Önceki bölüme gelen yorumlar beni çok mutlu etti bu yüzden bugün 2 bölüm atacağım. Diğer bölüm zaman geçişli olacak :)
Bölüm Şarkısı: G-Eazy x Bebe Rexha - Me, Myself & I
Üste üste gelen mesaj sesleriyle sızlanarak uyandım. Küfredek gözlerimi açtığmda beklediğimin aksine odayı Güneş değil Ay ışığı aydınlatıyordu. Kaşlarımı çatarak komodinin üstündeki saate baktım.
03:07
Ah, günün doğmasına daha çok vardı. Normalde akşamları telefonumu kapatarak yatardım rahatsız olmamak için ama dün geceden sonra bu aklıma dahi gelmemişti. Chris'in evlilik teklifine karşı ne diyeceğimi bilememiştim. Bu yüzden ertelemek adına dudaklarına yapışmıştım. Sonrada zaten gece yarısına kadar duramamıştık. Acısını çıkaracağını söylerken gerçekten ciddiymiş.
Yeniden oda da yankılanan mesaj sesiyle hızlıca telefonu aldım. Chris'i uyandırmaya gerek yoktu. Dün geceden sonra ikimizde fazlasıyla yorgunduk zaten. Telefonu tamamen kapatmak için tuşa basacağım sırada ekrandaki bildirim dikkatimi çekti.
Bay Ackles'tan 3 yeni mesaj.
Bay Ackles: Hayley uyan. Aşağıda arabadayım. (03:00)
Bay Ackles: Aşağı gel konuşmamız gerekiyor. Chris'i uyandırmamaya dikkat et. (03:00)
Bay Ackles: Çabuk ol. (03:10)
Huzursuzlukla iç çekip yataktan çıktım. Bu sikik herifin derdi neydi? Chris'in kopardığı süyenime acıyarak bakıp çıplak bir şekilde gardırobuma gittim. Siyah sade bir iç çamaşırı giyip saten geceliğimi üzerime geçirdim ve sandalyede asılı duran sabahlığımı da giyip terliklerimi de hızlıca ayağıma geçirdim.
Anahtarları ve telefonumu alıp evden sessizce çıkarken yüzümdeki endişeli ifadeyi sildim. Bu zevki o piç kurusuna vermeyecektim. Apartmanın biraz ilersinde park edilmiş siyah büyük arbaya baktım. Arabaya doğru ilerleken bir adam şoför koltuğundan inip ben daha yetişmeden arka kapıyı açtı. Karşılıklı koltukları olan büyük arabanın içinde takım elbisesiyle bacak bacak üstüne atmış oturan Bay Ackles'ı süzdüm. Oturmam için karşısındaki koltuğu işaret ettiğinde sinirle arabaya binip gösterdiği yere otrdum ve özgüvenli duruşumu bozmadan bacak bacak üstüne attım. Ayak parmak uçlarımdan başlayarak saç diplerime kadar beni süzdü.
"Neden beni gecenin bir yarısı buraya çağırdınız?"
"Aklından ne geçtiğini tahmin edebiliyorum Hayley. Muhtemelen senden cinsel olarak faydalanmak isteyeceğimi sanıyorsun. değil mi?"
Bacaklarıma bakarak konuşması düşüncülerimi destekliyordu adeta.
"Ah bunu gerçekten çok isterdim fakat oğlumun ilk gerçek ilişkisisin. Bunu yapmam biraz ahlaksızca olur değil mi?"
Soğuk bakışlarımı mavi gözlerinden ayırmadım. Ne tuhaftı, oğlunun huzur veren oyanus mavisi gözleri varken kendi gözleri sadece huzursuz hissettiriyordu. Dudağımın sağ kenarının yukarı kıvrılmasına izin verdim.
"Sanki izin verirdim ya."
"Biliyorum vermezdin. Ama güzel gelinim ben ne istersem alırım. Her neyse bana oğlumla olan ilişkinizden bahset. Her şeyi bilmek istiyorum."
Koltukta daha dik oturup önüme düşen saçlarımı omzumun arkasına savurdum.
"Her şeyi bilmenize gerek yok Bay Ackles, haddinizi bilin yeter."
Tüyler ürpertici kahkası arabada yankılanırken donuk yüz ifademi korudum. Kahkasını aniden kesip ciddiyetle konuştu.
"Oğlmdan ayrıl."
Bu sefer kahkaha atma sırası bendeydi. Zorlukla kahlarımı kestiğimde nefesimi düzenlemeye çalıştım.
"Ne dediğini sanıyorsun bunak herif?"
"Oğlum seninle asla nişanlanmamalıydı. Şirketimiz için müthiş bir ortak bulmuştum. rtaklık için tek istekleri kızlarıyla Chris'in evlenmesiydi. Anlayabiliyor musun? Ben sadece oğlumu vererek milyon dolarlık karlar elde edecektim. Ama Chris ne yaptı? Bunu teklif etikten birkaç gün sonra parmağında nişan yüzüğüyle karşıma çıktı! Oğlumu tanıyorum asla gerçek bir ilişkisi olamazdı diye sabrettim ayrılmanız için. Ama siz gitgide yakınlaşıyorsunuz ve benim sabrım kalmıyor. Eğer bu yıl sonuna kadar Chris, müstakbel ortaklarımızın kızıyla evli olmazsa batarım Hayley."
Demek bu yüzden Chris aylar önce onun sahte nişanlısı olmamı teklif etmişti. Taşlar yerine oturuyordu. Onlara yemeğe gittiğimizde bana Bay Ackles soğuk davranırken tüm aile sıcak kanlıydı. Hiçbiri Chris'in ortaklık uğruna sevmediği biriyle evlenmesini istemiyordu çünkü. Düşüncelerimin arasından sıyrıldım yeniden dikkatimi önümdeki şeytana çevirdim.
"Şirketinizin batması sikimde değil. Chris zaten sizin paranızla geçinmiyor kendi parasını kazanıyor. Chris'e zararı dokunmayacaktır. Gerisi beni ilgilendirmiyor."
"Seni araştırdım Hayley. Baban ülkenin ileri gelen zenginlerinden. Oğlumla para için bir arada olmadığın açık. Kaldı ki babann parasını bile kullanmıyorsun. Bu yüzden seni parayla kandıramayacağımı biliyorum. O yüzden soruyorum, oğlumdan ayrılmk için ne istiyorsun?"
Kahkaha atarak başımı iki yana salladım. Bu adam kendini Godfather sanıyordu.
"Chris ile hayatımızdan siktir olup gitmenizi."
Orta parmağımı ona doğru sallayarak arabadan indim ve eve doğru ilerledim. Onlardan uzaklaşmadan önce bağırdı.
"Bu ortaklık için katil bile olabilirim Hayley. Neler yapabileceğime dair en ufak fikrin bile yok!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Library | Texting (+18)
Short Story"Tanrılar, insanların gerçekleşmiş arzularıdır. Sende benim arzumsun, Hayley." #07.10.2019