Hayley: Günaydın (09:11)
Hayley: Bugün sabah kapımda bu Victoria Secret paketlerini buldum (09:11)
Chris: Dün gece ailemle çok iyi başettin ve beni o huysuz ihtiyarla kavga etmekten son anda kurtardığın için teşkkür etmek istedim. (09:15)
Chris: Ha tabi gecenin ilerleyen saatlerinde beni zorlamak için yaptığın ama benim ödül olarak gördüğüm şeyi de unutmamak gerek ;) (09:16)
Hayley: Birkaç hafta önceki ben olsaydım şu an kapına dayanmış seni pataklıyor olurdum (09:16)
Hayley: Ama kazanmaya giden her yol mübahtır. Napalım katlanıcaz artık. (09:16)
Chris: Sende bana teşekkür etmek ister misin? (09:17)
Chris: Aldıklarımı deneyerek. (09:17)
Hayley: Ah çoktan deneyip birkaç fotoğraf çektim bile :P (09:20)
Hayley: Hazır ol yaşlı adam geliyorlar (09:20)
Chris: Ah parıltılar içinde inanılmazsın (09:25)
Chris: Nasıl oluyorda bunca parlak şeyin içindeyken bile daha parlaksın? (09:26)
Hayley: Çünkü ben mükemmelim (09:26)
Chris: Evet öylesin (09:26)
Hayley: En sevdiğimi sona sakladım. Favorim bu oldu. (09:30)
Chris: Tanrımm beni öldürmek mi istiyorsun? (09:30)
Hayley: Ah o kadar zorlandıysan hemen karşı dairendeyim Chris. Tam şu an gelip bu parıltıların altındakilere sahib olabilir, (09:32)
Hayley: Bu parıltalar eşliğinde beni altında kıvrandırabilirsin. (09:32)
Chris: Siktir beni sözlerinle bile erekte edebiliyorsun. (09:32)
Chris: Bu mesajların tamamını zamanı gelince göstereceğim sana (09:32)
Chris: Sadece bekle. (09:32)
Bol resimli hoş minik bir bölüm oldu bence. Önümüzdeki günler müsait olamama ihtimalime karşın 1-2 bölüm daha atacağım. Sonra genel okunma sayısının ve vote sayısının ( tabi yorumlarında) artmasını bekleyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Library | Texting (+18)
Short Story"Tanrılar, insanların gerçekleşmiş arzularıdır. Sende benim arzumsun, Hayley." #07.10.2019