Rozdział 1

460 18 2
                                    

(Z góry przepraszam za błędy ortograficzne. Miłego czytania!)

"Anty-Void?"

*P.O.V.Nightmare*

- Poddajcie się! - powiedziałem lecz Star Sanses dalej walczyli.

- Nigdy! - Krzyknął mój brat Dream - Od czego są portale?!

Wszyscy stanęli. Nikt nie wiedział o co mu chodzi, nawet Ink i Blue. Staliśmy jak idioci i gapiliśmy się na Dreama.

Nagle mój ukochany braciszek otworzył pode mną portal.

- Dream! Zabije cię! - krzyknąłem, a moja ekipa teleportowała się chyba do bazy.

Dzięki macką nie dostałem obrażeń, ale dalej nie wiedziałem gdzie jestem. To miejsce przypomina... nie przepraszam JEST TAKIE SAMO jak Anty-Void. Widziałem tylko jakąś szczęśliwą osobę rysującą coś.

Trzeba jej zniszczyć Humorek! Podszedłem do niej, był także szkieletem jak mój brat. Był ubrany na kolory bieli i czerni. Chwyciłem go macką, a on się tylko na mnie spojrzał.

- Em... Czy mógłbyś mnie puścić? - zapytał, a ja uśmiechnąłem się psychicznie - Proszę... T-To b-boli.

Dodał po chwili, a ja go puściłem. Upadł na ziemię. Miałem już iść, ale on się podniósł i powiedział:

- Chciałem po dobroci, ale skoro nie chcesz... TO BĘDZIE PO MOJEMU! - rzucił się na mnie z gigantycznym nożem w ręku.

Nie przejąłem się tym zbytnio. Bardziej zadziwiło mnie to że się podniósł. Większość już by nie żyła, a on mnie jeszcze atakuje. Hm... Wiem wezmę go do drużyny.

Chwyciłem go ponownie macką, a drugą wziąłem jego nóż. Zaczął się bardzo wyrywać.

- Nie wyrywaj się. - powiedziałem spokojnym tonem. On mnie nie chciał słuchać, a nie powiem ma mało HP. Całe 1.

- Czemu mam c-ciebie słuchać? - spytał. 

- Może dlatego, że masz 1 HP i mam cię na wyciągnięcie ręki. - odpowiedziałem spokojnie, a on chyba zrozumiał. - Dobrze jestem Nightmare.

- C-Cross. - powiedział nieśmiało.

- Więc skoro się poznaliśmy... - wziąłem z kieszeni pyłek usypiający. - ...To będziesz od teraz w naszej drużynie. - On chciał coś powiedzieć lecz dmuchnąłem mu pyłkiem w twarz.

- C-Chara... p-przepraszam... - powiedział po cichu, a ja się teleportowałem.

-----------------------------------------------------------

Więc mamy 1 rozdział z drugiej części książki "Krzyż Koszmarów (CrossMare)".

Charaktery postaci jest na moje krzywe oko zmieniony, a jeżeli nie to przepraszam najmocniej.

Mam wielką nadzieję że książka się spodoba i miłego dnia, wieczoru lub nocy! Bayo! 

Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz