Bölüm Şarkısı: Liam Payne, Rita Ora - For You
Kapıyı arkamızdan kapayıp ona doğru dönerek dudaklarımı dudaklarına bastırıp küçük bir öpücük kondurdum. Elleri nazik bir şekilde belimde dururken hafif aralık gözleri ile dudaklarım üzerine küçük öpücükler kondurmaya başladı. Teninden gelen pahalı parfümünün kokusu ve sakallarının tenime batışını seviyordum.
"Beni özledin mi?" Fısıldarken kollarımı ağırca boynuna sardım.
"Oldukça fazla." Dudaklarını dolgun dudaklarım üzerine daha uzun bastırarak beni öpmeye başladı. Dudakları aralanıp alt dudağımı kavrarken ensesini okşayarak ona karşılık vermeye başladım. Belimi yavaşça okşarken bana verdiği derin öpücükle bedenim heyecanlanıyordu.
Dili oldukça nazik bir şekilde dilime sürtünürken mırıltı çıkararak üst dudağını hafifçe kendime doğru çekerek emdim. Nefesini dudaklarıma vererek dilimi yavaşça dudakları ile kavradığında gözlerimi kapayarak başımı arkaya doğru çektim.
"Yatağa oturmanı istiyorum."
Kesikçe bir nefes alıp konuştuğumda soru dolu gözlerle bana baktı. "Sadece söylediğimi yap!" Elimi göğüsü üzerine koyarak hafifçe geriye doğru ittim bedenini. Birkaç saniye yüzüme bakıp söylediğim gibi yatağın ucuna oturdu.
Yutkunarak ona yaklaşıp dudaklarımı dudakları üzerine bastırarak lacivert gömleğinin düğmelerini çözmeye başladım.
Dudakları açlıkla dudaklarıma karşılık veriyordu ve tenine dokunmak bacak aramın sızlamasına sebep oluyordu. Son düğmeyi açarak iki elimi de sıcak gövdesi üzerinde gezdirmeye başlarken dudaklarımı ıslak dudaklarından geriye çektim.
Gömlek odanın bir ucuna giderken ellerim kemerine indiğinde büyük elleri beni durdurmuştu. "Ne yapıyorsun?" Gözlerimi elinden çatık kaşlarına çevirerek hafifçe gülümsedim. "Seni ağzıma alma yolunda ilerliyorum, izin verirsen."
Kaşları yukarı doğru kalkarken adem alması aynı şekilde yukarı çıkararak inmişti. Elleri yavaşça ellerimi bırakırken saçları arasından ellerini geçirip kesikçe bir nefes aldı. Önünde yavaşça diz çökerek kemeri uzun parmaklarımla açtım.
"Aniden utanıp beni ereksiyon olarak bırakmazsın değil mi?"
Hafif alay ederek konuştuğunda çapkın gülümsemesine bakarak göz devirdim. "Onun yerine penisini aniden ısırıp seni acılar içerisinde bırakabilirim."
Pantolonu aşağı çekerken söylediklerimle beraber gülmüştü. "O zaman ben de seni yatağa yatırıp küçük kalça deliğinden kendimi sertçe içeri ittiririm!" Söylediği şeyle bedenim bir anlık titrerken gözlerindeki ifade bunu tamamen yapabileceğini söylüyordu.
"O zamanda iddiayı kaybedersin ve bende aşağıda tatlı tatlı sohbet eden ailene tüm gerçekleri anlatırım." diyip şımarıkça gülümsedim.
Kafamı olumsuzca sallayıp saçlarımı geri atarak heyecanlı nefesimle birlikte siyah baksırı aşağı doğru çektim. Neredeyse karnına yaslı olacak büyük penisi ile karşılaştığımda parmaklarımı hafifçe sıkarak başımı kaldırıp gözlerine baktım.Yanağımı nazikçe okşayarak ardından saçlarımı okşadığında sevecen gülümsemesine bakarak rahatlamaya çalıştım. Bunu yapmak istiyordum ve gerçekten yaparak ona zevk verecektim.
Parmaklarım yavaşça penisini kavradığında saçlarımı okşamaya devam ediyordu. Gözlerine bakarak yaklaşıp dudaklarımı aralayarak pembe penis ucunu ağzıma aldım. Yüz ifadesi değişerek küçük bir küfür savurduğunda gözlerimi kapayarak nazikçe dilimi sürtmeye başladım.
Hızlanan nefesleri bunu sevdiği anlamına geliyordu sanırım. Yüzüme gelen saçlarımı bana yardım ederek tek eli ile topladığında dudaklarımı daha çok aralayıp ileri doğru gitmeye çalışarak daha fazlasını ağzıma aldım. Miğdem kasılırken yavaşça dudaklarımı geri çektim ve kesikçe bir nefes alarak inilti çıkarıp elimle okşadım.
"Sen büyüleyicisin."
Elini çeneme indirip kafasını eğerek dudaklarını dudaklarım üzerine bastırıp ıslak ve sesli bir öpücük bıraktı. Geri çekilirken dudaklarım üzerindeki gülümseme ile yeniden kasıklarına doğru yaklaştım.
Uzunluğu etrafına istekle dilimi sürterken bu işin zevkini almaya çalışıyordum. Dudakları arasından kaçan küçük mırıltılar ve çatık kaşları onun zevk aldığını bana beyan ediyordu. Teni oldukça sıcaktı ve dudaklarım bu sıcaklık üzerinde dolaşmayı sevmişti.
Göz kapaklarımı yavaşça kapayarak onu neredeyse yarısına kadar ağzıma alarak dudaklarımı ileri geri haraket ettirerek emmeye başlamıştım. Nefesleri bir maratondaymış gibi hızlıydı ve durmadan bana iltifatlar ediyordu. Penisini emmeye devam ederken bacak aramdaki sızlama daha çok büyüyordu.
Ağzımdayken daha çok büyüdüğünü hissediyordum, tıpkı bir kalp gibi atıyor sanki. Islak dilimi zevkle üzerine sürterek ses çıkararak emerek gözlerimi ela gözlerinden ayırmadan devam ettim. "Siktir! Çok güzlesin, bebeğim!" Boynumdan tutup beni geriye doğru çekerek dudaklarını sertçe dudaklarım üzerine bastırdı. Islak bir şekilde öpüşmeye başlayarak damağıma baskı uygulayan dilini dilimle buruşturdum. Alt dudağını öpüp elimi bacağı üzerine koyarak nefes almak için başımı hafifçe geri çektim.
Bakışlarındakı hayran kalmış zevk dolu ifadeyi görebiliyordum ve bu beni tam olarak bir kadın gibi hissettiriyordu.
Bana göstererek onu ileri geri okşamamı sağladığında dudaklarımı üzerinde haraket ettirmeye devam ediyordum. Dudaklarımızı ayırarak yeniden önüünde diz çöküp erkekliğini ağzıma aldım. Aradan geçen dakikalar ile birlikte saç diplerimdeki eli sıkılaşarak kalçasını kaldırıp kendini ağzıma doğru ittirdi.
Dudaklarım arasından kaçan inleme ile birlikte elbisemin uçlarını sıkarak dudaklarım aralık bir şekilde durup bunu birkaç kez tekrarlamasına izin verdim. Boğazıma kadar ulaşıyordu ve ağzımı tamamen penisi ile dolduruyordu.
"Sadece okşa, geliyorum!"
Boğukça inleyerek konuştuğunda emirine uyup ıslak penisini hızlıca ileri geri okşamaya başladım. Ellerini yatağa yaslayıp kafasını geriye atarak hırlar bir şekilde inlediğinde elimin üzerine ve kasıklarına doğru sıcak sıvı akmıştı.
Alt dudağımı ısırıp yutkunarak gözlerine baktığında baygın bakışlarını üzerime çevirdi. Ona oldukça yaramaz bir şekilde gülümseyerek dilimi parmaklarım üzerindeki beyaz sıvıda gezdirdiğimde dudak büzerek inleyip eğilerek yeniden dudaklarımızı birleştirdi.
"Aşağı inmemiz gerekiyor artık."
Sıcak dudakların ayrılarak konuştuğumda derin bir nefes alıp başını olumlu anlamda salladı ve komidindeki peçeteyi alarak kendini temizlerken önünden kalktım. Alt dudağımı ısırıp onu izlerken kemerini bağlayıp ayağa kalktı ve elini yanağıma koyarak beni kendine çekti.
Dudaklarım üzerine son bir öpücük kondururken büyülenmiş bir şekilde fısıldadı. "Sadece birkaç ay sonra bu anın her saniyesinin acısını çok fena çıkaracağım."
Ona gülümseyip kapıdan çıkışını izlerken derince bir nefesi içime çekip banyoya doğru adımladım ellerimi yıkamak için.Bugün 4 bölüm attım ce sonraki 2 bölümde hazır. Okunma sayısı artar, vote vi yorum gelirse diğerlerini de atarım ve sonraki iki bölüm baya ateşli olacak :) İstediğim ilgi gelmeyene kadar yb gelmeyecek.
Görüşürüzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Library | Texting (+18)
Short Story"Tanrılar, insanların gerçekleşmiş arzularıdır. Sende benim arzumsun, Hayley." #07.10.2019