylersem benden uzaklaşacağını düşündüm.

"İyi peki öyle olsun. İnandım"

Biz konuşurken hoca geldi. Ben dersi dinleyemedim, bir an önce tenefüs zili çalsa da Can'ın yanına gitsem diye düşünüyordum. Bu sırada da defterime çizim yapıyordum.

Ben dalmış çizim yaparken zil çaldı. Naz'a söyleyip kantine indim. Can'la kantinde oturacaktık. Kantine girdiğimde Can'ı gördüm, hemen yanına gidip oturdum, konuştuk. Konuşmaya öyle bir dalmışız ki, zilin çaldığını nöbetçi öğretmen gelip söylemese haberimiz olmayacaktı.

Bu son dersti, Can'la okul çıkışı bizim eve gidecektik. Annem de Can'ı çok seviyor. Hatta benden çok seviyor diyebilirim.

Ben yine dalmış düşünürken zil çaldı. Ben hemen çantamı topladım. Naz'la beraber aşağıya indik. Can'a bakıyordum ki çıkış kapısında beklediğini gördüm. Çıkışta Naz'la ayrıldık. Biz Can'la eve doğru yürürken baya konuştuk. Eve varınca yanımda anahtar olmasına rağmen annemi sinir etmek için zile bastım. Annem"kızım senin anahtarın yok mu neden zile basıyorsun" diye söylene söylene kapıyı açtı. İlk bana baktı sonra yanımda Can'ı görünce o da şok oldu.

2 saat sonra

Annem hala Can'a sarma yedirmeye çalışıyordu. Ama Can tıka basa dolmuş olacak ki artık yiyemiyordu. Hatta arada bana, beni kurtar der gibi bakıyordu. Ben de çok iyi bir arkadaş olduğum için bunu anladım ve hemen Can'ı kurtardım. "anne bizim Can'la yapmamız gereken ödevlerimiz var, biz artık yukarıya çıkalım" deyip. Can'ı annemin elinden kurtardım. Can'la beraber yukarıya çıktığımızda.

Can "Aslı Allah senden razı olsun Şeyma teyze biraz daha ağzıma sarma tıkmaya devam etseydi midem patlıyacak diye korkmuştum" dedi. O böyle söyleyince ikimizde gülmeye başladık.

Biz yukarıya çıkınca annem Semra teyzeyi (Can'ın annesi) aramış olacak ki. Su içmek için aşağıya indiğimde Semra teyzeyi gördüm. Semra teyze bana öyle bir sarıldı ki bir an kemiklerim kırılıyor sandım.

"Ayy Aslı, sen ne kadar büyümüşsün böyle. Ne kadar güzel bir genç kız olmuşsun."

"Teşekkür ederim Semra teyzecim, sen de hala çok şıksın"

"Teşekkür ederim canım."

"Neyse Semra teyzecim ben yukarıya çıkayım Can bekliyor. Ödev yapıyorduk da."

"Tamam kızım sen git nasıl olsa bundan sonra bol bol görüşeceğiz."

Yukarı çıktım. "Can annen gelmiş" dedim. Can da "hiç şaşırmadım Şeyma teyze beni görünce hemen aramıştır" dedi. "aynen" dedim ve yerime oturdum. Biz yine konuşmaya daldık akşam olduğunu farketmemişiz. Can'la beraber aşağıya indik. Semra teyze hazırlanmış oturuyordu. Can'ı görünce "Hah oğlum indin mi? Ben de seni çağırmaya gelecektim" dedi.

"Aa Semra teyzecim gidiyor musunuz biraz daha otursaydınız"

"Yok kızım gidelim hem yarın okul var saat geç oldu sen de yatarsın"

"Peki, haklısınız ama yine gelin" dedim onları geçirdikten sonra odama çıkıp pijamalarımı giydim. Aşağıya inip "Anne ben yatıyorum, iyi geceler" dedikten sonra odama çıkıp yattım. Zaten çok yorulduğum için hemen uyuya kalmışım.

******

637 kelime

Asel | Texting (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin