Arel'den
Bu izlediğimiz kaçıncı film hatırlamıyorum. Kaç film izledik kaç paket cips bitirdik hiç bir fikrim yok.
Ara sıra Aslı'ya bakıyorum. Şu anda onun yanında olabilmek benim için çok güzel. Çok özel. Ama o bunun farkında değil. Anonim'inin ben olduğumu bilmiyor. Ama ona yakın zamanda söylemem gerekiyor daha fazla içimde tutamayacağım.
Ben düşüncelere dalmışken omzumda bir ağırlık hissettim. Kafamı çevirip baktığımda uyumuş bir Aslı gördüm. Çağatay ve Naz'a baktığımda onların da birbirlerine sarılı bir şekilde uyuduklarını gördüm.
Ben Aslı'nın rahat yatabilmesi için koltuktan kalkacakken aslı kolumu tutup "gitme çok korkuyorum" dedi. Gözleri hala kapalıydı ve muhtemelen ne dediğini bilmiyordu. Ama yinede yanına oturdum ve "yanındayım, bir yere gitmiyorum" dedim.
Aslı bana daha çok sarılırken kalbim daha da hızlanmaya başladı. Aslı'nın rahat etmesi için sırtımı koltuğun koluna yasladım ve Aslıyı da o şekilde çevirdim. Aslı bana daha çok sarılıp uyumaya devam edince ben de onu izlemeye başladım.
Siyah saçları onların zıttına beyaz teni tombik yanaklarıyla gerçekten çok güzel ve tatlı bir kız. Masmavi insanları kıskandıran gözleri var. Hele o papatya kokusu. Sürekli ona sarılıp kokusunu içime çekesim var. Ama yapamıyorum işte, bir korkak gibi onu sevdiğimi söyleyemiyorum.
Düşüncelerimden ayrılıp kendimi huzurlu bir uykuya teslim ettim. Ve bu papatya kokusunda uykuya dalmam da uzun sürmedi.
Sabah uyandığımda boynumda bir çift kol hissettim. Gözlerimi araladığımda Aslı kollarını boynuma dolanmış uyuyordu. Onu böyle saatlerce izleyebilirdim ama uyandığında böyle bir şeyle karşılaşırsa şaşırıp utanabilir. O yüzden onu yanından kalkıp tekli koltuğa oturdum.
O sırada aklıma bir şey geldi ve Aslı'ya karşı olan hislerimi kağıda yazmaya karar verdim. Bir kağıt alıp yazmaya başladım.
En sonunda kağıdı katlayıp cebine koydum. Evden çıkmadan önce odasına bırakırdım.
Aslı kıpırdanmaya başladı. Ben de bir şey fark etmemesi için uyuyor numarası yaptım. Aradan 1-2 dakika geçtikten sonra Aslı muhtemelen ayağa kalktı ve bana doğru geldi. Üstümde hissettiğim sıcak örtüyle Aslı'nın benim üstümü örttüğünü anladım. Benim üstümü örttükten sonra yanımdan uzaklaştı. Biraz sonra mutfaktan sesler gelmeye başladı. Muhtemelen kahvaltı hazırlıyordu.
Biraz geçtikten sonra ben de kalktım ve mutfağa doğru ilerledim. Mutfak kapısına yaslanıp Aslıya bakmaya başladım. İşine o kadar konsantre olmuştu ki geldiğimi fark etmedi. Daha fazla durmayıp "günaydın" dedim.
Beni fark edince arkasını döndü ve "günaydın. Biraz daha uyusaydın" dedi. "koltukta uyuyunca belim ağrımış da o yüzden uyandım" diye yalan söylemek zorunda kaldım.
"ah evet öyle olmuş. Bende akşam uyuyup kalmışım" dedi.
"kahvaltı hazırlamanda yardım etmemi ister misin?" diye sordum.
"olur. İsterim tabi"
"bizimkiler de birbirine sarılmış hala uyuyorlar" dedim.
"evet. Çok tatlılar ama. Birbirlerine yakışıyorlar"
"evet, yakışıyorlar"
Kısa bir sürede kahvaltıyı hazırladıktan sonra bizim uykucuları uyandırdık. Kahvaltıdan sonra da dün dağıttığımız yerleri topladık. Muhtemelen birazdan gidecektik. O yüzden bir an önce kağıdı Aslı'nın odasına bırakmam gerekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asel | Texting (Tamamlandı)
Teen Fiction(TAMAMLANDI) Aslı: Papatyaları sen mi koydun çantama?