Bu işi zamanımdan çalıp ücretsiz yapıyorum. Lütfen en azından yorum ya da vote verin.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum. Keyifli okumalar.
Bölüm Şarkısı: The Weeknd - Earned It
Chris'in Anlatımından;
Arabadan inip kapıyı kapadım ve şapkamı düzelttim. Şirketimiz ünlü bir şirketti ve haliyle şöhreti benimde üzerime sıçramıştı. Güneş gözlüklerim ile tanınmayacağımı düşünüyordum. Bebeğimi becermek için giderken gazeteciler ile uğraşmak istemiyordum.
Düşüncem her saniyemi Hayley ile yatakta değerlendirmekti.
Kapının önüne geldiğimde zile basıp açmasını bekledim. Elimle kapıda ritim tutarak şu öldürücü anın bitmesini bekliyordum. Lanet olsun ki bu an bitmiyordu ve kapını açan yoktu. "Sikeyim!"Tıslayıp yeniden arabama doğru adımladım ve kapıyı açıp içerisinden anahtarları aldım.
Yeniden kapıya vardığımda anahtarlarla kapıyı açtım. İçeri girdiğimde kapıyı kapayıp içeride bakışlarımı gezdirdim.
Hayley neredeydi ki?
"Hayley?" İsmini seslenerek üzerimdeki kot ceketi çıkarıp yere attım. Etrafta sessizlik hakimdi ve bu durum sinirlerimi bozuyordu. Benimle oyun mu oynuyordu?
"Neredesin?" Bağırarak konuştum ve mutfak kapısından içeri baktım. Burada olmadığını görünce salona doğru adımladım.
Sıkıntıyla iç çekip salonda bakışlarımı gezdirdim. Attığı fotoğraflardan dolayı zaten penisim canımı yakmaya başlamıştı, şimdide ortalıkta olmayışı canımı sıkıyordu. Çabuk sinirlenen birisi değildim ama konu o olunca kendimi kaybediyordum.
"Siktir, neredesin?!" Bağırarak saçlarım arasından ellerimi geçirip merdivenleri çıkmaya başladım. Sakin olmalıydım, muhtemelen yatak odasındaydı.
Odasının önüne geldiğimde hızlıca kapı kulpunu kavrayıp açtım, gördüğüm manzarı ile gözlerimi büyütüp "Sikeyim!" diye tısladım.
"Efendim, Chris?" Sakince konuştuğunda ben penisime hakim olacak durumda değildim onun aksine. Üzerini süzererek dudağımı sertçe ısırdım.
"Mükemmel ve fazla ateşli olduğunun farkında mısın?" Siyah, jartiyerli iç çamaşırlarına bakarak titrekçe bir nefes alıp konuştum.
Gülümseyerek üzerini süzüp bir kaç adım gerilediğinde kalbim duracakmış gibi oldu. Camlardan yansıyan gün ışıkları onun beyaz cildine yansıyordu ve o bir mücevher gibi parlıyordu.
"Sanırım, evet." Kıkırdayarak mırıldandığında ona hayran kalmamak imkansızdı.
"Tanrım,Hayley" Saçlarım arasından ellerimi geçirip iç çekerek mırıldandım ve kendimi tüylü koltuğa attım. "Kızım, şu an hiç iyi değilim." Ona bakmaya devam etdikce penisim daha çok canımı yakıyordu ama ben onu becermek gücünü şu an kendimde bulamıyordum.
Tanrım, gözlerimi üzerinden çekebilirsem bunu yapacaktım ama yapamıyordum! Onu izleyerek bile boşalabilirdim.
"Çok mu aradın beni?" Bana doğru adımlamaya başladığında kafamı olumlu anlamda salladım. Büyük göğüsleri siyah şeritler arasında sıkışmıştı ve bu beni daha çok deli ediyordu.
"Bak buldun beni, bence işe koyulabilirsin." Ellerini koltuğun yanlarına yerleştirip üzerime doğru eğilerek konuştuğunda bakışlarımı yüzünde tutmakta zorluk çekiyordum. Dalgalı saçları omuzlarına dökülüyordu ve büyük göğüsleri tam olarak görüş açımdaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Library | Texting (+18)
Short Story"Tanrılar, insanların gerçekleşmiş arzularıdır. Sende benim arzumsun, Hayley." #07.10.2019