Office

22.7K 285 51
                                    

Bir sonraki bölüm Chris'in ağzından anlatılacak :))

Bölüm Şarkısı: Billie Eilish - ilomilo

Ceketimi koltuğun arkasına asıp sadece siyah büstiyerim ve beyaz kumaş bpantalonumla kaldım. Büyük odamın kapı olan veonun sağındaki duvarı camdandı. Bu yüzden kalkıp beyaz stor perdeleri çekip kapattım. Birkaç saniye sonra telefonumdan bir bildirim sesi yükseldiğinde gülümseyerek masamdaki telefonuma gidip gelen mesajı açtım.

Bilinmeyen Numara:

Dehşetle gözlerim açıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dehşetle gözlerim açıldı. Siktir! Bu ne zaman çekildiğinden haberim dahi olmayan birkaç hafta önce Ashley ile sahile gittiğimiz gün çekilen bir fotoğraftı. O güne dair biz tek bir fotoğraf dahi çekmemiştik bu fotoğraf da neyin nesiydi?

Hayley Wood: Sende kimsin ve bu fotoğrafı nerden buldun?

Bilinmeyen Numara: Bulmadım. Tuttuğum adamlar sağ olsun onlar gizlice çektiler.

Hayley Wood: Ne!?

Bilinmeyen Numara:

Bilinmeyen Numara: Bu sabah ne de huzurlu uyuyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilinmeyen Numara: Bu sabah ne de huzurlu uyuyordun. Şu anda öyle hissediyor musun Hayley Wood?

Hayley Wood: Sende kimsin orospu çocuğu? Ve evime nasıl girdin?

Bilinmeyen Numara: Ah doğru ya numaram sende yoktu. Kayınbabanın  numarasını kaydetmemen beni biraz üzdü sevgili gelinim.

Dehşet olmuş bir halde odanı ortasında titreyen ellerimle dikiliyordum. Bay Ackles beni takip ettirip hatta evime kadar gizlice adam yollayıp neden fotoğraflarımı çektirmişti? Niyetinin sapıklık olmadığı barizdi. Öyle olsaydı beni savunmasız bırakıp habersizce fotoğraflarımı çekmeye devam ederdi. Neden bunu yapıyordu? Yeniden cevap yazmak için parmaklarımı oynatacağım sırada ofamın kapısı açıldı ve beyaz gömleği ile oldukça hoş görünen Chris girdi içeri. Neler döndüğünü henüz anlamadığım ve yanlış bir şey yapmak istemediğim için telefonu kitleyip Chris'e henüz söylememeye karar verdim.

"Güzelim iyi misin? Hayalet görmüş gibisin."

Yutkunup yüzümdeki endişeli ifadeyi zorlukla sildim ve sıcak bir gülümse yerleştirerek bana doğru gelen Chris'e doladım kollarımı. Her ne oluyorsa olsun şu an bekleyebilirdi. Kollarımı göğsünden çekerek boynuna yerleştirip tutkulu bi öpücük kondurdum. Beklemeden büyük elleri bacaklarıma doğru indiğinde emrne uyup bacaklarımı beline doladım. Zorlanmadan beni kucakladığında birkaç adım ilerleyip masama oturttu beni ve dudaklarımızı ayırdı.

"İyiyim sevgilim. Sadece yorgunum o kadar."

Gamzelerini göstererek sıcacık bir gülümseme bana behşettiğinde kolları belimdeydi.

"Neye gülüyorsun?"

"Bana ilk defa sevgilim diyorsun. İlk defa kinaye olmadan dudaklarından benim için güzel kelimeler dökülüyor. İnanılmaz bir duyguymuş."

Omuz silkip onun gibi gülümsedim.

"Alışsan iyi edersin. Her ne kadar hala sahte nişanlı da olsaka artık gerçek bir sevgiliyiz."

Boynuma ufak ufak öpücükler kondurmaya başladığında keyifle gülümsedim. Elleri belimden kalçama doğru inip sıkmaya başladığında keyifli mırıltım oda da yankılandı. Sol eliyle masamdakileri gelişi güzel yana itttiğinde tanıya şükür ki düşmemişlerdi.Ordakiler önemliydi. Yeterince yer açıldığında öpücüklerini kesmeden beni sırt üstü masaya yatırdı. Dudaklarımı ısırarak altında kıvrandım. Erkeğim işini biliyordu.

Islak öpücükleri boynumdan dekoltemin açıkta bıraktığı dekolteme doğru yol aldı. Tek eliyle büstiyerimi çıkarmadan yukarı sıyırıp açıkta alan göğüslerime ıslak öpücükler bıraktı. Sağ göğsümü dişlerinin arasında alıp çekiştirdiğinde seslice inledim. Aceleyle ağzımı kapattı. Ofisteydik ve kimse patronun kızının ofise erkek attıp seviştiğin bilmemeliydi. Chris yeniden dudaklarıma doğru eğildi ve nefes nefese kaldığım için inip kalkan göğsüme ufak bir öpücük kondurdu.

"Güzelim sadece emin olmak için soruyorum, artık iddia meselesi yok değil mi? Hani şu sevişmemeize engel olan?"

Isırdığım dudaklarımı serbest bırakıp sesli bir kahkaha atım ve gömleğinin yakalarından tutup kendime çektim dudakların ateşli bir öpüvük bıraktım.

"Hayır yok. Artık iddia saçmalığı yok. Gerçek bir sevgiliyiz. Ama yine de ilk gerçek seksimizi burada yapmak istemiyorum."

Masada yeniden oturur pozisyona geçerken büstiyerimi düzelterek konuştum.

"Eğer bu akşam müsaitsen akşam saat 9'da bana gel. Şu işi bitirelim. İkimizde artık rahatlayalım ne dersin?"

"Sonunda onca ayın öcünü alabileceğim demek."

"Sadece 3 ay oldu Chris."

"Sen onu bir de bana sor. 3 yıl gibiydi."

Kahkaha attığım anda beni gülüşümden öpüp ardından yanağıma kocaman samimi bir öpücük bıraktı ve gitmeden önce neşeyle konuştu.

"Akşama görüşürüz o zaman sevgilim."

Library | Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin