Milk

17.8K 245 54
                                    

Bölüm Şarkısı: Britney Spears - If U Seek Amy

4 AY SONRA (KASIM)

"Christopher Ackles!" diye olabildiğince sesli ve sinir dolu bağırdım.

Chris birkaç saniye sonra endişeli yüz ifadesiyle mutfak kapısının karşısında durup elinde boş süt kutusu olan beni buldu. Elimdeki süt kutusunu fark edince seslice utkunup birkaç adım geri geri gitmeye başladığında kızgın yüz ifademle üstüne yürüdüm.

"Sana kaç defa süt bitince boş kutuyu dolaba değil çöp kutusuna koy dedim!"

"İçinde hala vardı!" dediğinde kaçacak yeri kalmamış sırtı duvara çarpmıştı. Sinirle kutuyu başaşağı çevirip salladım. Sadece 1 damla süt yere dökülmüştü. Üstüne yürüyüp dibinde durarak sinirli soludum.

"Bu mu dolu?"

Benden lanet olasıca 20 santim daha uzun olduğu için muhtemelen korkutucu olamıyordum. O da bunu fark etmiş olacak ki gülerek yerlerimizi değiştirip beni duvarla arasına sıkıştırmıştı. Üzerimde dün geceden kalma sadece Chris'in lacivert gömleği vardı onun ise üstü tamamen çıplaktı. Gözlerini dudaklarımdan ayırmadan tek hamlede beni kucaklayıp bacaklarımı beline sardı. Kaçacak hiçbir yerim yoktu artık.

Sanki mümkünmüş gibi beni duvarla daha çok arasınd sıkıştırıp sertliğini pantalonun üstünden kadınlığıma bastırdı. İnlememek için dudağımı ısırdığımda sağ baş parmağıyla nazikçe dudağımı dişlerimin arasından kurtardı ve ıslak bir öpücük bıraktı. Öpücükleri boynuma doğru yol çizerken öpücükleri arasında mırıldandı.

"İstersen hatamı telafi edebilirim bebeğim."

Öpücükleri sayesinde kadınlığım sızlarken kadınlığıma baskı yapan erkekliği hiç yardımcı olmuyordu. Sürekli sevişiyorduk ama o asla doymak bilmiyordu.

Tanrı onu 5 dakika daha geç yaratsaydı muhtemelen libido olarak doğacaktı.

Olumsuz anlamda başımı sallayarak onu durdurdum. Omuzarından destek alarak bacaklarımı belinden çözüp yere indim ve dudaklarına masum bir öpücük bıraktım.

"Bebeğim olmaz biliyorsun. Akşam abimin doğum günü partisi var onlara yardıma gitmeliyim." diyerek beni arasına sıkıştırdığı duvar hapsinden hızlıca kurtulup koltuğa oturdum.

Bacaklarımı koltuğa uzattığımda fırsat kaybetmeden bu sefer üstüme uzandı. Üzerimdeki gömleği tek seferde yırttığında yere düşen düğmelere şok içinde bakıyordum. Azgın herif!

Sütyenimin açıkta bıraktığı yerleri büyük bir vahişilikle emmeye ve ısırmaya başladığında acı içinde inledim. Bugün her zamankinden daha fazla enerjisi yerindeydi. Tek hamlede  beni yüzüstü çevirip erkekleğini pantolonun üstünden kalçalarıma sertçe yasladı. Sırtıma ıslak öpücükler bırakıp kalçama doğru yol çizerken nefes nefeseydim. Aniden sırt üstü döndüğümde kalçama konduracağı öpücük kadınlığıma gellmişti ama umrunda değil gibiydi. Doğrulup çenesinden tutarak nazikçe onu yukarı çektim ve dudaklarına yeniden bir öpücük konudurdum.

"Sevgilim gerçekten gitmem gerekiyor. Abimle zaten fazla görüşmüyoruz biliyorsun. Doğum gününü kaçıramam."

Gözlerini devirip pes etmiş bir şekilde kendini yana attı.

"Ama bu haksızlık. Kızgınken ne kadar seksi olduğunu bildiğin halde sabahın en tehlikeli saatlerinde üzerinde sadece bir gömlekle üstüme yürüyorsun!"

Kahkaha atarak çıplak göğsüne birkaç öpücük kondurarak boynuna ilerledim. Boynunda dilimi devreye katarak oyalandığımda gerçekten kaşınıyordum. Hızla inip kalkan göğsüne baktığımda onu ne kadar zorladığımıfark ettim.

"Eğer bu akşam sende partiye gelirsen anal yapmana izin veririm."

Şok olmuş yüzüne bakarak dudaklarına bir öpücük bırakıp onu koltukta bıraktım ve hazırlanmak için yukarı çıkarken son anda sesini duydum,

"Ah kesinlikle o partide olacağım!"

Library | Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin