ÖNEMLİ!!!
Bu bölümü sinir krizi geçirerek yazdım. Çünkü sikitğimin interneti çalışmıyor ve deli olacağım. Defalarce kez sayfa kapandı ve yazdıklarım kaydedilmedi diye defalarca yeniden başladım. Haliyle eksiklerim olabilir. Yarın internet düzelirse gif ekleyerek düzenleyip yeniden paylaşacağım. Lütfen oy verin!
Bölüm Şarkısı: Laura Welsh - Undiscovered
Gözyaşlarımı elimin tersiyle silip derin bir nefes aldım ve kapıyı üç kez tıklattım. On saniye sonra kapıyı iç çamaşırlarıyla Ashley açtı. Düşünmeden çantamı kenara fırlatıp ona sarıldım. Ashley tereddüt etmeden kollarını belime doladığında biraz olsun güvende hissetmiştim.
"Hayley, bebeğim iyi misin?"
Beni kendin uzaklaştırıp göz yaşlarımı silene kadar ağladığımın farkında bile değildim. Beceriksizce kafamı olumsuz anlamda sallarken parmak uçlarıyla göz yaşlarımı sildi.
"Bilmiyorum Ash, bok gibi hissediyorum. Her şey o kadar çok üst üste geliyor ki artık baş edemiyorum. Başka şeyler hissetmek istiyorum."
Şefkatle parmaklarını saçlarım arasında gezdirip yüzümün önüne düşen bir tutamı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Sana başka şeyler hissettirebilirim." diyip dudaklarımı dudakları arasına aldı. Gözlerimi kapatarak kendimi ona bıraktım.
Şu an ciddi anlamda başka şeyler hisswtmeye ihtiyacım vardı. Geriye doğru adımlayarak koltuğa oturdu ve beni kucağına aldı. Bacaklarımı iki yanına yerleştirirken öpücüklerine karşılık verdim. Toz pembe büstiyerimi çıkarıp koltuğun diğer ucuna fırlatığında kıkardadım ve öpücüklerime boynuna yönlendirdim. Ağzından zevk dolu mırıltılar çıkarken öpücüklerim yerini morartıcı ufak ısırıklara bıraktı. Belimden tutup beni sır üstü yatağa yatırıp boynumu emdi. Sütyenimin açıkta bıraktığı yerlere ısırıklar bırakırken elleri her yerimdeydi.
Mini eteğimide indirip iç çamaşırımın üzerinden kadınlığıma dokundu. Başlarda yumuşak hareket eden parmakları iç çamaşırımdan içeriye dalınca sertleşmeye başladı. Orta ve işaret parmağını kadınlığımdan içeri gönderirken göğüslerime öpücükler konduruyordu. Ona yardımcı olmak için sütyenimi de hızlıca çıkarıp kendimi onun kollarına bıraktım. İç çamaşırımı indirip ıslanan kadınlığımı son kez okşadı ve bacaklarımı iyice ayırıp kafasını oraya gömdü. Dili kadınlığımın etrafınd daireler çizerken adeta bulutların üstündeydim.
Dili yukarı aşağı olacak şekilde sertçe kadınlığımı emerken sağ elinin üç parmağını sokup çıkarıyordu. Tiz bir ahlamayla belim koltuktan yukarı doğru kalktığında boştaki sol eliyle beni yeniden koltuğa bastırdı. Parmak hareketleri ve diligittikçe hızlanıp nefesimi keserken yaptığım tek şey seslice inlemekti. Sona yaklaştığımızı hissederken nefes nefes inleyip boşaldım. Gülümseyerek yukarı çıkıp dudaklarıma öpücük kondurduğunda onu rahatlatmak için bir hamle yaptığımda beni durdurdu.
"Ne oldu?"
"Hayley, bugün yeterince üzgünsün. İzin verde sadece seni mutlu edeyim. Daha sonra telafi edersin. Bugün sadece seninle ilgileneceğim." diyip dudaklarıma ateşli bir öpücü kondurdu. Gözlerim ışıldarken öpüşüne sertçe karşılık verdim. Koltuktan kalkıp elimden tutarak beni yukarı ona ayırdığım odaya çıkardı ve yatağa oturttu. Gözlerini gözlerimden bir saniye bile ayırmadan soyunup beni tekrar ayağa kaldırdı. Sağ eliyle birkaç kez kadınlığımı okşayıp durdu.
"Hayley, yüz üstü yatağa uzanmanı istiyorum." dediğine kaşlarımı çatarak ona baktım ama dediğini yaptım. Odanın diğer ucundaki valizene eğilip birkaç kelepçe çıkardığında kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Bedenim X şeklini alacak şekile beni yüz üstü yata kelepçeleyip üzerime çıktı. Kalçamın üzerine oturup belime doğru eğildi ve saçlarmı sağ omzumda topladı.
"Senin için bir sürprizim var bebeğim ama önce hzırlıklı olman gerek." dedi. Onaylar mırıltılar çıkardığımda yatağa bıraktığı siyah bandanayla gözlerimi kapattı. Eğilip sırtımdan başlayarak kalçama kadar öpücükler kondururken kesik kesik inleyerek dudaklarımı dişliyordum. Kalça deliğimle vajinamı yalayıp yeniden ıslanmamı sağladığında yataktan kalktı. Adım sesleri benden uzaklaşırken biirkaç adım sonra durdu. Yeniden yatağa geçip kalçalarımın üzerine oturduğunda soğuk plastiğe benzer bir şeyin belime değdini hissettim.
"Nedir bu?"
"Bu belden bağlamalı bir penis. Canını acıtmamaya çalışacağım ama şu kalçalara bakınca söz veremem Hayley."
Kalça girişimde bir basınç hissettiğimde Ashley'in altında kıvranıyordum sadece. Aniden penisi içime ittirdiğinde koca bir çığlık koptu ağzımdan. Daha önce anal yapmıştım ama görünen o ki Ashley'in aldığı oyuncak penis önceki sevgililerimin penisinden daha iriydi. Kalçama bir şaplak atıp yavaşça içimde gir çık yapmaya başladı. Tanrım çok acıyordu! Yavaş hareketleri giderek hızlanırken seslice inliyordum.
O da benim gibi inlerken hızlıca içime girip çıkıyordu. Hareketleri inanılmaz derecede hızlanırken eliyle saçlarımı toplayıp kendine doğru çekti. Seslice inlerken sadece onun adını sayıklıyordum. Hiçbir şey görmeden bağlanarak sevişmek daha önce denemediğim bir hazdı. Boşalmak üzereyken Ashley buna izin vermeyip içimden çıkıp kalçamı şaplakladı ve eğilim kalçamın her yerine ısırıklar bıraktı. Yeniden bacaklarımın üzerine oturduğunda aniden vajinamdan girdiğinde bunu beklemediğim için seslice inledim.
Hızlıca içime girip çıkmaya başladığında uçurmdan aşağı yuvarlanıyormuşum gibi hissediyordum.
"Ahh! Daha hızlı Ash!" diye seslice inledim. Vajina duvarlarım adeta parçalanıyordu. Yeniden saçlarımı kavrayak kendine doğru çekip kalçama şaplak attı. İçimden olabildiğince bir hız alırken nefes nefeseydik.
"Tanrım, a-ah çok iyi, bebeğim!" İnleyerek zorlukla konuştuğumda tüm vücudum bu saf zevkle beraber kıvranmaya başlamıştı.
Saçlarımı daha sıkı tutarak kendini içimde en derinliklere ittirmeye başladı. Penisi neredeyse karnıma kadar geliyordu ve ben zevkten deliye dönüyordum. Boğukça inleyerek g noktama sertçe çarpmaya başladığında küçük çığlıklarım odayı dolduruyordu.
Vücudum titremeye başlarken penisini son kez içime tamamiyle ittirdi ve sıcak sıvısını rahmime bıraktı. Kısıkça inleyerek gözlerimi kapayıp kesikçe nefesler almaya başladığımda dövmeli vücudunu üzerime bıraktı.
Nemli göğsünü sırtıma yasladığında penisi hala içimdeydi. Saçlarıma öpücükler kondurmaya başladığında titrekçe bir nefes alıp gülümsedim.
"Sen bir Tanrıçasın Hayley Wood." diye nefes nefes mırıldandığında tanrıça diyişi aklıma bazı şeytanlıklar getirmişti. Şımarıkça kıkırdayıp mırıldandım.
"Hadi beni çözde birkaç fotoğraf çekip bu anı ölümsüzleştirelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Library | Texting (+18)
Cerita Pendek"Tanrılar, insanların gerçekleşmiş arzularıdır. Sende benim arzumsun, Hayley." #07.10.2019