Chris: Benim güzel sahte nişanlım günaydın (08:12)
Hayley: Bu aldığım en tuhaf günaydın mesajıydı (08:15)
Chris: Akşam için hazır mısın? Saat 7 gibi çıkarız, yemek 8 de başlayacak zaten. (08:15)
Hayley: Ah hayır henüz yataktan çıkmayı başaramadım (08:18)
Chris: Siktir siktir siktir! (08:18)
Chris: Hemen karşı dairemde böyle bi anrıça uzanıyorken ben burada elim kolum bağlı durduğuma inanamıyorum. (08:20)
Chris: Ama söz veriyorum 6 ayın sonunda durmam için bana yalvaracaksın. (08:20)
Hayley: Tabii o zamana kadar kendine hakim olabilirsen ;) (08:21)
Hayley: Her neyse benim gerçektende hazırlanmam lazım. Görüşürüz hayatım. (08:21)
~~~~~~~~~~~~ 10 Saat Sonra ~~~~~~~~~~~~
Hayley: Sence nasıl olmuşum? (18:35)
Chris: Nefes kesicisin. (18:36)
Chris: Her zerren sanat eseri gibi. (18:36)
Chris: Ve sadece bana ait. (18:37)
Hayley: O kadar emin olma :) (18:40)
Hayley: Sadece senin sahte nişanlınım. İkimizde istersek başkalarıyla görüşebiliriz. Tabii senin çevrendiklerin haberi olmayacağı şekilde (18:40)
Hayley: Oyunun bozulmasını istemeyiz ;) (18:41)
Chris: Her neyse bunu sonra konuşuruz güzelim. Aşağıda arabadayım. Seni bekliyorum. (18:45)
Hayley: İniyorum. (18:50)
Bölüm biraz kısa oldu ama zaten geçiş bölümüydü. Diğer bölüm texting olmayacak ve biraz daha ileri gidecekler :))
Birazdan yazmaya başlayacağım vote ve yorum gelirse akşam yeni bölümü atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Library | Texting (+18)
Short Story"Tanrılar, insanların gerçekleşmiş arzularıdır. Sende benim arzumsun, Hayley." #07.10.2019