Bölüm Şarkısı: Chris Brown - Privacy
Tenime vuran sıcak gün ışıkları ile şezlongta oturup güneşlenmeye devam ettim. Havuzun serin esintisi beni birazcık olsun serinletirken, ellerimi şezlongun kenarlarına yerleştirip, gözlerimi kapadım.
"Hayley," diye mırıldandı Chris. İsmimi arzu dolu söylemesi, beni gülümsetirken bakışlarımı yer de üstsüz bir şekil de oturmuş Chris'e çevirdim.
"Önüm de bu seksi vücudunu kaplayan küçük bez parçaları ile oturarak beni çok fena sertleştiriyorsun". Vücuduma açlıkla bakıyordu..
"Bu senin sorunun" diye mırıldandım, küçük masada ki soğuk içkimi alıp yudumlamadan önce. Gözleri büyük kalçalarımı süzerken "Çabuk gelmem için baskı yapıyordun, bundan iki saat önce" bakışlarını yüzüme çevirdi.
Cevap vermeden, bakışlarımı havuz da gezdirdim. "Üstelik yandığını ve çok sızladığını söylüyordun" dedi, Chris kaşlarını kaldırıp. Doğru söylüyordu önüm de bu kadar nefes kesici bir şekil de dururken, hala sızlamaya devam ediyordum. Ama şimdilik süründürmek daha mantıklı bir seçimdi.
"Ama bir saattir sadece şu siktiğimin güneşi beni sıcaktan kavururken, sana bakarak salya akıtıyorum". Bakışlarımı ona çevirdiğim de sinirlendiğini gördüm. Artık bıkmış gibi gözüküyordu, onu delirtmiştim. Bakışlarımı şortuna çevirdiğim de önün de ki koca şişliği görünce muzhipçe sırıttım.
"Şu güzel ağzını açıp konuşacak mısın artık?" dedi, kaşlarını kaldırıp. Ardından yüzüne sırıtışı yayılırken "Yoksa o güzel ağzına bir şeyler vermemi ister misin?". Yüzümü buruşturup "Fazla şikayet ediyorsun üstelik elindeki dosyalarla ilgilenmelisin. Çok fazla işin var." diye mırıldandım.
"Siktir et işeri" dedi. Dosyaları resmen yere fırlatıp, ayağa kalktı ve belimden sertçe tutup dudaklarımızı birleştirdi.
Sert davranması ile arkaya doğru düşecekken belimden tutup beni kendine doğru çekti ve alt dudağımı sertçe ısırıp çekiştirdi. Dudağımı dişleri bazen acıtırken, ellerini büyük göğüslerime götürüp sertçe sıktı. Ağzına doğru kısıkça inleyip, üst dudağını emerek ona karşılık verdim.
Dilini ağzımın içerisine kaydırıp, üst damağıma bastırdı. Dilimi diline bastırıp, dilimi ıslak diline sürtüp onu tutkuyla öptüm. Dikelmiş göğüs ucumu baş parmağı ve işaret parmağı arasın da çekiştirip, dilimi ısırarak emdi. Ağzımdan boğuk bir inleme kaçarken, kızlığım sızlamaya başlamıştı.
Dudaklarımızı ayırıp, dudaklarına boynuma ve omzuma bastırıp öpücükler bıraktı. Bazen küçük ısırıklar bırakıp emiyordu ve beni zevkle mırıldatıyordu.
Bacaklarımı okşayarak yanlara açıp elini ıslak kızlığıma sürttü. Dudaklarım aralanırken, öpücükleri ile kısıkça inliyordum. Dilini göğüs uçlarıma bastırıp etrafın da dilini gezdirdi ve ardından dudakları arasına alıp ses çıkararak emdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Library | Texting (+18)
Historia Corta"Tanrılar, insanların gerçekleşmiş arzularıdır. Sende benim arzumsun, Hayley." #07.10.2019