İnternetim yine sorun çıkarmaya başladı sinirden ağlayacağım. Her neyse aşağıda Hayley'in elbisesi var.
Bu arada bir sonraki bölüm final :')
Bölüm Şarkısı: Ariana Grande - God Is A Woman
17 Aralık Gecesi
Chris'in ellerini daha sıkı tutarak göğsüne yaslandım. Güven verici kokusunu içime çekerken uzun kaslı kollarını belime sararak aramızda mesafe bırakmadı. Çalan slovşarkı eşliğinde yavaşça dans ediyorduk ve onun kollarının arasındayken hiç olmadığım kadar güvende hissediyordum.
Chris'e sürpriz bir parti hazırlamıştık ve çoktan doğum gününü kutlamıştık. Tüm hediyleri açmıştı ve bunu yaparken gözlerindeki mutluluk kilometrelerce uzaklıktan bile görülebilirdi. Saat gece yarısına geliyordu hediyesini vermeyen tek kişi bendim.
Benden bir adım uzaklaşıp tuttuğu elimi havaya kaldırdı ve beni kendi erafımda döndürüp yeniden kendisine çekti. İçten bir kahkaha atarken yeniden kolları arasına girdim. Gülüşümü izlediğini fark ettiğmde utanarak başımı öne eğdim ve saçlarımın yüzümün önüne düşmesine izin verdim. Belimdeki elini çekerek saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Çok güzelsin ve ben seni hak edecek ne yaptım en ufak fikrim yok."
"Hey 31 yaşına girdin diye bi duygusallaştın mı bakayım sen?"
İçten bir kahkaha atarak gamzelerini gözler önüne serdiğinde izleme sırası bendeydi. Ay parçası gibi gülüşü parlıyordu. O kadar güzeldi ki... Onu izlediğimi fark ettiğinde eğilip dudaklarıma duygu dolu bir öpücük kondurdu.
"Her şey için teşekkür ederim güzelim. Her şey çok güzel olmuş. Seninle geçirdiğim ilk doğum gününü önceki 30 doğum günüme değişmem."
Belimdeki kollarını sıkılaştırdığında derin bir nefes alıp gözlerimi gözlerine diktim.
"Aslında bunların tamamı nişanlın olarak zaten görevimdi. Asıl hediyemi henüz vermedim. Eve gidelim mi?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eve girdiğimizde ceketini kenara atıp beni hızlıca kolları arasına aldı. Beklemeden dudaklarını dudaklarıma kenetlediğinde kıkırdadım. Ellerimi ensesine götürerek kendime doğru çektim. Öpücükleri boynuma doğru yol çizmeye başladığında onu durdurdum.
"Bebeğim beni giriş kapısının önünde becermek istemezsin değil mi?"
"Aslında fena fikir değil. Neden olmasın?"
Boş evde sesli kahkahmın yankılanmasına izin verip zorlukla kollarının arasından ayrıldım.
"Sen içeçecek bir şeyler getir bende duşa gireceğim. Belki sende bana eşlik etmek istersin sevgilim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Library | Texting (+18)
Cerita Pendek"Tanrılar, insanların gerçekleşmiş arzularıdır. Sende benim arzumsun, Hayley." #07.10.2019