2 | Texting

35.4K 457 56
                                    


Diğer bölüm kurguyu tam rayına oturtmak istediğim için bu bölüm geçiş bölümü gibi bir şey oldu. Anlamazsanız normal.

Sonraki lüm texting olmayacak ve kurguyu daha net anlayacaksınız.

Medya: Christopher Ackles

Hayley: Fotoğraftaki, yani dün gece ki adam Joe değildi (07:02)

Hayley: Bu saatte yazıyorum çünkü bu saatte uyuyor oluyorsun ve lafımı kesemezsin (07:02)

Hayley: Chris biz sevgili değiliz flört bile etmiyoruz (07:05)

Hayley: Buna dayanarak soruyorum, ne sikime gidip gece yarısı Joe'nun kapısına dayanıp hesap sorarsın? (07:05)

Hayley: Üstelik ben iş arkadaşlarımla yatmam bile! (07:05)

Chris: Birisinin sevdiğim kadına dokunma fikri beni deli ediyor olamaz mı? (07:06)

Hayley: Siktir sen neden bu saatte uyanıksın? (07:06)

Hayley: Hem sadece bedenimi arzuluyorsun diye bu beni sevdiğin anlamına gelmez (07:07)

Chris: Ah evet o muhteşem bedeninin alımda kıvranışını izlemek için yapamayacağım şey yok biliyorsun güzelim (07:08)

Chris: Ama bu senin sadece bedenini istediğim anlamına gelmiyor (07:08)

Chris: Her neyse. Benim şu sahte nişanlılık teklifimi düşündün mü güzelim? (07:09)

Hayley: Demek önemsediğin tek şey bedenim değil (07:12)

Hayley: Pekala bir fikrim var. Biraz eğlenmek istiyorum. Bir iddiaya girelim mi? (07:13)

Chris: Ne gibi bir iddia bu? (07:15)

Hayley: Onu istersen bana bir kahvaltı ısmarlarken konuşalım (07:16)

Hayley: Şimdilik bilmen gereken tek şey ikimizinde karlı çıkacağı ve senin şu sahte nişanlı mevzusunda bir çözüme ulaşacağın. (07:17)

Chris: Burnuma ötü kokular geliyor güzelim (07:17)

Chris: Sen bana acı çektirmeden asla karşılıksız ir iyilik yapmazsın. Ne var aklında? (07:18)

Hayley: Kahvaltı da detayları konuşalım demiştim. (07:19)

Chris: Pekala 15 dakikaya aşağıda seni bekliyorum. (07:19)

Hayley:

Hayley: Üzerimi giyip geliyorum 15 dakikadan daha kısa sürede aşağıda olurum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayley: Üzerimi giyip geliyorum 15 dakikadan daha kısa sürede aşağıda olurum. (07:22)

Chris: Siktir sen şunu yarım saat yap. Sanırım benim bir duşa girmem gerekecek. (07:22)

Hayley'i masum kız olarak hayal edenler, etmeyin. Kurgu bi' rayına otursunda neler neler olacak :)))

Neyse yorum gelirse vote falan diğer bölüm hazır zaten salarım.

Library | Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin